Quirky Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg var på "kurs" på MUS i Bergen nylig, og det var en gigantisk skuffelse- selv om jeg gjorde det klart hva jeg ville lære, og hvilke produkter jeg var interessert i, siden jeg allerede har det meste jeg trenger av hudpleieprodukter og makeup allerede, og er veldig fornøyd med det jeg har, brukte makeupartisten masse tid på å lære meg om f.eks grunnleggende hudpleie og pushe produkter(jeg kunne jo mer enn henne...), vi ble avbrutt av at hun tok imot kunder hele tiden, og jeg lærte knapt noe- jeg ville lære konturlegging- hun bare sveipet litt mørkt pudder under kinnbeina mine, det var alt hun hadde å lære bort om det... Jeg kunne fortsatt tenkt meg en opplæringstime der jeg får individuell veiledning og virkelig lærer noe, hvor i Bergen kan jeg få det? En venninne nevnte at MAC kanskje tilbyr noe slikt? Er det tilfelle? Pris? Er det evnt. andre steder jeg kan få dette?
Honesty Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Jeg mener MAC generelt tilbyr sånne kurs, og prisen er ca. den samme som hos Make Up Store. Men om man blir fornøyd eller ikke, er nok litt hit or miss, for det avhenger av hvor flink personen er.
Zinnia Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Skal ikke si det helt sikkert, men jeg tror Face Stockholm i begynnelsen av gågaten har noen kurs
Tiger Girl Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Det er veldig individuelt hvem du er hos, jeg kan med hånden på hjertet si at det er noen utrolig flinke make up artister i butikken!! Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med daglig leder/eier av butikken så får du ganske sikkert en form for kompensasjon siden det var en ikke-god opplevelse for deg. Bedre enn å henge ut butikken her mener jeg. Mvh en makeup artist:)
Quirky Skrevet 10. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2010 Det er veldig individuelt hvem du er hos, jeg kan med hånden på hjertet si at det er noen utrolig flinke make up artister i butikken!! Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med daglig leder/eier av butikken så får du ganske sikkert en form for kompensasjon siden det var en ikke-god opplevelse for deg. Bedre enn å henge ut butikken her mener jeg. Mvh en makeup artist:) Å si at jeg henger ut butikken er vel å overdrive- jeg fortalte om min opplevelse, det må være lov- jeg har da ikke taushetsplikt? Jeg nevnte ingen navn, eller beskrev makeupartisten på noen måte slik at noen kunne vite hvem hun var. Men å ta kontakt med daglig leder var et godt råd, det skal jeg gjøre i morgen!
Quirky Skrevet 11. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2010 Det er på sin plass med en oppdatering på siste utviklinger i saken. Jeg rakk ikke ringe daglig leder på MUS- jeg fikk nemlig en pm her på KG tidlig i morges, fra daglig leder på MUS! Hun ga meg telefonnummeret sitt og ba meg ta kontakt, hvilket jeg gjorde- og den telefonsamtalen var svært hyggelig, og jeg har overhodet ikke et negativt inntrykk av MUS etter å ha snakket med daglig leder. Hun ville vite hva jeg var misfornøyd med- akkurat hva som ikke var tilfredsstillende, slik at de kan sørge for at fremtidige kunder ikke får en negativ opplevelse. Hun tilbød meg kompensasjon for det jeg hadde betalt for kurset, i form av f.eks produkter, jeg valgte å be om et nytt kurs, med en annen makeup-artist, og hun ordnet øyeblikkelig med time hos han som skal være den beste de har, jeg får nå ny makeup-leksjon om bare litt over en uke. Jeg fikk inntrykk av at MUS tar kundeservice ekstremt alvorlig, daglig leder ringte ikke for å klage på at jeg hadde hengt dem ut, eller få meg til å holde kjeft, hun ville virkelig rette opp i det som hadde skjedd, slik at jeg og fremtidige kunder skulle bli helt fornøyde. Hun tok seg også tid til å fortelle litt om produkter makeup-artisten ikke kunne fortelle om. Jeg skal oppdatere når jeg har hatt kurs nr.2, føler meg temmelig sikker på at jeg vil bli fornøyd-jeg har bare vært uheldig med makeup-artisten jeg møtte på, for generelt virker det som om MUS er svært profesjonelle og serviceinnstilte- det er iallefall inntrykket jeg sitter igjen med nå. Er veldig imponert, at daglig leder selv tar kontakt med en misfornøyd kunde som klager på et forum, og så gjør alt for at kunden skal bli fornøyd, er ikke noe man forventer- tror ikke mange butikker, eller spisesteder, frisørsalonger, hudpleiesalonger etc følger opp kunder på den måten.
Thorn Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Så flott! Jeg ble så skuffet over at du hadde en dårlig opplevelse, for jeg har vært så utrolig fornøyd med hun jeg har vært hos, men nå ordner det seg jo! For som ei lenger oppe sa, det er noen utrolig flinke i den butikken, også er det noen som ikke er like flinke... Håper du bare sitter igjen med positive erfaringer etter neste kurs!
Tiger Girl Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Kjempebra:) Der ser du, det ordna seg og alle er fornøyd Forresten, makeup artisten du får er helt fantastisk, du vil ikke angre et sekund!! Håper du får en bedre opplevelse og kos deg!
Quirky Skrevet 12. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2010 Kjempebra:) Der ser du, det ordna seg og alle er fornøyd Forresten, makeup artisten du får er helt fantastisk, du vil ikke angre et sekund!! Håper du får en bedre opplevelse og kos deg! Åhhh, fint å få bekrefet at han virkelig er så god som daglig leder sa! Han skal visstnok være innmari pen også, håper jeg ikke blir distrahert.
Quirky Skrevet 12. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2010 Kjempebra:) Der ser du, det ordna seg og alle er fornøyd Forresten, makeup artisten du får er helt fantastisk, du vil ikke angre et sekund!! Håper du får en bedre opplevelse og kos deg! Åhhh, fint å få bekrefet at han virkelig er så god som daglig leder sa! Han skal visstnok være innmari pen også, håper jeg ikke blir distrahert.
Quirky Skrevet 12. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2010 Så flott! Jeg ble så skuffet over at du hadde en dårlig opplevelse, for jeg har vært så utrolig fornøyd med hun jeg har vært hos, men nå ordner det seg jo! For som ei lenger oppe sa, det er noen utrolig flinke i den butikken, også er det noen som ikke er like flinke... Håper du bare sitter igjen med positive erfaringer etter neste kurs! Takk, føler meg temmelig sikker på at jeg nå blir fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå