Gå til innhold

Din største flause...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha, for en herlig tråd :skratte:

Da jeg nettopp hadde fått meg ny jobb, hadde jeg en sjef som var så billedkjekk at dere vil ikke tro det. La oss kalle ham Pål. Selv var jeg ikke interessert i ham fordi jeg synes han var litt for glansbildetryne, men venninnene mine besvimte nesten da de traff ham på byen. Så, en av mine venninner hadde da fått i seg litt mer enn hun tålte, og presterte faktisk å gå opp til ham og be ham ut på date PÅ MINE VEGNE! Han rødmet skikkelig og svarte at han synes jeg var råsøt, og ville vurdert det om han ikke var sjefen min, men pga policyen på jobb hadde han ikke lov å takke ja....

Det var en skrekkelig lang mandagsmorgen kan du si...men det var nok verre for ham enn meg, siden jeg faktisk ikke var interessert i noen date ;) Og den dagen jeg slutta, tre år senere, hadde vi kakeselskap og hele pakka, og en av kollegene mine spurte tørt, "ja, Pål skal du ikke benytte sjansen nå som du ikke er sjefen hennes lenger?"

Må legge til at han er en herlig fyr, og en god venn, men jeg var nok aldri like fascinert som enkelte av mine venninner ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

På fylla har man en tendens til å få en overdose selvtillit. Når jeg var 19/20 (husker ikke helt) var jeg på fylla på byn. Det var en kjekk kar der, jeg hadde sett han før men hadde aldri turt å ta kontakt. Jeg holdt øye med han hele kvelden, alkoholen gikk ned på og Jeg ble temmelig drita :fnise: Det endte med at jeg reiste meg og gikk med hodet hevet (sjanglet sikkert litt også) bort til gutten og kameratgjengen hans, tok fatt i skuldrene hans og prøvde å kysse han. Vel, han dyttet meg bort og sa han hadde interesse for noen andre. Hele kamaratgjengen så dumt på meg. Jeg ble såååå flau, gikk tilbake med hodet vendt nedover og håpet jeg aldri kom til å treffe han igjen, uff. Selvtilliten og alkoholinntaket har roet seg siden den gang!

Samme har skjedd meg, bare at han jeg prøvde å kysse hadde dame :ler: Han bare kom deg vekk, jeg har dame. Kan tro jeg ble flau da

Gjest Noevik
Skrevet

Har skjedd et par fise episoder med meg å. Like flaut hver gang

Men det var en gang i fjor sommer da jeg skulle hjem fra butikken. Jeg gikk en plass hvor det ikke var noen. Eller det var det jeg trodde. Så slapp jeg 2 høye fiser etter hverandre var det vel. De slapp jeg rett før en sving. kanskje ikke så lurt men jeg måtte så fise. Rundt den svingen kom det en jente som var rundt 20 tipper jeg. Hun bare ga meg det rare blikket. Kan tro jeg ble flau da. Begynte å gå fortere og ville bare komme meg vekk så fort som fy.

En anna gang hadde jeg kjøpt meg en ny jakke. Hadde helt glemt å ta av prislappen. Så jeg hadde gått ned til byen mens prislappen hang utafor jakken. Flaut.

Uff, når jeg leste dette kom jeg på en annen PINLIG episode. Når jeg var 15 år hadde jeg en sommerflørt med en eldre gutt (staaaas da vettu). Han var den første jeg hadde sex med. Den første natta jeg sov over hos han våknet jeg av at jeg hadde så HIMLA mye luft i magen. Prøvde å slippe en liten "sniker" men ei! det kom den høyeste hesteprompen dere kan tenke dere, skulle tro jeg dreit :sjenert: Sommerflørten åpnet øynene såvidt og så på meg med et lurt smil. Jeg ble så flau at jeg latet som ingenting og sa jeg var dårlig i magen og om han kunne masere den litt??? (Av alle ting hvorfor i all verden sa jeg det???) Vi snakket aldri om det og holdt sammen ca.mnd. Men mon tro kameratgjengen har fått seg en god latter i ettertid :fnise:

Skrevet

Ikke promp/bæsj-humor denne, men slenger meg med likevel!

Hadde akkurat begynt i ny jobb, og det ble arrangert velkomstfest for meg en fredag etter arbeidstid. Etter et par glass vin og vel så det, begynte folk å fortelle vitser/gode historier. Jeg har alltid vært veldig bra på å fortelle vitser - men dessverre kun "lyte"-vitser, det er de eneste jeg klarer å huske (for de uinnvidde: "lyte"-vitser er om folk med diverse funksjonshemninger).

Jeg dro altså et par av mine beste vitser, og ingen lo. 32 nye kolleger var helt stille. Jeg skjønte ikke så mye, men senere på kvelden var det vennlig sjel som informerte meg om at direktøren hadde en datter med funksjonshemning. Nøyaktig den samme typen som jeg hadde vitset om tidligere på kvelden.

Flaut? JA

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde akkurat begynt i ny jobb, og det ble arrangert velkomstfest for meg en fredag etter arbeidstid. Etter et par glass vin og vel så det, begynte folk å fortelle vitser/gode historier. Jeg har alltid vært veldig bra på å fortelle vitser - men dessverre kun "lyte"-vitser, det er de eneste jeg klarer å huske (for de uinnvidde: "lyte"-vitser er om folk med diverse funksjonshemninger).

Jeg dro altså et par av mine beste vitser, og ingen lo. 32 nye kolleger var helt stille. Jeg skjønte ikke så mye, men senere på kvelden var det vennlig sjel som informerte meg om at direktøren hadde en datter med funksjonshemning. Nøyaktig den samme typen som jeg hadde vitset om tidligere på kvelden.

Flaut? JA

Åh, nei... :flau:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Uff, når jeg leste dette kom jeg på en annen PINLIG episode. Når jeg var 15 år hadde jeg en sommerflørt med en eldre gutt (staaaas da vettu). Han var den første jeg hadde sex med. Den første natta jeg sov over hos han våknet jeg av at jeg hadde så HIMLA mye luft i magen. Prøvde å slippe en liten "sniker" men ei! det kom den høyeste hesteprompen dere kan tenke dere, skulle tro jeg dreit :sjenert: Sommerflørten åpnet øynene såvidt og så på meg med et lurt smil. Jeg ble så flau at jeg latet som ingenting og sa jeg var dårlig i magen og om han kunne masere den litt??? (Av alle ting hvorfor i all verden sa jeg det???) Vi snakket aldri om det og holdt sammen ca.mnd. Men mon tro kameratgjengen har fått seg en god latter i ettertid :fnise:

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Flaut? JA

Huff! Det må ha vært ille! Du fikk vel mange sure blikk?

Gjest padawan
Skrevet

En gang kastet jeg bowlingkula feil vei og en fyr som satt bak oss fikk den i fanget... :unsure: Det gikk heldigvis bra da.

for endel år siden bowlet jeg sammen med de jeg bodde i kollektiv sammen med. ved en feil trådde jeg litt over streken på banen og gikk rett på ryggen. (bowlingbanen er oljet for å få ballen til å gå raskere). jeg falt med brask og bram og ble liggende å kave utpå banen mens jeg fremdeles hold meg fast i ballen. alle banene var fulle og i tilleg var det folk som ventet i kø. følte jeg fikk endel uønsket oppmerksomhet for å si det slik.

Skrevet

Skulle på date for noen år siden, da det var så in med lange skjørt; litt sånn hippieaktig og med belter som lå rundt hoften. Skulle møte fyren på en pub, og han satt ved bardisken da jeg kom inn. Det var ganske høye barstoler der, så det var litt kavete å komme seg opp med langt skjørt og samtidig ikke se helt løkrull ut... etter å ha drukket et par glass vin skulle jeg på do. Ikke aner jeg hva som skjedde eller hvordan det skjedde, men jeg må ha "glemt" at jeg hadde på meg langt skjørt - for skjørtet hang seg hvertfall fast i barstolen noe som gjorde at både jeg og barstol gikk rett i bakken..uuuuh, det var så pinlig!!

Skrevet

Er det en flause å gå inn og å kræsje med ting? For da har jeg noen flere flauser..

En gang jeg og noen av mine venninner var på et stort kjøpesenter i Krakow, handla vi som bare det og jeg hadde 8-10 handleposer med klær. Jeg snudde meg for å si noe til venninna mi og BANG rett inn i en stolpe som gikk fra taket og ned til gulvet. Alle handleposene mine datt selvfølgelig og jeg lå der på gulvet som et slakt. Det flaueste var egentlig neste dagen når vi skulle på et veldig pent, stilfult arrangement med dansing, middag å det hele og der satt jeg i ballkjole, høye hæler og den svære jævla KULEN midt i panna!

Så var det den gangen jeg skulle ta rulletrappa i et annet kjøpesenter, når jeg stod å drømte meg bort midt i rulletrappa og plutselig KRÆSJ, så var det ikke mer rulletrapp og jeg gikk rett på tryne i bakken.

Forresten så kom jeg også på den gangen vi hadde muntlig fremføring på skolen og vi leste historier for klassen, så stod det "bestefar satt ved peisen" og jeg leste høyt opp for klassen "bestefar satt ved penisen". HAHA, veldig morsomt der og da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker da jeg var 15. Hadde nettopp begynt å ha sex. Så kanskje den 4 gangen eller noe så kom det stor fittefis. Trodde jeg skulle dø av flause. Det kom flere etter hverandre å. Off det var så flaut husker jeg. Viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg vet det er naturlig og kan skje med alle men jeg synes det like flaut hver gang

Gjest Enchanted
Skrevet

Jeg er ganske så klumsete av meg og beina går i stokk noen ganger. Var i London i sommer, og var da selvfølgelig på Madame Tussauds. Da jeg så Marilyn Monroe stå oppå fin forhøyning (noen trappetrinn opp) så tenkte jeg at JA! Der må venninna mi ta bilde av meg, så jeg gikk opp, poserte og bildet ble tatt. Da jeg skulle ned igjen, hadde jeg av en eller annen grunn glemt at det var trappetrinn der og jeg fokuserte på den store folkemengden som stod rundt å så på og tok bilder. Kort sagt, jeg snubla ned det førstetrappetrinnet, fikk plutselig stor fart og løp rett inn i søsteren til venninna mi. DET var flaut det, mange som så skikkelig rart på meg og med et flir rundt munnen. Er egentlig bare glad for at det ikke var noen andre jeg tryna inn i!

Også har jeg da tryna inn på bussen. Var vinter og jeg så ikke helt hvor høyt det ene trinnet var og dermed så jeg langflat på magen havveis inn på bussen, ble knallrød i ansiktet og sank fort ned på nærmeste sete som var ledig (var endel folk på bussen, den dagen ja!)

Men heldigvis har jeg så selvironi og tar meg selv ganske uhøytidelig så noen stor skade får jeg da ikke :ler:

Gjest boblebrus
Skrevet (endret)

Uff, jeg er ganske klønete av meg, og er en mester på å skalle i ting, ramle osv. Husker engang jeg skulle gå av bussen, også klarer jeg å tryne langflat (det var riktignok vinter og glatt) med en gang jeg setter foten ned på bakken. Mange folk på bussen var det også. Heldigvis tar jeg ikke meg selv så høytidelig, og selv om sånne ting er litt småflaut må jeg bare flire litt for meg selv når det skjer.

Også har vi selvfølgelig den klassiske "fise-foran-ny-kjæreste". En gang veldig tidlig i forholdet vårt overnattet jeg hos han, og fikk vanvittig mye luft i magen. Fløy på dass, og fikk ut det måtte ut, og trodde jeg var rimelig trygg på at jeg ikke hadde vært altfor høylytt siden jeg var på do og han på soverommet. Da jeg kommer tilbake etter en stund får jeg høre "går det bra med deg, eller? hørtes ikke sånn ut" :ler: Ble jo kjempeflau, og illustrerte dette med et "herregud!" og gjemte hodet under puta, men han bare lo. Og nå er vi enige om at "må det ut, så må det ut" :fnise:

En siste ting skjedde også på en bussholdeplass. Var allhelgensaften (jeg foretrekker å fornorske utrykk :ler: ) og jeg skulle ta bussen et eller annet sted, husker ikke hvor. Aner fred og ingen fare, og plutselig snur jeg meg, også kommer det en fyr i fullt gorillakostyme! Drakt og gorillahode og det hele. Jeg sier ingen ting, men skvetter sånn at jeg hopper himmelhøyt. Etter at det har roet seg, går han et stykke unna, og jeg glemmer hele fyren. Men plutselig snur jeg meg igjen, og da jeg ser han skvetter jeg helt enormt enda engang. "Gorillaen" synes tydeligvis dette var kjempegøy :ler:

Endret av boblebrus
Skrevet

Når jeg var 11- 12 år skulle jeg og mine venninner på sommerleir. Vi skulle treffes utenfor bygget for å bli kjent med de andre leirdeltakerne så vi grillet og surfet. Surfebrettet kom flygende mot leirlederen og jeg skulle ta det fra han. Jeg kom i stor fart og før jeg viste ordet av det hadde jeg fingen min i nesen hans! GUD så flaut det var! Blir rød i ansiktet av å skrive det! Hehe å gjett om jeg får høre det fra venninnene mine enda! :eeeh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i syden og lå og koste meg i vannet nært land. Plutselig kom en stor bølge og jeg ble skylt opp på land. Jeg var helt fortumlet etterpå, så jeg snublet i mine egne ben og landet rett oppå en fyr som lå der og solte seg sammen med fruen! Jeg mener- jeg falt langflat oppå han! "Å elles he du det berre bra?" sa han. Viste seg altså at det var en sunnmøring.. Flaut ja!!

Gjest Serena
Skrevet

Gikk inn i guttegarderoben på treningssenter istedenfor jentegarderoben. Flaut når man er 14.

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang.. jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har satt meg inn i feil bil, og oppdager en forvirret mann i førersetet. Ender med at jeg unnskylder meg og løper i første og beste retning vekk fra bilen.

Har også sovnet et par ganger under ONS, mens jeg sitter og rir fyren. Bra det kun ble med et ONS med de.

Men det som kanskje tar kaka, er det verste tenkelige som kunne skjedd meg. Jeg har bedd til gud om at dette ikke må skje meg, også skjer det selvfølgelig. Jeg hadde vært på julebord med ene jobben min, og endte med å bli med en fyr hjem, som jeg visste godt hvem var fra før. Vi la oss i ENKELsengen hans, og snakket sammen. Vi prøvde å kysse, men syns det var merkelig siden vi ikke kjente og tenkte på hverandre på den måten. Endte med et knull på hele 30 sekunder, før han la seg ved siden av meg og sa "Sorry, men det kommer en ny dag imorgen". HA! Trodde han ja....

Dagen etter våknet jeg og følte at jeg var litt vel våt nedentil. Så når han gikk på toalettet reiste jeg meg fra sengene og så til min store forskrekkelse at det var blod i sengen, masse blod. Jeg fikk panikk! Han hadde ingen fler laken i skapet sitt, så jeg røsket av lakenet og stappet det i vesken, og la dynene utover hele madrassen. Takk gud for at den sengen bare var enkel. Etterpå måtte jeg sitte 2 timer i skam i stuen sammen med han og kompisen før noen kom og hentet meg.

Jeg har også gått i et par stolper, og lagt langflat i både store folkemengder og i lyskryss på glatten. Såkalte fittefis skjer svært sjeldent, men jeg syns det er like flaut vær gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...