Alvina Skrevet 23. september 2010 #161 Skrevet 23. september 2010 Visste ikke svigerpappaen din at du kanskje var gravid og alt? Må le litt av denne tråden. Har dummet meg ut mange ganger, men å huske alt i dag... kremt
Blondie<3 Skrevet 23. september 2010 #162 Skrevet 23. september 2010 Visste ikke svigerpappaen din at du kanskje var gravid og alt? Må le litt av denne tråden. Har dummet meg ut mange ganger, men å huske alt i dag... kremt Jeg har aldri vært gravid og er det ikke nå heller. Var bare jeg som var blitt syk.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #163 Skrevet 24. september 2010 Husker da jeg klarte å spy på eksen min. Var ikke mer enn 14-15 år. Det var helt forferdelig flaut!! Han hadde selvfølgelig sagt det til alle kompisene sine, Enda flauere.
Gjest Trajan Skrevet 24. september 2010 #164 Skrevet 24. september 2010 Jeg har aldri gjort noe i mitt liv jeg synes er eller var flaut....Men jeg vet at andre har blitt flau på mine vegne. Men hvorfor de har det er for meg til denne dag uforstålig
Gjest Linda sofie Skrevet 25. september 2010 #165 Skrevet 25. september 2010 :skratte: Disse to var helt fantastiske! Jeg lo så jeg vrei meg i sofaen!!!! Har nå noen selv også: Var første gang jeg hadde sex. Jeg og min daværende kjæreste hadde lagt oss og jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til en slik situasjon, da det var første gang vi tilbragte en natt sammen. Vi ble liggende å se litt på tv, mens han begynte å kose med meg. Etter hvert dro han meg oppå seg og vi begynte (med meg veldig nervøs på toppen). Da vi skulle bytte stilling og jeg ble lagt nederst, kommer DEN fisen. Jeg utbryter bare HERREGUD, før han prøvde å penetrere meg igjen og det kom en hel rekke med fiser. Det eneste jeg klarer å utbryte var bare: "Tror det er feil hull...". Han sa bare neida, og ga meg et kyss. Ble ikke noe mer på oss den kvelden, og egentlig ikke resten av forholdet heller. Var ikke derfor det ble slutt, men jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø! En annen flause jeg har hatt er en gang jeg hadde forsovet meg til jobb. Jeg jobbet i en bar og hadde utrolig dårlig tid da jeg skulle åpne. Jeg hadde satt gitteret halvt nede, og krøp under hver gang jeg skulle gå inn og ut. Siste gangen jeg skulle inn, løp jeg så fort jeg kunne og glemte i farten at gitteret var så langt nede så det hele endte med at jeg løp rett inn i gitteret, og ble kastet ut på bakken igjen av motstanden. Så der lå jeg på bakken utenfor med utrolig vondt i hodet og helt forfjamset mens folk så storøyd på meg. Jeg har også "vrikka" foten flere ganger i høye hæler foran en stor forsamling (gjerne med kjekke menn) og har holdt på å tryne så lang jeg er. Ikke særlig gøy nei. Haha :skratte: Huff å fise under sex er vel det verste som kan skje når man har sex!!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #166 Skrevet 25. september 2010 Husker i fjor høst da jeg var i spania. jeg og vennegjengen var på byen, Så havna vi på en karokebar. Vi var ganske så brisene kan man vel si.Hadde drukket mye før vi kom, Hadde aldri gjort dette i edru tilstand. Jeg bestemte meg for å synge. Å jeg som IKKE kan synge. Også valgte jeg selfølgelig en Mariah Carey sang. huff stakkars folk som måtte høre på det. Men det var ikke synginga som var den største flausa. Da jeg var ferdig (det var noen trappetrinn opp til scenen) klarte jeg selvfølgelig å snuble da jeg skulle gå ned på det ene trappetrinnet. Hadde på meg ganske så høye hæler som jeg ikke helt klarte å gå på . Der lå jeg da og kavet. Kom meg ikke opp, så en av mennene som satt med bordet rett foran scenen hjalp meg opp. Selv om jeg aldri kommer til å se disse folka igjen så var det gørr pinlig der og da!!
Tuzo Skrevet 25. september 2010 #167 Skrevet 25. september 2010 Rulle oppå hverandre? For en rar måte å bli kjent på. Var det læreren som kom på denne leken? Det er jo for at de skal sammarbeide, vet du
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #169 Skrevet 2. oktober 2010 Min største flause var helt klart den gangen for 2-3 år siden jeg og samboer ble fersket midt under sexen! Vi hadde da sex i parkeringshuset i byen på en lørdags natt. Litt lengere vekke kom det plutselig noen folk i 30 åra tipper jeg. Gjett om de stirra da? Han bryr seg ikke om sånt men jeg synes ikke det er noe særlig å ha sex mens noen går forbi. Blir fortsatt flau når jeg tenker på det. Huff!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #170 Skrevet 2. oktober 2010 Ja, jeg kan jo bare si; Svigers som skulle vært på ferie, svigerfar kom hjem for tidlig, jeg og min tidligere kjæreste i gang i svigers sin seng (!), kjæreste som løper ut av rommet og lar meg ligge igjen i senga mens svigerfar måtte finne noe på soverommet! FLAUT! Er heldigvis maange år siden, og har absolutt ingen kontakt med de lengre!
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #171 Skrevet 2. oktober 2010 Haha :skratte: Huff å fise under sex er vel det verste som kan skje når man har sex!! nåja fins da verre ting. kaste opp under oralsex. drite i senga under analsex. babyolje anbefales ikke som glidemiddel.
Gjest Linda sofie Skrevet 2. oktober 2010 #172 Skrevet 2. oktober 2010 nåja fins da verre ting. kaste opp under oralsex. drite i senga under analsex. babyolje anbefales ikke som glidemiddel. ja men hvor ofte driter man i senga da? Selvfølgelig er det flaut men ganske liten sannsynlighet for at det vil skje. Men alltid noe som er verre.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #173 Skrevet 2. oktober 2010 ja men hvor ofte driter man i senga da? Oftere enn man skulle tro.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #174 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg var 17, bodde i kollektiv med en gjeng gutter, og vi hadde innflytningsfest. Men så ble jeg så dårlig i magen utover kvelden, og til slutt ble jeg skikkelig "dritedårlig". Måtte bare springe til toalettet (som lå i en annen etasje enn stua der musikken var). Fikk skikkelig DIARE! Jeg ble der LENGE og det kom skikkelig masse prompe og dritelyd, mens køen av pissetrengte gutter samla seg utenfor... 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #176 Skrevet 25. oktober 2010 Husker for noen år siden så var jeg og min nye kjæreste på byen. Plutselig ble jeg så dårlig av all ølen og spriten jeg klarte å spy han på fanget. Flaut? JA!
Monica1968 Skrevet 26. oktober 2010 #177 Skrevet 26. oktober 2010 Sist gang jeg virkelig følte for å synke under jorden, var efter en episode som skjedde på nachspiel for et drøyt år siden. Noen venner og jeg hadde vært ute på byen, og der hadde vi møtt noen kolleger av en av venninnene mine. En av disse inviterte oss på nach, hvilket vi ble med på(noe vi helt klart ikke burde ha blitt, da vi alle var mer enn fulle nok fra før av). Mannen som holdt nachspielet, kom frem med en flaske tequila, og begynte å skjenke oppi shots til oss alle sammen. Efter et par shots stoppet de andre opp, mens jeg, som hadde begynt festen tidligst, og følgelig var fullest, fant ut at det var en god idè å skjenke meg selv både to og tre shots til. Klokken 11 på morningen ble jeg vekket av verten, som fortalte at jeg hadde sovnet efter å ha kastet opp i sofaen hans...Du kan trygt si at jeg fremdeles den dag i dag blir forlegen når jeg møter han... 1
smalls Skrevet 26. oktober 2010 #178 Skrevet 26. oktober 2010 Når vi er inne på spyflauser så husker jeg fest jeg var på i vår. Det var en gutt på festen som hadde med seg minst 4 flasker med smirnoff og ville jeg skulle ta shots med han. Jeg gjorde jo det men det ble alt for mange shots for å si det sånn. Han helte på og jeg drakk. Til slutt ble jeg sikkelig full og måtte legge meg litt i sengen på soverommet til han som hadde festen. Endte opp med at jeg spydde over hele sengen og på gulvet. Husker når han kom på soverommet og begynner å kjefte på meg pga sengen hans var full av spy
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #179 Skrevet 28. oktober 2010 Nå er ikke dette direkte en flause da, men kan vel si at det heller var særs lite gjennomtenkt.... For mange år siden (var vel ca. 12 eller noe) skulle jeg på karneval og hadde ikke noe kostyme, så jeg måtte finne på noe selv. Jeg tok dermed på meg en gammel svart kjole som hadde tilhørt min mor, sminket ansiktet hvitt og grønt og tok på meg en av mor sine gamle parykker. Meningen var vel å se ut som et gjenferd, men det en megadårlig ide siden moren min hadde dødd for bare et par år siden. Rett ut sagt ganske morbid, men jeg tenkte ikke så langt, ikke før jeg måtte blikkene til de vantro foreldrene som skulle passe på oss. Uff, jeg var snar å få av meg parykken og snike meg hjem igjen! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #180 Skrevet 31. oktober 2010 Haha her var det mye morsomt!! Var en gang jeg og eksen min skulle til en kompis av han på kvelden. Da vi satt på busståppet og ventet på bussen klarte jeg selvfølgelig å slippe den ekkle prompen. Hørtes faktisk ut som jeg satt å dreit. Kan tro jeg ble en tomat i trynet. Var jo bare 16-17 år og dette var en litt eldre fyr å. Hadde bare lyst til å synke laaaangt ned i jorden og bli der en stund. Ikke at jeg gjorde det med vilje men han sa bare ja må man så må man. Hehe. Jeg hadde vært ute på byen i fjor sommer. Det hadde vært en lang natt på byen og var gørr trøtt da vi kom hjem til meg (ONS) Jeg klarte da å sovne midt under oralsexen han ga meg. Da jeg våknet opp noen timer senere hadde en fått en meld om at han bare hadde gått pga jeg hadde sovnet og det synes ikke han var noe stas. Han hadde prvød å vekke meg men jeg var vist helt i koma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå