sophiaM Skrevet 11. august 2010 #61 Skrevet 11. august 2010 :skratte: Disse to var helt fantastiske! Jeg lo så jeg vrei meg i sofaen!!!! Har nå noen selv også: Var første gang jeg hadde sex. Jeg og min daværende kjæreste hadde lagt oss og jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til en slik situasjon, da det var første gang vi tilbragte en natt sammen. Vi ble liggende å se litt på tv, mens han begynte å kose med meg. Etter hvert dro han meg oppå seg og vi begynte (med meg veldig nervøs på toppen). Da vi skulle bytte stilling og jeg ble lagt nederst, kommer DEN fisen. Jeg utbryter bare HERREGUD, før han prøvde å penetrere meg igjen og det kom en hel rekke med fiser. Det eneste jeg klarer å utbryte var bare: "Tror det er feil hull...". Han sa bare neida, og ga meg et kyss. Ble ikke noe mer på oss den kvelden, og egentlig ikke resten av forholdet heller. Var ikke derfor det ble slutt, men jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø! hahaha ser det for meg! huff så flaaaut !! 1
I.am.me Skrevet 11. august 2010 #62 Skrevet 11. august 2010 Mange fly-flauser her Jeg gjorde noe skikkelig flaut på flyet en gang også. Ikke mega-flause, men morsomt likevel. Det var tre seter på rad og jeg satt i midten (hater det!!) og det satt en ganske stor, skummel fyr ved vinduet og ei gammel, skummel dame på andre siden. Flyturen varte leeenge, og jeg satte på litt musikk på iPoden. Så lukka jeg øynene, slappa helt av, og begynte å nynne til musikken. Jeg er den type person som blir totalt fokusert på en ting og bare lar meg rive med, så helt i min egen verden begynte jeg å brøle høyt "Watcha gonna do with all that junk all that junk inside that trunk - my hump, my hump, my hump". Så åpner jeg øynene å ser at alle øyne i flyet stirrer på meg og LER høyt mens de to på siden av meg ser stygt på meg og har sintrynker i panna! Det verste er at på et fly kan du desverre ikke synke i jorden, eller flykte situasjonen på noen måte.... 1
MarilynM Skrevet 11. august 2010 #63 Skrevet 11. august 2010 Ein gong eg rusla rundt på Galleriet i Bergen, litt uggen etter ei lang og fuktig natt, møtte eg på ein fyr eg trudde eg hadde møtt kvelden før, men var ikkje heilt sikker. Så eg smiler stort og seier heisann! Han smilte tilbake og sa hei. Då han hadde passert såg eg to menn type sikkerhetsvakter, og kom på kor eg hadde sett fyren før: det var Krompen... :skratte: OMG! Det er det morsomste jeg har hørt!! ROFL!! (for å si det på 14'is-vis) :skratte:
Strenge Frk.Gerd Skrevet 11. august 2010 #64 Skrevet 11. august 2010 Jeg skulle opptre på en avslutnings forestilling på ungdomsskolen... Salen var tjåka full (minst 1000 folk!), mine foreldre satt stolte på sine plasser og fulgte med.. Så skulle jeg opptre.. Vi skulle synge en rar sang. Akkurat der og da syntes jeg denne sangen var ufattelig komisk og fikk påfølgende latterkrampe... Som om ikke det var nok så lo jeg så fælt at jeg tisset på meg. Foran alle! resultatet ble at jeg løp ned fra scenen, med enda mer latterkrampe.. De ropte etter meg om at jeg måtte komme tilbake, mitt svar var noe slikt som "SORRY! Hahahahaha.. jeg har ikke hahahahah tid nå hahaha!"
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #65 Skrevet 11. august 2010 Klassen min skulle i 10. på klassetur til London. Da vi ankom flyplassen i England skulle jeg gå å veksle inn norske kroner til pund. Jeg går frem til de glasshusene disse vekslefolkene satt i. Bak glasset satt det en dame som utstrålte pessimisme og negativitet. Jeg sa at jeg skulle veksle inn norske penger til pund, men hun hørte ikke hva jeg sa så jeg måtte gå nærmere glasset å snakke inn i det "snakkehullet". I det jeg lener meg mot dette hullet dunker jeg trynet rett i glasset og fikk meg en god kul midt i fleisen. Det kom en god ting ut av det, og det var at dette sure kvinnemennesket faktisk trakk litt på smilebåndet. London dette også. Undergrunnsbanen var stappfull, så jeg og resten av klassen måtte stå. Det ble en litt humpete tur, så jeg falt rett i fanget på en eldre engelsk herremann. Han var ikke så veldig blid akkurat. Så er det noe jeg syntes er like flaut hver gang. Når man går i en trang gate eller butikk støter man selvfølgelig på folk som kommer mot en. Når dette skjer så blir det til at jeg og den jeg støter på enten skal gå til venstre eller høyre slik at vi kan klare å passere hverandre. Hver eneste eneste gang (!) går jeg og den andre til samme side hele tiden, slik at jeg står der å kaver for at jeg ikke kommer forbi og den jeg har gått i møte står også å kaver. Er nesten så gale at jeg har lyst til å si "jeg går til høyre og du til venstre". Lillesøsteren min har gjort noe som jeg ler av den dag i dag. Hun var ikke mer enn 5-6 års stakkars da vi var på et senter. Hun så en slik hest man kunne putte penger på og ri.. Hun ble så vill at hun løp rett mot denne hesten, og rett inn i en glassvegg. Hun smalt rett i gulvet. Hahahaha... Kjenner jeg får dårlig samvittighet av det den dag i dag når jeg ler, hun var jo liten og det var nok ganske vondt. Men herregud for et syn! Lillesøsteren min er flink til å gi i ting. Vi hadde vært på stadion etter en fotballkamp og skulle gå til bussholdeplassen. Når vi går over et overgangsfelt skjer det. Det står en haug med biler som også skal bort fra stadion å venter på at vi skal passere, og lillesøsteren min presterer å gi i et skilt (det var slik et midlertidig skilt, så det var ikke satt fast i asfalten). Stakkars, hun fikk jækla vondt og satt seg ned i knebøy helt i enden av overgangsfeltet og holdt seg foran der hun hadde slått seg. Når vi omsider kom frem til bussholdeplassen tutet flere av bilene som kjørte forbi da de så hvem som stod å ventet på bussen. Nemlig min til tider blinde lillesøster. Har også en venninne som speilet seg selv i et speil på treningssenteret, hun gikk konsentrert med trutmunnen på plass og studerte seg selv nøye. Hun var så opptatt av dette at hun gikk rett på en vegg. (Det var et heldekkende speil som gikk over hele den ene veggen, så var det normale vegger på de 3 andre flatene i rommet) 1
Meaty Skrevet 11. august 2010 #67 Skrevet 11. august 2010 Så er det noe jeg syntes er like flaut hver gang. Når man går i en trang gate eller butikk støter man selvfølgelig på folk som kommer mot en. Når dette skjer så blir det til at jeg og den jeg støter på enten skal gå til venstre eller høyre slik at vi kan klare å passere hverandre. Hver eneste eneste gang (!) går jeg og den andre til samme side hele tiden, slik at jeg står der å kaver for at jeg ikke kommer forbi og den jeg har gått i møte står også å kaver. Er nesten så gale at jeg har lyst til å si "jeg går til høyre og du til venstre". Det er ikke særlig lurt å si da. Sorry, kunne ikke dy meg. 1
Gjest Enchanted Skrevet 11. august 2010 #68 Skrevet 11. august 2010 Det er ikke særlig lurt å si da. Sorry, kunne ikke dy meg. haha, nei da blir det sånn "øh, min venstre eller din venstre?" også blir det feil det også Må si at jeg gjør det samme, hver eneste gang står jeg og den personen jeg møter og går fra side til side i det som virker som en EVIGHET! Når noen først er inne på det med London, jeg var der i sommer og vi skulle ta tog fra Gatwick og inn til Victoria Street Station, jeg skal slenge bagen min oppå en av de hyllene som er i midtgangen der. Bagen var ganske så tung, så jeg måtte ta i en del, og klarer nesten å smacke den inn i hodet på en franskmann som satt og prata i tlf like ved. Det snakk om få centimeter! Herregud det uttrykket hans kommer jeg ALDRI til å glemme ass, PRICELESS!! Fikk jo totalt latterkrampe og får det enda når jeg tenker på det Dette er forresten en knall tråd! Muntrer en opp på en dårlig dag!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #69 Skrevet 11. august 2010 Så er det noe jeg syntes er like flaut hver gang. Når man går i en trang gate eller butikk støter man selvfølgelig på folk som kommer mot en. Når dette skjer så blir det til at jeg og den jeg støter på enten skal gå til venstre eller høyre slik at vi kan klare å passere hverandre. Hver eneste eneste gang (!) går jeg og den andre til samme side hele tiden, slik at jeg står der å kaver for at jeg ikke kommer forbi og den jeg har gått i møte står også å kaver. Er nesten så gale at jeg har lyst til å si "jeg går til høyre og du til venstre". Dette gjør jeg hele tiden også, og beste kommentaren jeg har fått noensinne var av en kollega: Vi kavet litt frem og tilbake før han strakk frem hånda og sa "Takk for dansen!". Jeg ble så paff og satt ut at han fint kunne gå forbi.. :D
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #70 Skrevet 12. august 2010 For en del år siden da jeg hadde fått meg kjæreste så var han mye borte og ga aldri noen spesiell grunn. Jeg begynte å mistenke at han var utro så en dag så fulgte jeg etter han og der så jeg han klemme ei annen dame. Jeg spurtet bort, dyttet til dama og ga kjæresten min en kraftig blåveis. Skreik og rope at jeg hatet han, mens jeg gikk. Da kom han løpende etter meg og fortalte meg at det var hans søster og at hun var syk og hun ville holde det hemmelig og det var grunnen til hans oppførsel. Gikk heldigvis bra og vi er fortsatt sammen og venn med resten av familien. Men det er nok det flauste jeg har opplevd.
Xtra_lilje Skrevet 12. august 2010 #71 Skrevet 12. august 2010 For noen år siden hadde jeg småflørtet/datet en fyr en kort periode, men interessen dabbet fort av da jeg syns han var kjedelig og selvopptatt. Så hele greien sled ut i sand, selv om han sendte noen amorøse meldinger dann og vann. Så gikk det noen måneder og jeg skulle treffe en venninne på en pub. Jeg var litt tidlig ute og rigget meg til med en avis og øl mens jeg ventet. Plutselig dukker denne fyren opp, og setter seg ned ved bordet mitt. Hyggelig nok i 5 - 10 minutter, men så kjeder han meg grasalt med sine "meg,mitt,meg og så litt mitt" historier. Tar opp mobilen og skriver ne melding: "Langt unna? Du må komme og redde meg her, XXX dukket opp og han sitter her med sitt sedvanlige egoprat. GUD, for en begredelig fyr!! Lagt på seg har han og!" - og sender meldingen til mr XXX himself... Uff, får enda vondt i magen når jeg tenker på det 1
sophiaM Skrevet 12. august 2010 #72 Skrevet 12. august 2010 hahahahaha det var dagens ! Hvordan reagerte han når han fikk meldinga da ?
Xtra_lilje Skrevet 12. august 2010 #73 Skrevet 12. august 2010 De sekundene der han leste meldingen var grusomme. Hadde en panikkartet røm-flykt følelse i kroppen, samtidig som jeg var helt lamslått. Han leste meldingen, fikk et veldig rart uttrykk i ansiktet, så på meg, og så bare gikk han....uten et ord.
Gjest Kokeshi Skrevet 12. august 2010 #74 Skrevet 12. august 2010 Kanskje han tenker seg om neste gang han begynner å messe om seg og sitt.
Gjest lolita___ Skrevet 12. august 2010 #75 Skrevet 12. august 2010 For noen år siden hadde jeg småflørtet/datet en fyr en kort periode, men interessen dabbet fort av da jeg syns han var kjedelig og selvopptatt. Så hele greien sled ut i sand, selv om han sendte noen amorøse meldinger dann og vann. Så gikk det noen måneder og jeg skulle treffe en venninne på en pub. Jeg var litt tidlig ute og rigget meg til med en avis og øl mens jeg ventet. Plutselig dukker denne fyren opp, og setter seg ned ved bordet mitt. Hyggelig nok i 5 - 10 minutter, men så kjeder han meg grasalt med sine "meg,mitt,meg og så litt mitt" historier. Tar opp mobilen og skriver ne melding: "Langt unna? Du må komme og redde meg her, XXX dukket opp og han sitter her med sitt sedvanlige egoprat. GUD, for en begredelig fyr!! Lagt på seg har han og!" - og sender meldingen til mr XXX himself... Uff, får enda vondt i magen når jeg tenker på det hahahaha DETTE VAR DEN BESTE
sophiaM Skrevet 12. august 2010 #76 Skrevet 12. august 2010 De sekundene der han leste meldingen var grusomme. Hadde en panikkartet røm-flykt følelse i kroppen, samtidig som jeg var helt lamslått. Han leste meldingen, fikk et veldig rart uttrykk i ansiktet, så på meg, og så bare gikk han....uten et ord. ååååh haha huff! Håper han fikk en liten oppvekker da, til neste gang han dater noen. Så de slipper å sitte der med hans "sedvanlige egoprat"
kazcade Skrevet 12. august 2010 #78 Skrevet 12. august 2010 Jeg er utrolig klossete, så jeg har vel flust med flauser.... En gang skulle jeg på kino med en venninne. Jeg hadde fått meg et par nye platåsko som var så moderne, men hadde ikke helt styringa på dem. Kinosalen var av typen der inngangen er øverst bak, og du går nedover mot lerretet. Vi kom litt i siste liten, så salen var full av folk. Selvfølgelig klarte jeg å snuble i mine egne bein på det øverste trinnet og tok kolbøtter nedover, før jeg stanset med hodet nedover og beina i været på nederste trinn. Alle lo så de holdt på å trille av stolene. Etter filmen kom en fyr bort til meg og sa; du sto nok for den beste underholdninga ikveld.... Flaut! En annen gang var jeg så betatt av en type på samme universitet som jeg gikk. Jeg pleide å dra og svømme, og en dag fikk jeg se ham komme inn i svømmehallen. Jeg er nesten ved enden av bassenget, så jeg snur meg for å glane samtidig som jeg strekker frem en hånd for å ta tak i bassengkanten. Meeen jeg feilberegnet selvsagt og gikk rett til bunns før jeg hostende og kavende klarte å komme meg opp. Jeg fikk en del rare blikk og glis, også av fyren jeg var interessert i.... For mange år siden skulle jeg ta førerkort, og hadde mannlig kjørelærer. Jeg blir veldig ukoordinert når jeg blir stressa, og på ett tidspunkt ba han meg om å ta bakkestart. Jeg klussa fælt og kvælte motoren ett par ganger. Så til slutt setter jeg på blinklysene og ser i speilet mens jeg griper etter håndbrekket....og tar selvsagt tak mellom beina på kjørelæreren! Trodde jeg skulle dø så flau var jeg. Kjørelæreren ga bare en sånn liten ille berørt latter, men sa ingenting....
Gjest Jente1990:) Skrevet 12. august 2010 #79 Skrevet 12. august 2010 For noen år siden hadde jeg småflørtet/datet en fyr en kort periode, men interessen dabbet fort av da jeg syns han var kjedelig og selvopptatt. Så hele greien sled ut i sand, selv om han sendte noen amorøse meldinger dann og vann. Så gikk det noen måneder og jeg skulle treffe en venninne på en pub. Jeg var litt tidlig ute og rigget meg til med en avis og øl mens jeg ventet. Plutselig dukker denne fyren opp, og setter seg ned ved bordet mitt. Hyggelig nok i 5 - 10 minutter, men så kjeder han meg grasalt med sine "meg,mitt,meg og så litt mitt" historier. Tar opp mobilen og skriver ne melding: "Langt unna? Du må komme og redde meg her, XXX dukket opp og han sitter her med sitt sedvanlige egoprat. GUD, for en begredelig fyr!! Lagt på seg har han og!" - og sender meldingen til mr XXX himself... Uff, får enda vondt i magen når jeg tenker på det Når jeg tenker etter så skjedde noe av det samme med meg på 1 året på vgs. Jeg klarte å sende melding til hun jeg baksnakket på meldinga. Jeg skulle egentlig sende den til bestevennina mi men klarte selfølgelig å sende den til ho. Jeg skrev at jeg synes hun var var billig og hore og at hun var ekkel som hadde sex med hele byen og er på alle guttene osv. Skrev også at hun var feit. Verste var at vi gikk på samme skole. Fikk mange stygge blikk neste dag på skolen, Hun ville ikke snakke med meg på ukesvis. Men vi er venner nå i dag da
I.am.me Skrevet 12. august 2010 #80 Skrevet 12. august 2010 Jeg har ei venninne som også gjorde samme tabbe som dere med SMSen, bare at det var ei sex-melding hun skulle sende til kjæresten, men endte opp på mobilen til svigermora
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå