Gå til innhold

Din største flause...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, genial tråd! :)

Jeg var på shopping med min kjære, og vi er inne på en elektronikkbutikk. Han er skikkelig gira på iPhone 4, så han står i kassen og snakker med de. Jeg går litt rundt og ser meg om, og så skal jeg gå tilbake til han for å spørre om noe. jeg smiler, går bort, legger armen min rundt korsryggen hans, og skal til å kysse han da mannen snur seg og ser rart på meg.. Det var IKKE min kjære.... Kona til mannen står bak og begynner og le, jeg ser fortvila rundt meg etter min kjære, og han kommer bak meg og spør hva jeg gjør og begynner å le.. Fyyyyy så flaut... Ble knallrød i ansiktet, og det måtte selvfølgelig min kjære påpeke.. Har aldri hørt han le så mye noen gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, herlig, mye bra her!

Når man først er inne på fisehumor.. Ei veninne av meg hadde nettopp møtt en ny fyr, og sov sammen med han for første gang.. Om natta feis hu så høyt at både han og hu våkna av det, han lettere forfjamsa "hva faen var den lyden??" mens hu , som naturligvis var vanvittig flau måtte svare "eeeh... kanskje noe utenfra?"..

Ellers rota jeg litt med en fyr som bodde i kollektiv med en kompis av meg engang. Pga litt diverse så forsøkte vi å holde ting litt hemmelig, og det var veldig sånn "takk for at jeg fikk låne sofaen din i natt" fra min side etter min første natt der - ingen skulle skjønne at det var noe.. Holdt på sånn i noen uker, med å snike oss ut og inn hos hverandre om natta, trodde vi var kjempesmarte og at ingen merka noe som helst.. Helt til han kompisen min kommer en dag og bare "du, jeg vet om deg og "per" altså.. Jeg tråkka på et brukt kondom når jeg skulle på badet første natta du sov her, skulle ikke så mye til for å skjønne ting da.."

Ellers var jeg og bada på en ganske stor strand i Syden engang, der det lå masse folk og sola seg. Det var litt bølger, så det var jo kjempegøy å kaste seg rundt i bølgene.. Etter å ha "body-surfa" inn på ei bølge spretter jeg opp av vannet og roper inn til veninna mi som ligger på solsenga "Bli med uti!".. Hu svarer med å peke ned på sine egne pupper, og når jeg ser ned på mine egne ligger bikinioverdelen pent plassert rundt magen.. Kjempefint at jeg ropte sånn at ekstra mange kasta et blikk i min retning :P

Er også et klønete menneske i hverdagslivet, er mye søling, snubling og rare kommentarer som kommer fra meg. Dette har spesielt gått utover ei veninne av ei av mine nærmeste veninner - Hun har jeg vel møtt totalt 5 ganger, første gangen jeg møtte henne satt vi og snakket om forskjellige tettsteder i et fylke, hvor jeg dermed utbasunerer at "Alle som kommer fra "lilleby" er seriøst tette i huet, har ikke møtt et eneste oppegående og hyggelig menneske derifra!".. Hu veninna blir litt stille, også sier hun.. "Jeg er oppvokst der.."

En annen gang jeg møtte henne snakket jeg om ei jeg kjenner som har kjøpt seg leilighet uten soverom, hun sover i stua.. "Det er jo helt idiotisk, skal du først kjøpe så bør du søren meg investere i en leilighet med soverom" kommer det fra meg .. Det blir litt flau stemning, også sier hu veninna mi ""Kari" har ikke soverom i leiligheten som hu kjøpte seg, men jeg tror hun syns det går helt fint".

Skrevet

Haha! Mye morsomt her :D

Kommer ikke på så mye gøy. Men en gang skulle jeg på besøk til farmor og farfar. Jeg kjørte buss og ble hentet på bussterminalen av dem. Farfar satt i bilen og farmor kom bort til bussen og møtte meg. Jeg gikk først mot bilen og satte meg inn. Oppdaget plutselig at det ikke var farfar som satt i førersetet, og skyndte meg ut igjen. Er ikke sikker på om farmor oppdaget det, hun sa ihvertfall ikke noe. Kanskje for å være grei :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på bursdagsfest. Mens jeg var der så ble det sendt en del hete sms mellom meg og en FGF. Rimelig påseilet så skulle jeg gå hjem på natta. Vinter, mørkt, glatt og jeg rimelig beruset. Klarte å miste mobilen min. Gikk samme tur dagen etterpå for å lete etter den, men borte var den.

Etter et par dager får jeg en telefon fra et sykehjem ikke langt fra meg. De hadde funnet mobilen. Glad gikk jeg bort og henvendte meg i resepsjonen. Skulle jo tro at den lå der. Neida. Hun i resepsjonen ringte til hun som hadde funnet mobilen. Hun kom ikke alene. Der kom de tre stykker og hadde nok lest meldingene. Det så jeg på smilene. I tillegg var en av de en barndomsvenninne av meg. Må legge til at jeg har rundet 40 år da. :fnise:

Skrevet

Min er genial :skratte:

Min mor på 60 år ventet ved porten på ei venninne som hun skulle sitte på med til koret hun synger i. De hadde en liten intern spøk på gang, og når hun ser bilen komme hopper hun ut midt i veien, tar seg i skrittet, jokker og gjør noen heftige Michael Jackson bevegelser, ler godt og setter seg i bilen hvorpå hun sier "vart du skræmt no?!"

Til min mors forskrekkelse hadde hun satt seg inn i feil bil til en forskrekket kvinne :skratte::ler::skratte:

Skrevet

Min er genial :skratte:

Min mor på 60 år ventet ved porten på ei venninne som hun skulle sitte på med til koret hun synger i. De hadde en liten intern spøk på gang, og når hun ser bilen komme hopper hun ut midt i veien, tar seg i skrittet, jokker og gjør noen heftige Michael Jackson bevegelser, ler godt og setter seg i bilen hvorpå hun sier "vart du skræmt no?!"

Til min mors forskrekkelse hadde hun satt seg inn i feil bil til en forskrekket kvinne :skratte::ler::skratte:

Hahaha, den der var bra! :ler:

Noko eg framleis ler av når eg tenker på det, er då eg skulle på kino i Bergen, på Konsertpaleet. Det var utruleg masse folk der, og vi hadde henta billettane våre. Så skulle vi berre ut og kjøpe litt snop, så eg skulle ta på meg ryggsekken min. Eg tredde eine arma inn, og så var sekken litt "stram", så den andre arma måtte eg bende og presse inn under andre stroppa. Og då knytta eg også neven, og slo rett inn i ein mann som kom imot meg! Den knytta neven var då i MI midjehøgd, og HANS hoftehøgd!! Han sa "ooooff", og eg fekk fram eit "unnskyld" og gjekk flirande ut :fnise:

Håper alle som strever med å få på seg ryggsekk veit korleis dette fungerar, det var vanskelig å forklare :gjeiper:

Gjest Månestøv
Skrevet

Uff.. alle disse flausene fikk meg til å tenke på når jeg var yngre..

Jeg var 15 år og hadde nettopp begynt å ha sex med kjæresten min, og hadde ingen ønsker om å dele dette med min mor. Derfor brukte vi kondomer som vi kastet i søppelet på rommet. Problemet var mine to rotter som tydeligvis likte smaken av sæd, og som kom springende med disse kondomene fulle med sperm fra søppelbøtta og gjennom rommet mens mamma var der.

Jeg sprang lettere hysterisk etter, og jeg trenger vel ikke å si at mamma lukta lunta ganske fort :sjenert:

Skrevet

Uff.. alle disse flausene fikk meg til å tenke på når jeg var yngre..

Jeg var 15 år og hadde nettopp begynt å ha sex med kjæresten min, og hadde ingen ønsker om å dele dette med min mor. Derfor brukte vi kondomer som vi kastet i søppelet på rommet. Problemet var mine to rotter som tydeligvis likte smaken av sæd, og som kom springende med disse kondomene fulle med sperm fra søppelbøtta og gjennom rommet mens mamma var der.

Jeg sprang lettere hysterisk etter, og jeg trenger vel ikke å si at mamma lukta lunta ganske fort :sjenert:

:skratte:

Skrevet

Min senest tidligere i kveld. Her jeg bor ferdes det sjelden mennesker, så man er stort sett veldig i fred. Jeg vasket gulvet og bordene i stuen da jeg oppdaget at verandadøren i glass utgjorde et perfekt helfigur speil pga det var mørkt ute og litt lys fra lampene inne. Jeg tok muligheten, kastet klærne og svingte meg frem og tilbake forran speilet for å finne ut hvordan kroppen ser ut for tiden. Hadde jeg hatt speil i helfigur hadde jeg selvsagt brukt det, men den gang ei. Plutselig stopper jeg opp litt fordi det er en skygge til i ruten, hva fader?? Joda, der står naboen min med haka nede på knærne og en kopp i hånden. Jeg skrek til og løp for å kle på meg. Etterpå fikk jeg en sms der det stod "unnskyld, ville bare låne litt sukker....".

Æhehehe.

Gjest Raindrops
Skrevet

Kanskje ikke en hysterisk morsom en, men idag var jeg på en klesbutikk og prøvde en bukse. Hadde på meg shorts fra før av, som er bittelitt stor til meg. Da jeg var ferdig å prøve dro jeg på meg shortsen og gikk ut ifra at alt var ok. Men etter å ha tuslet rundt midt i byen i 10-15 minutter merker jeg at shortsen er ganske langt nedenom rumpa mi. Viser seg at jeg har glemt å lukke smekken, herregud at jeg ikke merket det før :flau:

Skrevet (endret)

Når jeg er alene liker jeg innimellom å synge.. Gjerne av full hals. :romeo: Så også en dag jeg gikk i fjellet og var heeelt alene. Trodde jeg... Jeg hadde diktet min egen liten trall og lot det stå til av hjertens lyst! Jeg gikk forbi en stor stein, og syntes jeg såg en hårtust stikke opp bak den. Det viste seg å være en hel familie som satt der og spiste nistepakka si... :dåne: Hva sier en da liksom? :unsure:

Endret av Aurora M.
Skrevet

Huff jeg har også spradet rundt midt i byen med buksesmekken helt åpen! Det er jo så utrolig flaut å tenke på

Men jeg husker da jeg skulle hjem til svigerforeldrene mine å spise grillmat. Vi fikk da øl å drikke. Å ofte når man drikker øl(pga kulsyra) så må man sikkelig rape men jeg klarer jo å kvele rapen liksom. Men ikke denne gangen. Da jeg skulle til å si noe kom det helt plutselig ut den rapen. Å svigermor som er veeldig fisefin av seg satt bare der helt forskrekket! Samma gjorde svigerfar. Tror ikke de helt viste åssen de skulle reagere. Ikke jeg heller for hadde bare møtt de 2 ganger før, så kjente de ikke så godt. Men så begynte typen å si noe. Bare sånn for få den pinlige tausheten vekk. Hjelp trodde jeg skulle dø av flauhet. Satt der vel rød som en tomat resten av kvelden.

En anna gang så hadde vi gym på 8 klasse. Også skulle vi løpe rundt og rundt for oppvarming. Mens vi løp klarte jeg selfølgelig å slippe den fisen. Du kan tro alle begynte å le som bare det. Gud så flau jeg ble. :flau: Å leeenge etter den episoden så sa folk hele tiden. Husker dere en gangen da kari (nå heter ikke jeg Kari) feis i gymtimen? Så holdt de på å le seg i hjel.

Skrevet

Dette er vel egentlig ikke så flaut ( ikke for meg i alle fall) , men jeg liker historien.

Jeg og kjæresten tok nattbussen hjem fra byen. Vi satt bakerst i bussen, og med oss hadde vi nattmat fra Burger King. Vi duppet av mens vi satt der, og da jeg våknet til kikket mange forundrede ansikter på meg. Cola fosset nedover midtgangen og jeg innså at det selvsagt var våre beger som hadde veltet. Før det rakk å bli veldig pinlig ble vi reddet av en drita fyr som i det samme kastet seg ut i midtgangen og spydde. Spydde videre mens han krøp mot den lille søppelbøtta ved bussdøren, fortsatte og spy i den. Krøp av bussen og stod på alle fire mens han fortsatte å spy, og bussen kjørte vekk. :popcorn:

Skrevet

Dette er vel egentlig ikke så flaut ( ikke for meg i alle fall) , men jeg liker historien.

Jeg og kjæresten tok nattbussen hjem fra byen. Vi satt bakerst i bussen, og med oss hadde vi nattmat fra Burger King. Vi duppet av mens vi satt der, og da jeg våknet til kikket mange forundrede ansikter på meg. Cola fosset nedover midtgangen og jeg innså at det selvsagt var våre beger som hadde veltet. Før det rakk å bli veldig pinlig ble vi reddet av en drita fyr som i det samme kastet seg ut i midtgangen og spydde. Spydde videre mens han krøp mot den lille søppelbøtta ved bussdøren, fortsatte og spy i den. Krøp av bussen og stod på alle fire mens han fortsatte å spy, og bussen kjørte vekk. :popcorn:

Når vi er inne på spying så kom jeg på en episode som skjedde for 2 år siden. Sommeren 2008. Vi hadde da vært på byen. Å ble fikk ALT for mye å drikke. Bli så full. Da vi skulle gå til bussen må vi forbi mcdonalds. Jeg ble plutselig veldig kvalm og måtte sette meg ned litt. Vi satte oss på en benk utafor. Det var mange folk så jeg måtte sitte vedsiden av en jente jeg ikke kjente og vennina mi satt på den andre siden. Plutselig klarte jeg å spy på låret til denne jenta! Hun ble drit sur og begynte å kjefte på meg mens jeg spydde videre. Så kastet hun en tom pappekse som man har hamburgeren inni på meg og gikk rasendes vekk. Jeg fortsatte å spy som bare det mens det sto minst 12 personer rundt å glodde på meg. Kunne ikke noe for det. Måtte få det opp. Det var ikke lite for å si det sånn. Det er flaut å tenke på. Off

Skrevet

Endelig kan jeg og bidra her, etter i går! :-D Men min er litt ekkel da, men faen heller, gidder ikke logge ut da alle (kvinner iallfall) har mensen, og regner med de fleste i forhold har sex, så her kommer det:

Begynte med at han var nede mellom beina mine og brukte vel like lang tid som et gjennomsnittlig restaurantbesøk. Så var det på med gummien og tjo + hei, og da vi var ferdige (HELDIGVIS var lyset av, men litt så han jo), utbryter han "Hva faen, det er blod i sæden min!!"

Så klart var det jo ikke det, og så klart hadde jeg glemt helt vekk at jeg ventet det måndetlige blodbad...

og dette hadde han vært nede og hatt et gourmetmåltid av! :sjokkert: Fytti, noe så FLAUT og forferdelig!!

Greit nok han er fan av true blood og sier han skulle ønske han var vampyr, men hjelpe meg...

...han sa iallfall han merket ikke noe fæl smak da.

:flau:

shit fuck faen...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

HAHA, cyanid! Endelig noen som er i samme båt som meg!

Jeg har nemlig opplevd noe av det samme, og har vært så flau over det at jeg nesten ikke tør å tenke på det den dag i dag.

Da jeg var 15 ble jeg nemlig fingret av en fyr jeg likte veeldig godt. Han fingret meg i mørket. Og så sa han "oi, du er helt sinnsykt våt" og jeg tenkte jo for meg selv at jeg var jo innmari kåt, så det var jo ikke så rart egentlig. Da vi skulle stå opp og skrudde på lyset dagen etterpå hadde jeg menstruert utover hele ham, hele meg, hele senga og alt..

Herregud så flau jeg var.

Jeg skulle jo ikke ha mens før en uke etterpå og tenkte ikke at det var en mulighet engang. UFFFAMEG. I hans vennegjeng er jeg fortsatt "dama som ble fingra til hun begynte å mense." :skratte:

Skrevet

HAH :D Han kan iallfall bare holde kjeft, for her i gården var det slikking det gikk i!

Helt jævlig der og da, da vi fant det ut, men han sa at jeg trengte ikke være flau for deilig var jeg uansett, så lo vi bare av det :) Men vrenger seg litt i flauhetsområdet i magen fortsatt da når jeg tenker på det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...