Gjest Jente1990:) Skrevet 9. august 2010 #41 Skrevet 9. august 2010 Dette skjedde en høst da jeg var 17 hvis jeg ikke husker feil. Jeg skulle gå ned til byen fra pappa. Når jeg kom til byen måtte jeg finne en do asp.For jeg hadde kjent at det hadde rent litt der nede og fryktet det værste. Inne på doen fikk jeg da se at jeg hadde en stor rød flekk bak på buksen! Den var veldig synlig å siden jeg hadde på meg lyse blåe jeans. Det har sikkert vært noen som har sett det. Herregud å flaut! Så jeg måtte ta av meg genseren og knytte den rundt livet. Så jeg gikk bare i en topp og jeans. Det var kaldt! Husker det blåste sikkelig den dagen å. En anna gang da jeg gikk i 8 klasse var jeg på danskebåten. Jeg husker det bodde en suuper heit gutt rett ved logaren vår. Da jeg skulle inn i logaren min sto han ved en trapp. Jeg måtte da gå forbi han og gikk sikkelig ut med puppene og prøvde å gå så sexy som jeg klarte.. Mens jeg gikk forbi han klarte jeg selfølgelig å tryne rett foran han!! Å ikke nok med det men jeg hadde på meg et veldig luftig kjørt. Ikke sånn stramt men veldig vidt lisom. Det skjørte hadde jo selvfølgelig lagt seg opp mot ryggen min, så jeg lå der å viste hele rompa mi. I tanga. Jeg bare forta meg opp å løp inn i logaren helt rød i trynet. Jeg prøvde å unngå han resten av turen men så han neste dag. Turte så vidt å se på han. Ble bare flau
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #42 Skrevet 9. august 2010 Dette er å en fise flause. Jeg hadde akkuratt fått meg ny type. Vi skulle da ha sex for andre gang. Han fingret meg litt i rompa. Han brukte 3 fingre tror jeg? Men uansett så etter det ble jeg litt løs følte jeg. Litt oppblåst eller hva jeg skal kalle det. Da jeg skulle ri han (med ryggen vendt mot han) Klarte jeg slippe den store hesteprompen! Jeg ble helt varm og sikkert spreng rød i ansikte å. Jeg viste jo ikke åssen han reagerte for så ikke ansikte hans. Jeg ville bare kle på meg og løpe ut døra! Men da vi skulle bytte stilling, når jeg skulle gå av kom det jammen meg en stor promp igjen. Jeg ble så flau at jeg trodde jeg skulle DØ!! Har en fise flause til. Dette var på ungdomskolen. I timen. Jeg mista pennen min på gulvet å da jeg skulle plukket den opp kom det en nok så stor promp. Stor nok til at alle hørte den. De begynte å le som bare det. Jeg ble sikkert ganske rød i ansikte da å ja. Det var flaut!
estrella Skrevet 9. august 2010 #43 Skrevet 9. august 2010 Ikke promp/bæsj-humor denne, men slenger meg med likevel! Hadde akkurat begynt i ny jobb, og det ble arrangert velkomstfest for meg en fredag etter arbeidstid. Etter et par glass vin og vel så det, begynte folk å fortelle vitser/gode historier. Jeg har alltid vært veldig bra på å fortelle vitser - men dessverre kun "lyte"-vitser, det er de eneste jeg klarer å huske (for de uinnvidde: "lyte"-vitser er om folk med diverse funksjonshemninger). Jeg dro altså et par av mine beste vitser, og ingen lo. 32 nye kolleger var helt stille. Jeg skjønte ikke så mye, men senere på kvelden var det vennlig sjel som informerte meg om at direktøren hadde en datter med funksjonshemning. Nøyaktig den samme typen som jeg hadde vitset om tidligere på kvelden. Flaut? JA Det hadde du litt godt av. Synes sånn humor er forferdelig. På lik linje med humor som dreier seg om hudfarge, religion og legning. Hvorfor spøke om slikt? Det er jo ikke morsomt å gjør narr av personer med funksjonshemninger, homofile eller svarte??
Pusella Skrevet 9. august 2010 #44 Skrevet 9. august 2010 Det hadde du litt godt av. Synes sånn humor er forferdelig. På lik linje med humor som dreier seg om hudfarge, religion og legning. Hvorfor spøke om slikt? Det er jo ikke morsomt å gjør narr av personer med funksjonshemninger, homofile eller svarte?? Ventet på et svar av denne typen. Det er ikke snakk om å gjøre narr av hverken hudfarge, religion, funksjonshemming, legning, trøndere, bergensere, svensker, marsboere, blonde o.s.v. Jeg ser det på en helt annen måte. Jeg har selv en litt annen hudfarge enn de fleste + en (mindre) funksjonshemming - og ler meg nesten skakk av gode vitser om "mine" ting. Det er forskjell på ondsinnet humor og humor. Enkelt og greit. Fordi noen spøker med min funksjonshemming eller hudfarge, trenger det nødvendigvis ikke å være ondsinnet. Det samme gjelder hudfarge, religion og andre "farlige" tema. 1
smalls Skrevet 10. august 2010 #45 Skrevet 10. august 2010 Kom på en anna flause. Dette var i fjor sommer. Jeg og en vennine var i byen. Vi gikk forbi der alle uterestaurantene var. De lå rett etter hverandre og det var stappfult med folk. Jeg er ganske klønente av meg. Så da vi gikk der klarte jeg av en eller anna merkelig grunn å snuble så jeg lå langflat på bakken! Hadde også 2 bæreposer. En med klær og en med undertøy. Undertøyet hadde selvfølgelig falt ut av posen! Hadde kjøpt sikkelig sexy undertøy og korsett. Herregud det var så flaut. Jeg kom meg opp, fikk alt inni posen og løp vekk fort som fy!! Jeg fikk å et stort skrubbsår på kneet. Det var vondt 1
estrella Skrevet 10. august 2010 #46 Skrevet 10. august 2010 Ventet på et svar av denne typen. Det er ikke snakk om å gjøre narr av hverken hudfarge, religion, funksjonshemming, legning, trøndere, bergensere, svensker, marsboere, blonde o.s.v. Jeg ser det på en helt annen måte. Jeg har selv en litt annen hudfarge enn de fleste + en (mindre) funksjonshemming - og ler meg nesten skakk av gode vitser om "mine" ting. Det er forskjell på ondsinnet humor og humor. Enkelt og greit. Fordi noen spøker med min funksjonshemming eller hudfarge, trenger det nødvendigvis ikke å være ondsinnet. Det samme gjelder hudfarge, religion og andre "farlige" tema. Det skal du ha rett i. Jeg ser forskjellen, men det er nok ikke alle andre som gjør det. Dermed reagerer folk ofte på slike vitser, hvis de ikke ser at det du sier er bare tull og ikke noe du mener. Jeg vet også om dem som faktisk har denne formen for humor og som ikke skjønner når nok er nok. De hermer (ja, faktisk) etter personer som en kan se er funksjonshemmede på en eller annen måte ute, offentlig. Det er bare helt fælt at voksne folk kan oppføre seg slik
Daenrys Skrevet 10. august 2010 #47 Skrevet 10. august 2010 En siste ting skjedde også på en bussholdeplass. Var allhelgensaften (jeg foretrekker å fornorske utrykk ) og jeg skulle ta bussen et eller annet sted, husker ikke hvor. Aner fred og ingen fare, og plutselig snur jeg meg, også kommer det en fyr i fullt gorillakostyme! Drakt og gorillahode og det hele. Jeg sier ingen ting, men skvetter sånn at jeg hopper himmelhøyt. Etter at det har roet seg, går han et stykke unna, og jeg glemmer hele fyren. Men plutselig snur jeg meg igjen, og da jeg ser han skvetter jeg helt enormt enda engang. "Gorillaen" synes tydeligvis dette var kjempegøy Så fantastisk bra! Kan se for meg selv gjøre akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #48 Skrevet 10. august 2010 Uff, ja... Var på biltur alene - og dette var i tiden man måtte betale når man kjørte forbi en bom. Jeg hadde ikke mynt og måtte kjøre på manuell. Jeg tenkte "manuell manuell manuell" - og klarte selvsagt å kjøre til en automat. Jeg ble så forvirret at jeg ikke enset tanken på å gå over til den manuelle for å veksle penger, men trodde min eneste mulighet var å gå fra bil til bil i køen bak meg for å få veksel. Det hopet seg opp av biler kan du si, og da jeg skjønte hvor utrolig blond jeg var (og endelig hadde skaffet meg mynt) var det bare å hoppe i bilen å fise avgårde fortere enn lynet...
Meaty Skrevet 10. august 2010 #50 Skrevet 10. august 2010 Uff, ja... Var på biltur alene - og dette var i tiden man måtte betale når man kjørte forbi en bom. Jeg hadde ikke mynt og måtte kjøre på manuell. Jeg tenkte "manuell manuell manuell" - og klarte selvsagt å kjøre til en automat. Jeg ble så forvirret at jeg ikke enset tanken på å gå over til den manuelle for å veksle penger, men trodde min eneste mulighet var å gå fra bil til bil i køen bak meg for å få veksel. Det hopet seg opp av biler kan du si, og da jeg skjønte hvor utrolig blond jeg var (og endelig hadde skaffet meg mynt) var det bare å hoppe i bilen å fise avgårde fortere enn lynet... Jøss, akkurat dette opplevde jeg på lørdag! En dame løp rundt og spurte i alle bilene om noen kunne veksle. Før hun kom til bilen min var det et lyst hode som pekte bort til manuellbua, som var rett ved siden av. Trodde ikke det var mulig...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #51 Skrevet 10. august 2010 Har gjort mye av dette før, men denne er ny: Jeg var på undergrunnen i london, så så jeg en jeg kjente på perrongen akkurat i det dørene hadde lukket seg. Da måtte jeg jo selvfølgelig banke hardt på vinduet for å få oppmerksomheten hans (er ganske tykke vinduer så du må dunke ganske hardt). Jeg må jo ha feilberegnet kraftig da, fordi istedenfor å treffe vinduet med knytteneven, så klarte jeg å treffe ei gammel dame som var ca 150 høy midt i ansiktet. Herregud så flau jeg var! Stakkars dame. Har òg klart å sovne på flyplassen, rett ved gaten. Så våkner jeg plutselig, ser på tavla, og det står boarding. Da går jeg helt normalt bort til disken og skal vise billett. Mannen som stod der kjefta så innmari på meg, og jeg ante ikke hvorfor før han utbrøt at de hadde ropt meg opp på høytaleren 5 ganger. Etter det måtte jeg ta bussen helt alene til flyet. Bussjåføren hadde kjørt alle, så komt tilbake, så venta på meg. Da jeg kom på flyet satt alle og stirra hardt på meg i det jeg traska søvnig inn på flyet med blikket i gulvet. Trodde jeg skulle dø!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #52 Skrevet 11. august 2010 Jeg var 18 og kom inn på et nytt utested sammen med en venninnne. Litt brisne begge to kan man si.. Det var ganske mye folk der, men så ser jeg et ledig bord i enden av lokalet. Jeg stormer fram mens jeg snur meg lykkelig mot venninna mi, peker og sier "Deeer er et leedig boord!" Så SMELLER jeg rett inn i en speilvegg så glassbitene hagler! Det var altså en hel vegg med speil, men p.g.a mye folk og at jeg var opptatt med å snu meg mot venninna mi, så fikk jeg ikke med meg det nei.. OMG!
Lillemeg25 Skrevet 11. august 2010 #53 Skrevet 11. august 2010 Har gjort mye av dette før, men denne er ny: Jeg var på undergrunnen i london, så så jeg en jeg kjente på perrongen akkurat i det dørene hadde lukket seg. Da måtte jeg jo selvfølgelig banke hardt på vinduet for å få oppmerksomheten hans (er ganske tykke vinduer så du må dunke ganske hardt). Jeg må jo ha feilberegnet kraftig da, fordi istedenfor å treffe vinduet med knytteneven, så klarte jeg å treffe ei gammel dame som var ca 150 høy midt i ansiktet. Herregud så flau jeg var! Stakkars dame. Har òg klart å sovne på flyplassen, rett ved gaten. Så våkner jeg plutselig, ser på tavla, og det står boarding. Da går jeg helt normalt bort til disken og skal vise billett. Mannen som stod der kjefta så innmari på meg, og jeg ante ikke hvorfor før han utbrøt at de hadde ropt meg opp på høytaleren 5 ganger. Etter det måtte jeg ta bussen helt alene til flyet. Bussjåføren hadde kjørt alle, så komt tilbake, så venta på meg. Da jeg kom på flyet satt alle og stirra hardt på meg i det jeg traska søvnig inn på flyet med blikket i gulvet. Trodde jeg skulle dø! Det er ILLE å komme for seint til flyet. Husker i 2007 da vi skulle til Spania. Vi klarte selvfølgelig å forsove oss og kom ganske så seint til flyplassen. Da vi skulle sjekke inn hadde alle allerede gått på flyet. Tror de hadde sittet der 15-20 min å ventet på oss hvis jeg ikke husker feil. å alle var sure. Da vi kom på flyet ble vi bare møtt med sure tryner fra alle som satt der. Flyvertinene å. Å selvfølgelig hadde vi plass heeelt bakerst og de hadde lukket døren bak, så vi måtte gå igjennom hele flyet. Gud så flaut!
Undomiel Skrevet 11. august 2010 #55 Skrevet 11. august 2010 (endret) Forresten, jeg har jo en liten historie. Det skjedde da jeg var på skolen i en norsktime. Vi hadde om kåseri-sjangeren, og lærerinna satt på et kåseri av Odd Børretzen på CD-spilleren. Hele klassen holdt på å dø av kjedsomhet, og skjønte virkelig ikke humoren i det "såå teite" kåseriet. Alle unntatt meg. Jeg holdt på å krepere av latter, jeg lo så det gjorde vondt i magen, og tårene rant. DET var flaut, det. Endret 11. august 2010 av Undomiel 1
attegløyma Skrevet 11. august 2010 #56 Skrevet 11. august 2010 Ein gong eg rusla rundt på Galleriet i Bergen, litt uggen etter ei lang og fuktig natt, møtte eg på ein fyr eg trudde eg hadde møtt kvelden før, men var ikkje heilt sikker. Så eg smiler stort og seier heisann! Han smilte tilbake og sa hei. Då han hadde passert såg eg to menn type sikkerhetsvakter, og kom på kor eg hadde sett fyren før: det var Krompen... 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #57 Skrevet 11. august 2010 Ein gong eg rusla rundt på Galleriet i Bergen, litt uggen etter ei lang og fuktig natt, møtte eg på ein fyr eg trudde eg hadde møtt kvelden før, men var ikkje heilt sikker. Så eg smiler stort og seier heisann! Han smilte tilbake og sa hei. Då han hadde passert såg eg to menn type sikkerhetsvakter, og kom på kor eg hadde sett fyren før: det var Krompen... Jeg har gjort noe av det samme med Bjørn Dæhlie. Hadde en lengre samtale med han mens jeg hele tiden grublet på hvor jeg hadde sett han før. Da han snudde ryggen til og gikk mot resten av skigutta la jeg to og to sammen. Følte meg litt teit. Han var veldig hyggelig og morsom Folk ser annerledes ut i virkeligheten enn på tv har jeg oppdaget
*appifany* Skrevet 11. august 2010 #58 Skrevet 11. august 2010 Gikk inn i guttegarderoben på treningssenter istedenfor jentegarderoben. Flaut når man er 14. Ikke når man er 28 heller....
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #59 Skrevet 11. august 2010 Har gjort mye av dette før, men denne er ny: Jeg var på undergrunnen i london, så så jeg en jeg kjente på perrongen akkurat i det dørene hadde lukket seg. Da måtte jeg jo selvfølgelig banke hardt på vinduet for å få oppmerksomheten hans (er ganske tykke vinduer så du må dunke ganske hardt). Jeg må jo ha feilberegnet kraftig da, fordi istedenfor å treffe vinduet med knytteneven, så klarte jeg å treffe ei gammel dame som var ca 150 høy midt i ansiktet. Herregud så flau jeg var! Stakkars dame. Jeg var 18 og kom inn på et nytt utested sammen med en venninnne. Litt brisne begge to kan man si.. Det var ganske mye folk der, men så ser jeg et ledig bord i enden av lokalet. Jeg stormer fram mens jeg snur meg lykkelig mot venninna mi, peker og sier "Deeer er et leedig boord!" Så SMELLER jeg rett inn i en speilvegg så glassbitene hagler! Det var altså en hel vegg med speil, men p.g.a mye folk og at jeg var opptatt med å snu meg mot venninna mi, så fikk jeg ikke med meg det nei.. OMG! :skratte: Disse to var helt fantastiske! Jeg lo så jeg vrei meg i sofaen!!!! Har nå noen selv også: Var første gang jeg hadde sex. Jeg og min daværende kjæreste hadde lagt oss og jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle forholde meg til en slik situasjon, da det var første gang vi tilbragte en natt sammen. Vi ble liggende å se litt på tv, mens han begynte å kose med meg. Etter hvert dro han meg oppå seg og vi begynte (med meg veldig nervøs på toppen). Da vi skulle bytte stilling og jeg ble lagt nederst, kommer DEN fisen. Jeg utbryter bare HERREGUD, før han prøvde å penetrere meg igjen og det kom en hel rekke med fiser. Det eneste jeg klarer å utbryte var bare: "Tror det er feil hull...". Han sa bare neida, og ga meg et kyss. Ble ikke noe mer på oss den kvelden, og egentlig ikke resten av forholdet heller. Var ikke derfor det ble slutt, men jeg var så flau at jeg trodde jeg skulle dø! En annen flause jeg har hatt er en gang jeg hadde forsovet meg til jobb. Jeg jobbet i en bar og hadde utrolig dårlig tid da jeg skulle åpne. Jeg hadde satt gitteret halvt nede, og krøp under hver gang jeg skulle gå inn og ut. Siste gangen jeg skulle inn, løp jeg så fort jeg kunne og glemte i farten at gitteret var så langt nede så det hele endte med at jeg løp rett inn i gitteret, og ble kastet ut på bakken igjen av motstanden. Så der lå jeg på bakken utenfor med utrolig vondt i hodet og helt forfjamset mens folk så storøyd på meg. Jeg har også "vrikka" foten flere ganger i høye hæler foran en stor forsamling (gjerne med kjekke menn) og har holdt på å tryne så lang jeg er. Ikke særlig gøy nei.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #60 Skrevet 11. august 2010 Var en gang jeg og sambo skulle ut å fly. Det var fortsatt over en halvtime til flyet skulle gå, så vi kjøpte oss to pizzastykker hver på flyplassen. Da vi setter oss for å spise dem, ser vi plutselig at det står "boarding" på tavlen. Vi tar med oss pizzastykkene bort til gaten og siden alle andre passasjerer hadde gått på flyet, måtte vi ta med oss pizzastykkene inn på flyet. det vi ikke hadde tenkt på var at vi satt på første rad ved nødutgangene og vi ikke kunne ha noe på fanget. Flyvertinnen prøvde å hjelpe oss så godt hun kunne og trodde det var noen ledige seter lenger bak i flyet, så vi gikk med hendene fulle av pizza bakover for å sjekke om vi kunne sitte der. Der var det jo selvfølgelig ikke ledig allikevel, så vi måtte begynne på tilbakeveien og brøyte oss vei i den smale midtgangen uten å få pizza på alle vi møtte. Da vi tilslutt hadde satt oss ned (på første rad) måtte vi hive i oss pizzen så fort vi klarte før flyet skulle lette. Syntes det var litt pinlig da jeg følte det oste pizza i hele flyet og å troppe opp og ned flyet med masse pizza i hendene var ikke noe særlig. At vi måtte spise som noen griser for å få i oss maten på kortest mulig tid gjorde heller ikke opplevelsen bedre... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå