Gå til innhold

Din største flause...

Fremhevede innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg har ei venninne som også gjorde samme tabbe som dere med SMSen, bare at det var ei sex-melding hun skulle sende til kjæresten, men endte opp på mobilen til svigermora :fnise:

Å herregud da hadde jeg dødd!! :flau: Noe så pinlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange år siden skulle jeg ta førerkort, og hadde mannlig kjørelærer. Jeg blir veldig ukoordinert når jeg blir stressa, og på ett tidspunkt ba han meg om å ta bakkestart. Jeg klussa fælt og kvælte motoren ett par ganger. Så til slutt setter jeg på blinklysene og ser i speilet mens jeg griper etter håndbrekket....og tar selvsagt tak mellom beina på kjørelæreren! Trodde jeg skulle dø så flau var jeg. Kjørelæreren ga bare en sånn liten ille berørt latter, men sa ingenting.... :rodme:

Herregud, jeg tror jeg dør av latterkrampe :skratte:

Skrevet

hahaha, mange morsomme flauser her :skratte:

Har mange flauser egentlig, men kan ta den som jeg husker best.

Var i butikken med broren min og sønnen hans. Vi skulle bare handle noe matvarer kjapt, så gadd da ikke å knyte skoene mine. Det skulle jeg ha gjort, da lissene hang seg fast i "knaggene" på skoene..

Endte opp med å tryne seriøst langflat midt i butikken, og jeg hadde mobilen min i handa, så den smalt i gulvet i biter, og broren min ser bare teit på meg og sier "hva driver du med??" eh... Forter meg da opp igjen, og da kommer det ei butikkdame bort til meg og spør om det gikk bra. Jeg rød som en tomat sier jada, bare klossete jeg. ehehehe.. Jeg så hun virkelig sleit med å holde seg alvorlig! Kan vedde på at de så på opptaket ifra overvåkningen etterpå og daua av latter! :fnise:

Får enda høre det av nevøen min på 4 år at "tante datt i butikken! hahaha" :sjenert:

Skrevet

Dette var i begynnelsen av forholdet med min daværende kjæreste. Jeg skulle da overnatte hos han (vi var begge 16 på den tiden) Etter en stund måtte jeg så bæsje. Men jeg tenke jeg skulle prøve å holde meg å gå å bæsje etter vi hadde lagt oss(da han hadde sovnet) doen var vegg i vegg med soverommet hans. Jeg ville ikke at han skulle høre at jeg bæsjet. Synes det var såå flaut siden vi nettopp hadde blitt kjærester. Men så kom det til et tidspunkt at jeg ikke klarte å holde meg mer. Jeg gikk på do og da jeg begynte å presse kom det DEN prompem!!! Å det blir jo sånn ekko når man promper på do, så det ble jo ekstra høy lyd. Det var ikke den siste, De flere og flere. Var jo de prompene som kom ut men jeg måtte jo bare fortsette. Måtte jo få ut alt liksom. Herreguuud trodde jeg skulle dø av flauhet. Det var de mega prompene. Jeg VET han hørte de for da jeg kom inn på rommet igjen bare satt han der å ga meg det blikket. Jeg var sååå flau. Ble litt sånn pinlig etterpå ja. Viste ikke hva jeg skulle si så bare spurte om vi kunne legge oss :gjeiper: Haha huff

Skrevet

Vel, favoritten min er klart den med hun som tok kjærelæreren sin i skrittet. Bedre blir det bare ikke! ;) Selv har jeg dummet meg ut titt og ofte, sendte sms feil flere ganger, fryktelig pinlig. Den eneste skikkelige flausen jeg kommer på nå, er den da jeg kom hjem med Danmarksbåten, hadde vært på heisatur.Vi var 3 venninner. Jeg forsov meg, og da jeg våknet, hadde venninnene mine allerede gått av båten. De hadde prøvd å vekke meg flere ganger, men jeg var i koma. Da jeg våknet til liv, var kl akkurat 07, og båten hadde lagt til kai. Jeg fikk fullstendig panikk. Hev meg ut av sengen, røsket sammen sminke og klær og faens oldemor og stappet det i kofferten. Det tøt ut alle veier. Gårsdagens sminke var klint utover ansiktet, håret i vill uorden, gamle svette klær jeg hadde sovet, pels på tennene.

Det var kort og godt nydelig. Så løp jeg med panikk i blikket gjennom hele båten (som var tømt for folk) og ut i "friheten"... bare at da jeg skulle gå gjennom tollen, gikk jeg på RØDT ved en feiltakelse. Jeg trodde ikke jeg så riktig da det kom en bartemann i uniform og ville sjekke kofferten min. Jeg stotret frem "oj, jeg gikk feil. jeg skulle ikke gått på rødt... jeg forsov meg.... " Heldigvis oppdaget han at jeg var en person på bristepunktet, og lot meg slippe ut en sidedør.

Skrevet

Jøss, akkurat dette opplevde jeg på lørdag! En dame løp rundt og spurte i alle bilene om noen kunne veksle. Før hun kom til bilen min var det et lyst hode som pekte bort til manuellbua, som var rett ved siden av. Trodde ikke det var mulig...

Tro meg - det ER mulig. Det er en grunn til at jeg skrev innlegget som anonym. Jeg jobber i et yrke man trenger å vri hjernen en del, samt være relativt klar i toppen. Jeg har LITT for mye yrkesstolthet til å røpe meg selv :gjeiper:

Skrevet (endret)

Uff, føler jeg har gjort en del flauser i mitt liv. Men det meste begynner heldigvis å bli noen år siden nå.

Da jeg gikk på videregående hadde vi kantine i et svært rom med steingulv, og ved den ene veggen sto det microbølgeovn og slikt. Det sto også noen glasskåler med salt og pepper-poser, og jeg greide selvfølgelig å dytte en slik i gulvet. Det lagde et sabla brak, det var glasskår og saltposer overalt, og 100 mennesker stirret på meg og lo høyt. Jeg kunne jo ikke bare rømme heller, jeg måtte jo bøye meg ned og rydde opp.

En gang var jeg med i Ungdommens kulturmønstring, jeg og noen venninner spilte et lite, alvorlig skuespill som handlet om rasisme. Under framføringen skulle jeg slå til ei jente (mens noen andre sto bak scenen og lagde "slålyd"). Jeg greide dessverre IKKE å bomme på henne, så jeg klasket henne midt i ansiktet. Både jeg og hun andre sto og så rimelig sjokkerte ut en stund før vi greide å spille videre, men alle skjønte jo at jeg hadde truffet på ordentlig og hele salen gapflirte.

Jeg hadde også en episode med krompen, da jeg var på speiderleir som 15-åring sto jeg i kiosk. En gang gikk vi tom for kronestykker når det var skikkelig kø, så jeg tok med meg en haug med tiere og femmere i hendene (som jeg altså holdt samlet foran meg), og løp rundt hjørnet for å veksle i administrasjonen. Da jeg kom rundt hjørnet var det plutselig en haug med mennesker, men jeg hadde det jo travelt og trengte meg fram. Plutselig så jeg rett i ansiktet til krompen! Jeg ble skikkelig sjokkert, sto der med pengene mine som det så ut som jeg omtrent prøvde å gi til prinsen, sa "Oh shit!", og bråsnudde og trengte meg ut igjen. Det så jo lite dumt ut.

Da jeg var 19 var jeg i California og besøkte familie. Vi dro og badet en dag det var store bølger, og jeg og søskenbarna mine svømte et stykke ut. Jeg var da ekstremt nærsynt, og brukte ikke linser (og selvfølgelig heller ikke briller da jeg badet). Jeg hylte høyt av fryd til kusinen min som jeg trodde var rett ved siden av. Plutselig spurte personen "Do you need help?", og jeg skjønte at det var en badevakt som prøvde å gi meg en slik flytebøye. Jeg fikk stotret frem "No, I'm OK", før jeg fikk beskjed om å komme meg lenger inn. Jeg gikk slukøret på land, og der satt tanten min og lo høyt, hun hadde ikke skjønt noe da det hadde kommet en bil med sirene og blinkende lys, og en mann hadde kastet seg i vannet for å redde meg.

Endret av Alice i Eventyrland
Skrevet

Midt i fellesferien, la vi til i Drøbak gjestehavn, den midt i smørøyet av byen!

Det var hundrevis av folk/turister der.

De andre går opp for å handle, og jeg og en jenteunge blir igjen for å rydde/slappe av. Jenta på 8 år spør om vi kan bade fra båten, men pga. trang havn/båttrafikk, så fikk hun ikke lov.

Jeg går rundt med vaskefilla og surrer, mens hun sitter på dekk med fiskestanga si.

Når jeg var ferdig oppe, skulle jeg bare tørke av ankervinsjen bak, og gikk ned på badeplattformen. Jeg skulle vri opp kluten i saltvann, og holdt meg fast i håndtaket (trodde jeg), og bøyde meg over vannet.

Jeg datt rett uti, med et kjempeplask!

Istedenfor å ta tak i håndtaket, holdt jeg i stigen, som kan "brettes" ned i vannet.

Jeg kavet rundt, og fikk reddet opp solbrillene mine, og når jeg var på vei opp igjen, henger jentunger over kanten av båten og sier høyt: "Jeg trodde vi ikke fikk lov å bade her jeg , Titti!..."

Når jeg fikk karret meg på badeplattformen, og det rant vann av med (var jo selvsagt fult påkledd), fikk jeg trampeklapp fra alle tilskuerene og "tommel opp".

Skrevet

For noen år siden jobbet jeg på en bensinstasjon, og hadde hatt kveldsvakt. Da jeg kom hjem sent på kvelden dro jeg av meg uniformsbuksa og g-strengen i ett, sånn at det lå som en haug på badegulvet.

Morgenen etter skulle jeg ha tidligvakt, og siden jeg ikke akkurat er tidenes morgenfugl så var jeg vel litt i ørska da jeg sto opp og gjorde meg klar til å dra på jobb. Har dårlig tid, så jeg drar på meg uniformsbuksa som ligger på badegulvet og går ut og setter meg i bilen.

Da jeg kommer inn på jobben, går jeg igjennom det lille bensinstasjonslokalet, og jeg rekker akkurat å runde hjørnet på kassedisken (som ligger rett ved siden av kundetoalettet) før g-strengen fra igår faller ut av buksebeinet. Jeg merker ikke dette, så jeg aner fred og ingen fare mens jeg haster bak på pauserommet for å henge av meg klærne. Da jeg kommer ut og stiller meg klar bak kassa ser jeg kollegaen min holde g-strengen opp med en pølseklype - høyt opp i lufta så alle kan se den - mens han sier "hahaha, se hva jeg fant på gulvet"!

Jeg ble så flau og paff at jeg kom med en eller annen dårlig unnskyldning om at det måtte være en kunde som hadde mistet den utenfor kundetoalettet eller noe, men det virket ikke som at han trodde på meg... Endte med at vi kastet den i søpla hvertfall. Sinnsykt pinlig:P

Rister alltid bukser hvis jeg har brukt de dagen før etter denne episoden, har noia for at det skal skje igjen, hehe.

Skrevet

Noe av det flaueste jeg har opplevd er det samme som er i en eller annen reklame: jeg skulle til kjæresten og hadde med meg skift i jobbveska, og foran en del kollegaer drar jeg opp notatblokka med en truse som dinglet på kanten. Kan tro jeg var rask til å putte den nedi igjen! Jeg holdt på å le meg ihjel da reklamen kom på TV, tydeligvis flere enn meg som har opplevd dette! :ler:

Skrevet

Mi største flause var noko som skjedde på ein contryfestival for eit par år sidan. Var vel rundt 17-18. Eg og ei venninne reiste på festivalen denne helga, klar for harrytur med cowboyhatt og heile pakka. I denne perioden dreiv eg å flørta litt på sms med ein eg kjente (han var vel rundt 24), og det viste seg slik at han òg skulle på denne festivalen. Timane gjekk, og eg og venninna mi gjekk bort til han fyren min og vennane hans for å fortsetje festen der. Eg og venninna mi hadde berre med oss eit skrøpeleg telt, men han som eg kjente hadde ein svær jeep med oppblåsbar madrass, to soveposar og puter. Endte sjølvsagt med at vi sov der. Venninna mi la seg, og eg og fyren min klina til langt på natt, og fann til slutt ut at vi skulle leggje oss vi òg. Delte sovepose, og hadde det skikkeleg koseleg inne i bilen medan venninna mi snorka ved sidan av meg.

Neste morgon vakna eg, med tidenes fyllesjuke, og det første som slo meg var: "HELVETE, eg har ikkje skifta tampong på langt over 12 timar!!". Hadde rett og slett gløymt at eg hadde mensen, pga alkoholen og fordi eg kosa meg med dei eg var med. Låg fullt påkledd, og kjente at det hadde gått gale. Drog med meg venninna mi ut av bilen, konstaterte at eg hadde blod over heile ræva og kom meg på do med kleskift og heile pakka. Berre det å kome seg over eit stort festivalområde med blod all over the place er relativt pinlig, men det var ikkje det verste!

Holdt naturlegvis på å DØ av flauheit når eg kom tilbake til min utkårede, som sat igjen med ein bil som innehaldt to jenter mindre enn den skulle, ei vanvittig blodig madrass og ein knallraud sovepose. Hadde sjølvsagt kvitt innertrekk på soveposen, som om det ikkje var gale nok i utgangspunktet. Han skjønte at eg var dødsflau, og sa at det gjekk bra, men det gjorde ikkje saka betre for min del. Blei ikkje så mange sms frå han i seinare tid, for å sei det slik.

Skrevet

Jeg var i Playa del ingles i mars ifjor sammen med familien for å feire pappas 50 års dag. Vi kom ned en lørdag, og hadde egentlig bare vært ute og spist middag om kvelden, så vi hadde ikke oversikt på hva som var hvor. Jeg tenkte at utelivet der nede var som her i Norge, nemlig at det er flest ute og fester om lørdagen, med tanke på at dette var i mars.

Så jeg fikk med meg min bror ut, og vi ble kjempe full. Eller, jeg ble i hvert fall. Det endte med at han fikk nok og gikk hjem.

Jeg traff noen fra Oslo, og ble med de videre på andre utesteder. Så stopper egentlig hukommelsen min og jeg har bare svarte hull inn i mellom. På veien til hotellet hadde jeg ringt hele kontaktlisten min, jeg hadde ringt HJEM 2 ganger, og alle var jo i syden. Den eneste som tok tlf var en kollega på utestedet jeg jobber på. Jeg spurte hvor de var, fordi jeg var jo på jobben min. Da sa han "Nei... du er jo i Spania......."

Deretter husker jeg at jeg kom på et hotell og spurte etter romnøkkelen som ikke fantes på det hotellet, og etternavnet mitt var heller ikke å finne over hotellets gjester. Plutselig ringer min far og kjefter på meg, og jeg legger bare på pga dette. Han ringer igjen og får snakket med den gamle, søte damen i resepsjonen som skriver ned mitt hotell på en lapp, og ringer til en taxi. Hun gir meg også beskjed om å bare levere lappen til sjåføren... taxituren husker jeg INGENTING av, men min far og onkel fortalte at de betale han 3 euro, som er minstetakst.... Har aldri vært så flau i hele mitt liv ovenfor familien min, men de tok det heldigvis med et smil.

Samme turen endte meg og min søster opp på karaoke bar. Vi hadde begge fått nok å drikke takket være fantastiske happy hour! Jeg skulle synge "Wannabe" av Spice Girls, og om dere husker den låten, så inneholder den både rap, høye toner, og er veldig rask! Jeg er tonedøv, og det blir jo ikke bedre når man i tillegg har en høy nok promille og tror man er verdens flinkeste. Jeg tror jeg prøvde å synge så "rent" som mulig, men lykkes ikke akkurat med det. Jeg hadde to Breezers i hendene, stråhatt på hodet, og ifølge min søste; de sykeste dansemovsene....i tillegg gikk øynene mine i krøll så det var umulig å lese teksten, i hvert fall deler av den. Heldigvis var ikke min kjære mor der med videokameraet!!

• Liker 1
Skrevet

:popcorn:

Smeller på med en til selvopplevd... For noen år siden hadde jeg min første arbeidsdag i et firma som akkurat hadde flyttet inn i nye lokaler. Skulle spise lunsj i ny kantine, og som det siste nye medlemmet i klanen, var det selvsagt endel nysgjerrige blikk. Jeg skulle spise sammen med sjefen min. Var vel ikke særlig nervøs, men man vil jo alltid fremstå best mulig de første dagene.

Vel, etter denne lunsjen så visste hvertfall alle hvem jeg var temmelig fort! Jeg skjøv brettet mitt langs kanten og forsynte meg med pålegg, skive og til slutt suppe... da jeg kom dit jeg skulle ta bestikk og serviett, fikk jeg overvekt på brettet, slik at suppeskålen gikk som et prosjektil i retning min nye sjef som ble dynket i fiskesuppe. I forfjamselsen hadde jeg grepet etter pålegget og brødet, og står med osteskiver i ene hånden og brød i andre. Da jeg ser at sjefen min er full av suppe, kaster jeg regelrett fra meg ost og brød, slik at dette havner på bordet foran noen som sitter og spiser lunsj. Ble det totale kaos. I etterkant ble det jo en spøk av det hele; hver gang jeg skulle ha suppe sa folk "Varsku!! Xtra_lilje har suppe i dag!"

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Dette blir vel strengt tatt ikke noen flauser, men det er flaut med tanke på hvor mye informasjon "svigers" faktisk har om eksen min og mitt sexliv...Alt skjedde med samme person forresten:

1. Eksen min og jeg hadde hatt sex med kondom(jeg hadde ikke begynt på piller enda). Da vi var ferdige gikk han for å kaste kondomet i søppelbøtten. Det var i hvert fall det jeg trodde. Da jeg gikk på do dagen etter så jeg kondomet liggende på dolokket med en lapp hvor det stod: "Psst! Denne må aldri kastes i do!"

2. Vi var ganske våryre en dag og bare måtte ta oss en kjapp en. Det var på ettermiddagen og foreldrene til eksen min satt nede i stuen og så på tv. Vi satte i gang og lagde ganske mye lyd; dunking i gulvet, skrik og skrål osv.

Da vi var ferdige gikk vi ned for å hente oss en kopp te. Vi gikk forbi foreldrene som satt ganske stille i sofaen og det var tydelig at de var litt ille berørt. Det var da vi kom på at soverommet hans var rett over stuen...

3. Eksen min kom hjem etter å ha vært hos meg. Der fikk han beskjed av moren sin at vi måtte slutte å bruke håndkle til å tørke opp etter sex. De ble ikke ordentlig rene i vasken.

Skrevet

Hm, vil ikke ta de verste og mest kjente her siden en del kan kjenne meg igjen. ;)

En av de verste må vel være da jeg og min (nå eks)-kjæreste skulle besøke tanta og onkelen hans for første gang. Tanta snakket skotsk (og utrolig raskt!), og viste seg å være utrolig uinteressant, så jeg lot kjæresten ta seg av mesteparten av smalltalket. Til slutt ser dama på meg og spør om noe jeg ikke får med meg. Helt ut av ørska svarer jeg bare "no" og småler. Hun fortsetter med å si at det var dumt og om det er noe annet jeg vil ha. Da ser både onkelen og kjæresten RART på meg. Det viste seg at hun spurte om maten smakte...

Samme fyr hadde en helt forferdelig slekt. Moren hans la aldri skjul på¨at hun mislikte meg fra første stund, så en gang jeg var på besøk der klarte jeg knapt å holde tårene tilbake (hun var sarkastisk all the time), så jeg løp ned i kjellerstua (der vi sov) og tok en telefon til foreldrene mine. Klarte å lire ut av meg alt om hvor teit stedet han bodde på var, at moren hans var den største bitcha jeg hadde møtt, at jeg skulle ønske hun fordufta, og plutselig hører jeg noen gå i trappa. WHAAAAT, liksom? Jeg vet ikke til dags dato hvem, men jeg vil anta det var lillesøsteren hans på 18.

Skrevet

Mange artige flauser!

For noen år tilbake var jeg innom apoteket etter en studiedag. Jeg hadde tursekk/skolesekk på meg og da det var min tur gikk jeg frem til skranken og nevnte hva jeg skulle ha. Jeg var og litt nervøs fordi det var mange folk i rommet, så jeg holdt i stroppene på sekken min. Etter at jeg hadde skrevet under kvitteringen og fått varene mine, så skulle jeg gå..og da merket plutselig at jeg stod bomfast. Dum som jeg var hadde jeg på en eller annen måte klart å sette meg fast, ved at stroppen på sekken min hadde kommet i klem under disken mens jeg hadde lente meg mot disken. Tok av meg sekken og prøvde å dra den løs, men det fungerte ikke. Farmasøyten stod der med et glis og hun måtte til slutt komme rundt disken med en saks for å klippe sekken min løs. Folk som stod i kø gliste mot meg mens jeg gikk fortere enn svint ut av apoteket. :rodme:

Skrevet

Hahaha ler meg i hjel av noen av flausene her :skratte: :skratte:

Husker en gang for et år siden ca. jeg og en vennine skulle på mc donalds. Dette var på en lørdag så det var veldig mange folk. Da jeg hadde fått maten min på brettet og vi skulle gå for å finne en plass. Det var litt glatt på gluvet for noen hadde akkuratt vasket der. Jeg fikk vel litt for fort å klarte å skli sånn at brusen datt ned på gluvet!! Lukket datt jo av så det spruta brus over hele. Herregud å flaut. Alle bare stoppet opp å spise og så på meg. Ble helt rød i trynet og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg fikk en ny brus og følte alle bare glodde på resten av oppholdet. Ville egentlog bare komme meg ut derfra så fort som fy.

Husker da jeg var i begravelse for noen år siden. Jeg forsov meg og hadde ikke fått spist forkost. Dette var ikke så lurt for magen rumlet noe vilt i kirken! jeg hadde klart å plassere meg midt i folkemengden så alle hørte meg. De mage rommlene var ikke lave for å si det sånn, Sånn sikkelig høye. Sånn holdt det på hele begravelsen. Merka folk begynte å snu seg å. Det var flaut. Samme er det i klasserommet på skolen når magen begynner å romle høyt. Huff!

Skrevet

Kjørte gjennom bomstasjon. Skulle kaste en 20 kroning i kurven, men klarte å bomme på kurven. Ut av bilen og lete etter mynten, som var den eneste vi hadde. Følte meg veldig smart...

Skrevet

Kom på en nå. Dette var på slutten av tiende klasse. Jeg og vennegjengen min skulle på kino. Midt i filmen ble jeg plutselig veldig oppblåst og måtte så fise. Jeg prøvde å slippe en lav og diskre fis men sånn ble det da ikke. Den fisen jeg slapp var langt i fra lav. Det var den høyeste fisen dere kan tenke dere! Å jeg er overbevist om at alle i salen hørte den. Det var den minste salen vi var i av de salene som var der. De som satt foran meg bare snudde seg og ga meg det rare blikket. Så sier vennina mi som satt ved siden av meg: Feis du xxxx? Jeg bare: eheh ja jeg gjorde vist det.

Hadde lyst til å bare synke laaangt ned i jorden og bli der. :flau: Det var pinlig det!

Skrevet

En var jeg i butikken og skulle ta tak i en halvannen lite med brus. På en eller annen måte klarer jeg og glippe flaska hvorpå den flyr gjennom lufta, lander på gulvet og spinner bortover mens brusen spruter til alle kanter. Var ikke høy i hatten da jeg henvendte meg til en ansatt(noe tror var butikkesjefen selv og spurte om de hadde en klut. Han sa høflig at de skulle ordne opp i det. Kan tro jeg kom meg fort ut av den butikken, og holdt hodet ganske lavt når jeg handlet i den senere og.

En annen episode var på folkehøyskolen i tv stua hvor jeg og ei vennine sitter og strikker på en dagseng og et par andre ligger på puter under og ser på tv. Plutselig detter den ene strikkepinnen under senga. Jeg henger meg på magen ut over kanten for å få tak i pinnen. En av moroklumpene i rommet synes dette er alt for fristende og drar ned genseren min. Jeg skvetter selvsagt til, tar overbalanse og slår kollbøtte og lander på ryggen rett ved sida(nesten oppå) en lettere betutta tv-titter nede på gulvet. Dette var selvsagt en av de jeg ikke kjente så altfor godt på skolen og. Glemmer aldri det utrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...