Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. august 2010 #121 Skrevet 20. august 2010 Haha, jeg ser for meg en episk situasjon. Cyanid på ryggen, typen mellom beina hennes. Cyanid bestemmer seg for å skru på lyset for å nyte synet, og ser rett inn i trynet på typen som er rød rundt hele munnen og som aner fred og ingen fare... Hva skulle man sagt da liksom. "kjære? ehm.. "
Perledrøm Skrevet 20. august 2010 #122 Skrevet 20. august 2010 Uff, når jeg leste dette kom jeg på en annen PINLIG episode. Når jeg var 15 år hadde jeg en sommerflørt med en eldre gutt (staaaas da vettu). Han var den første jeg hadde sex med. Den første natta jeg sov over hos han våknet jeg av at jeg hadde så HIMLA mye luft i magen. Prøvde å slippe en liten "sniker" men ei! det kom den høyeste hesteprompen dere kan tenke dere, skulle tro jeg dreit Sommerflørten åpnet øynene såvidt og så på meg med et lurt smil. Jeg ble så flau at jeg latet som ingenting og sa jeg var dårlig i magen og om han kunne masere den litt??? (Av alle ting hvorfor i all verden sa jeg det???) Vi snakket aldri om det og holdt sammen ca.mnd. Men mon tro kameratgjengen har fått seg en god latter i ettertid Hahahaha, jeg døøør!!!
cyanid Skrevet 21. august 2010 #123 Skrevet 21. august 2010 Haha, jeg ser for meg en episk situasjon. Cyanid på ryggen, typen mellom beina hennes. Cyanid bestemmer seg for å skru på lyset for å nyte synet, og ser rett inn i trynet på typen som er rød rundt hele munnen og som aner fred og ingen fare... Hva skulle man sagt da liksom. "kjære? ehm.. " HJELPES!!
Mb91 Skrevet 30. august 2010 #124 Skrevet 30. august 2010 Jeg var i begravelse til min mors tante, etter begravelsen var det satt opp en minnestund. Dette var i en av de varmeste dagene i juli, og vi var kledd i svart - meg i ett nøtteskall med bukse. Da jeg skulle hente noe i bilen gikk jeg ut, for også gå inn igjen. Det var ikke mer enn jeg hadde kommet inn i lokalet fikk jeg sagt: "Det er så varmt at jeg kunne ha daua!" Huff, noe så upassende og slemt å si i en minnestund! Jeg var offesielt ferdig der og da.
Gjest Huffsa Skrevet 30. august 2010 #125 Skrevet 30. august 2010 (endret) Satt på bussen hjem ista. Ganske sliten etter jobb, med musikk høyt i øra og en dritkul sang kom spillende på mp3-spilleren. Jeg sitter å koser meg med øynene lukket i drømmeverden. Så prikker noen meg på skuldra. Jeg drar ut proppene, og snur meg og ser at hele bussen stirrer. Fyren som prikket meg på skuldra sa litt brydd " Kan du være så vennelig å synge litt lavere?" Trodde jeg skulle DØ. Jeg vet at jeg kan begynne å smånynne ogsånt, men å synge for full hals gjør jeg bare på tur med bikkja eller når jeg vet jeg er aleine. Men mitt slitne, surrete hode hadde ført til at jeg sang med min grusomme, høye, skjærende stemme på bussen i rushen... Fikk syykt mye blikk når jeg gikk av bussen Endret 30. august 2010 av Huffsa
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #126 Skrevet 31. august 2010 I går kveld. Er kanskje ikke en flause sånn sett, men j**** kjipt likevel! Jeg klarte å ødelegge vaskemaskina :/:/ Glemte å lukke igjen døra til selve trommelen, og nå har den kjilt seg fast. Går ikke an å rikke den en millimeter en gang :/ Uff, herregud er det mulig å være sååå susete??!! Fikk nesten ikke sove i natt, drømte om vaskeaskiner og dyre reparasjoner. Ringte service i stad, og fikk nr til reparasjonsverksted. Så nå sitter jeg her og venter til kl blir 9 sånn at jeg kan ringe dit. Håper så sykt at de får fiksa den, tenk om jeg m kjøpe ny?? :O:O Som fattig student har jeg ikke råd til det. Har så vidt råd til reparasjon :/ fml
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #127 Skrevet 31. august 2010 Jeg skulle feier bursdagen min tidligere i år, med vors hjemme hos meg og en mann som er et par år eldre enn meg. Det var også to dansker tilstede på vorset. Danske nr 1 jobber jeg sammen med, og danske nr 2 er kameraten til flere av de jeg jobber sammen med. Danske nr 2 har jeg flørtet litt med når han har vært på besøk i Norge, også har vi snakket sammen på facebook og sms. Men dette har bare vært uskyldig flørting. Danske nr 1 kjenner ikke så mange her i Norge, og jeg har derfor tatt han under vingene mine. De begge to er utrolig kjekk og har nesten helt likt navn! I hvert fall, vi stod på kjøkkenet og småpratet, da min "kjære" samboer kom inn lett beruset, og jeg skulle presentere han for de danske guttene. Da jeg introduserte han for danske nr 1 utbryter samboeren min "Åjaa, er dette han du har snakket så mye om i det siste?" Danske nr 2 så med engang ned i gulvet, og jeg trodde jeg skulle DØ!! Danske nr 1 trodde vel sikkert jeg var hemmelig forelsket i han, noe jeg overhodet ikke var. Jeg pleier som oftes å være flink til å ro meg ut fra slike situasjoner, men jeg tror jeg bare greide å mumle frem et ord uten betydning...
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #128 Skrevet 31. august 2010 Jeg var i begravelse til min mors tante, etter begravelsen var det satt opp en minnestund. Dette var i en av de varmeste dagene i juli, og vi var kledd i svart - meg i ett nøtteskall med bukse. Da jeg skulle hente noe i bilen gikk jeg ut, for også gå inn igjen. Det var ikke mer enn jeg hadde kommet inn i lokalet fikk jeg sagt: "Det er så varmt at jeg kunne ha daua!" Huff, noe så upassende og slemt å si i en minnestund! Jeg var offesielt ferdig der og da. Hvordan tok de andre det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #129 Skrevet 31. august 2010 Det klødde i rumpa en gang jeg var på butikken. Plutselig så ser jeg flere som stirrer på meg og rister på hodet. Da hadde jeg stått der å danset harrydansen i butikkkøa uten å tenke på hva jeg gjorde.
Mb91 Skrevet 31. august 2010 #130 Skrevet 31. august 2010 Hvordan tok de andre det? Mange bare smilte, og noen lo. Mamma kommenterte bare "Ja, skal si du er i virkelig ammetåken" Selvom jeg syntes det var virkelig flaut!
Lillemeg25 Skrevet 31. august 2010 #131 Skrevet 31. august 2010 Husker en gang i begynnelsen av et forhold jeg var i for noen år siden. Var vel 15-16 tipper jeg. Men uansett så var jeg på besøk hos min eks. Plutselig kjenner jeg det renner litt. Jeg hadde da fått mensen. Jeg løp inn på doen for å se og ja det stemte. Jeg lette i skapene etter bind eller ob men fant ingen! Var for flau til å spørre han. Så jeg stappet trusa full av papir. Som ikke var til så mye hjelp. da jeg kommer ned spørr han. Har du fått mensen eller? Du har en rød flekk bak på buksa. Herregud det var flaut. Hadde jo glemt å sjekke meg bak om jeg hadde noen røde flekker. Var vel like rød i trynet som flekken på buksa. Det var flaut det. Så spurte mora meg om jeg trengte bind. Å jeg trengte jo det, så da kom hun med flere bind som hun ga meg. Foran han. Flaut!!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #132 Skrevet 31. august 2010 ja... hva skal jeg si.. eller HVOR skal jeg begynne!!? Jeg har det med å gjøre dumme ting når jeg er forelska eller er full............ Her er en fra begge deler * jeg var kjempe forelsket og tok så klart klassikeren, nemlig bombanderer denne gutten med anrop på mobilen, etter en våt bytur.. Han svarer ikke, så jeg sender noen stygge meldinger. Ettersom han bodde 200 m unna meg, bestemmer jeg meg for å dra hjem til han og skjekke dette opp!! Jeg ringer på i blokka og sier jeg har glemt nøkkel, og blir sluppet inn. Med litt flaks har han ikke låst inngangsdøren sin(han har oftest døra si ulåst) dette vet jeg jo og jeg buser inn. Jeg er nå fly forbanna fordi han ikke er hjemme, og i all min sjalusi, finner jeg en penn og servietter, og skriver jeg i lange baner om hvor idot han er, og hvor han skal aldri få høre fra meg igjen, ikke ta kontakt, du er en player, OSV* Jeg går hjem igjen. Våkner, av at han ringer meg. Han buser ut i latter, og spør om jeg mente det som sto på lappene jeg hadde etterlatt meg..... Vi har kontakten idag, men er ikke interessert på den måten.... lurer på hvorfor.... hehe
AnonymBruker Skrevet 31. august 2010 #134 Skrevet 31. august 2010 Det var ei jente i klassen som alltid har vært glad å trene, og var spesielt kjent for å ta det som kalles "høye knebøy". Vi har vel alltid vært ganske forskjellige, men han da kommet greit overens, men ikke hatt så mye til felles at vi kunne prate noe særlig mer enn om skole. Det var da på vei hjem fra skolen i skolebussen at det skjedde. Vi var 3 stk + megselv som satt i den bakre delen av bussen og skravlet, og vi snakket om langrenn. Jeg klarer å utbryte, "Ja, kanskje de trener høye knebøy akkurat sånn som "fornavn etternavn"!".. og vi lo oss ihjel alle mann.. Så ser jeg hodet hennes dukke opp , hun hadde visst sittet sånn at hun hadde sklidd langt nedi buss-setet så jeg trodde hun ikke var på bussen den dagen...... :|
Mary Poppins Skrevet 1. september 2010 #135 Skrevet 1. september 2010 Hahaha for noen fantastiske historier! Jeg kan jo dele en med dere også. Da jeg og kjæresten (nå min mann) akkurat hadde blitt sammen var vi ganske unge, og bodde fremdeles hjemme hos foreldre. Vi var hos ham, og siden faren skulle i selskap skulle vi ha huset for oss selv. Litt utpå kvelden sitter vi i stuen, og det blir etterhvert litt steamy, for å si det sånn. Jeg hadde blitt avkledd bukse og truse (som var blitt slengt langt borti hjørnet), og DA, plutselig, hørte vi det gikk i døren! Det var selvfølgelig faren som hadde glemt noe. Jeg fikk panikk og spurtet inn på kjøkkenet, men uten å få tak i klærne mine for de lå selvfølgelig rett ved entreen (eneste utvei for alle soverom etc var i en annen etasje). Kjæresten var heldigvis fremdeles påkledd så han gikk ut i entreen for å prøve å redde situasjonen. Men så skal selvfølgelig faren ha fatt i en gjenstand som lå i kjøkkenskuffen!! Så der stod jeg da, naken fra livet og ned, inne på kjøkkenet mens jeg hørte min fremtidige svigerfar nærme seg skritt for skritt, samtidig som kjæresten febrilsk prøvde å finne en løsning. Til sist fikk kjæresten overtalt sin far om at han kunne hente gjenstanden. Tror rett og slett faren luktet lunta (evt fikk øye på jeans/truse ved døren)! Han forsvant hvertfall rasende fort igjen plutselig, og var en smule forlegen neste gang vi møttes
Munchlax Skrevet 1. september 2010 #136 Skrevet 1. september 2010 Hahaha for noen fantastiske historier! Jeg kan jo dele en med dere også. Da jeg og kjæresten (nå min mann) akkurat hadde blitt sammen var vi ganske unge, og bodde fremdeles hjemme hos foreldre. Vi var hos ham, og siden faren skulle i selskap skulle vi ha huset for oss selv. Litt utpå kvelden sitter vi i stuen, og det blir etterhvert litt steamy, for å si det sånn. Jeg hadde blitt avkledd bukse og truse (som var blitt slengt langt borti hjørnet), og DA, plutselig, hørte vi det gikk i døren! Det var selvfølgelig faren som hadde glemt noe. Jeg fikk panikk og spurtet inn på kjøkkenet, men uten å få tak i klærne mine for de lå selvfølgelig rett ved entreen (enest e utvei for alle soverom etc var i en annen etasje). Kjæresten var heldigvis fremdeles påkledd så han gikk ut i entreen for å prøve å redde situasjonen. Men så skal selvfølgelig faren ha fatt i en gjenstand som lå i kjøkkenskuffen!! Så der stod jeg da, naken fra livet og ned, inne på kjøkkenet mens jeg hørte min fremtidige svigerfar nærme seg skritt for skritt, samtidig som kjæresten febrilsk prøvde å finne en løsning. Til sist fikk kjæresten overtalt sin far om at han kunne hente gjenstanden. Tror rett og slett faren luktet lunta (evt fikk øye på jeans/truse ved døren)! Han forsvant hvertfall rasende fort igjen plutselig, og var en smule forlegen neste gang vi møttes Oh, lord! Dette hørtes grusomt flaut ut! Hvordan er forholdet med svigerforeldrene dine idag?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #137 Skrevet 1. september 2010 Jeg var på butikken med kjæresten min en gang så kom vi litt bort fra hverandre for vi skulle hente varer og legge i kurven. Når jeg ser kjæresten min stå med ryggen til og legger bananer i handlekurven så går jeg bort til han, klyper han forsiktig i rumpa og sier, du skal ikke ha kondomer også. Da snuddde han seg og jeg så at dette var ikke kjæresten, men en mann som sikkert var 20-30 år eldre. Jeg sa bare unskyld, trodde du var en annen så gikk jeg fort av gårde. Han hadde jo helt lik jakke som kjæresten min.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #138 Skrevet 1. september 2010 Mannen og jeg var på Rema og handlet.. Han har en tendens til å ikke gidde å dra med seg vogna overalt, setter den fra seg ved brødhylla og går og henter det han skal. Jeg hadde også vært å hentet noen varer, la de oppi og tok vogna med meg. Etter ei god stund gjennom halve butikken kommer mannen min opp på siden av meg, med vogna! Verste var at jeg koblet ikke de første sekundene, før det gikk opp et lys for meg.. Kikket meg rundt og der står det en stakkars mann med et brød i hånden og klør seg i hodet... Trodde jeg skulle kveles, men måtte nå bare trille vogna litt rød i kjakene til den forfjamsa mannen som sto der.. Har skikkelig svimetendens av og til; En gang møtte jeg mannen til vennina mi på et kjøpesenter, fant ut at jeg skulle sitte på med han og besøke henne. Hadde bare noen få ærend, så han gikk ut i bilen og satte seg i mens. Dette er en bil de har hatt i utallige år, men jeg er helt bildust, og eneste jeg vet er at de har en grønn bil (spør meg ikke om merke!). Uansett; dette var en skikkelig møkkaværsdag med sludd og vind. Jeg stormer ut av senteret, ser bilen, river opp døra på passasjersiden foran, slenger inn alle posene, kaster meg selv inni, tar av meg lue og hansker idet jeg sier; For et møkkavær, jaggu surt ute idag!!! Og stirrer såklart inn i ansiktet på en totalt ukjent mann i 50åra som ser helt forstyrret ut!!! Så jeg tok bare å stotret et unnskyld; feil bil, ha en fin dag videre...samlet alt pikkpakket, hansker og lue og kavet meg ut av bilen igjen (ikke lett pga alle posene..) Mannen til vennina mi satt to biler bak og lo så han hadde pustebesvær....
Mary Poppins Skrevet 1. september 2010 #139 Skrevet 1. september 2010 Oh, lord! Dette hørtes grusomt flaut ut! Hvordan er forholdet med svigerforeldrene dine idag? Forholdet er fint det Vi var bare i 18-års alderen og dette er lenge siden. Han så jo heller aldri noe direkte da... Men jeg kom på en annen historie. Dette var enda tidligere, da jeg "datet" en fyr som bodde på en annen kant av landet. Vi hadde kun truffet hverandre en 3-4 ganger, og så skulle jeg til hans hjemby på besøk. Tok toget såklart (fly var jo altfor dyrt for en på 16), og det ble en relativt lang tur. Jeg må visst ha duppet av. Da jeg våknet var det helt mørkt i kupeen og ingen mennesker der. Lettere grepet av panikk fikk jeg i halvsøvne stablet meg ut av toget, men perrongen var tom. Men det var riktignok riktig by iom at det var endestoppet. Så på klokka og innså at toget hadde vært fremme i over 3 timer! Dette var før det var vanlig å ha mobiltelefon, og jeg hadde såklart ikke skrevet nummeret til flammen noe sted. Endte med å vandre litt retningsløst rundt i en ukjent by en liten stund, før jeg plutselig traff typen tilfeldig på gata. Kan si han ble sjokkert! Han hadde jo stått og ventet på meg da toget ankom, men konkludert med at jeg hadde ditchet ham da jeg ikke var der. Fikk seg en god latter også da han hørte historien...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2010 #140 Skrevet 1. september 2010 Forholdet er fint det Vi var bare i 18-års alderen og dette er lenge siden. Han så jo heller aldri noe direkte da... Men jeg kom på en annen historie. Dette var enda tidligere, da jeg "datet" en fyr som bodde på en annen kant av landet. Vi hadde kun truffet hverandre en 3-4 ganger, og så skulle jeg til hans hjemby på besøk. Tok toget såklart (fly var jo altfor dyrt for en på 16), og det ble en relativt lang tur. Jeg må visst ha duppet av. Da jeg våknet var det helt mørkt i kupeen og ingen mennesker der. Lettere grepet av panikk fikk jeg i halvsøvne stablet meg ut av toget, men perrongen var tom. Men det var riktignok riktig by iom at det var endestoppet. Så på klokka og innså at toget hadde vært fremme i over 3 timer! Dette var før det var vanlig å ha mobiltelefon, og jeg hadde såklart ikke skrevet nummeret til flammen noe sted. Endte med å vandre litt retningsløst rundt i en ukjent by en liten stund, før jeg plutselig traff typen tilfeldig på gata. Kan si han ble sjokkert! Han hadde jo stått og ventet på meg da toget ankom, men konkludert med at jeg hadde ditchet ham da jeg ikke var der. Fikk seg en god latter også da han hørte historien... HAHA! litt søt historie da x) Hvordan ble oppholdet ellers da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå