AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #181 Skrevet 16. november 2010 Fise under sex er en klassiker! Skjedde med meg for noen uker siden. Mens vi hadde misjonæren så klarte jeg uheldigvis å slippe en promp Det var veldig flaut siden jeg kjente han ikke såå godt. Han bare så litt rart på meg og bare fortsatte å peise på. Hehe. Håper han har glemt det nå En anna gang så var jeg på byen. jeg kom ut fra do og så kompisen min sitte i sofan med noen andre. Jeg gikk bort og slang meg ned i sofan ved siden av han og tok armen min rundt han. Da jeg hadde slengt meg ned fikk jeg et sjokk. Det var nemlig ikke kompisen min! Han som satt ved siden av meg så veldig paff ut og alle sammen tenkte sikkert hvem er hun?? Jeg sa bare unnskyld og stakk av. Det var flaut Tro det eller ei men klarte å gå inn i en lyktestolpe en gang i byen, Skjønner ikke at det går ann.
Lillemeg25 Skrevet 16. november 2010 #182 Skrevet 16. november 2010 ha. Endte opp med å tryne seriøst langflat midt i butikken, og jeg hadde mobilen min i handa, så den smalt i gulvet i biter, og broren min ser bare teit på meg og sier "hva driver du med??" eh... Forter meg da opp igjen, og da kommer det ei butikkdame bort til meg og spør om det gikk bra. Jeg rød som en tomat sier jada, bare klossete jeg. ehehehe.. Jeg så hun virkelig sleit med å holde seg alvorlig! Kan vedde på at de så på opptaket ifra overvåkningen etterpå og daua av latter! Hehe har selv klart å tryne langflat i butikken, Men dette var tidlig på en lørdag i matbutikken og det var ingen der jeg tryna. Så ingen så meg. takk gud for det Kom foresten på en gang jeg og eksen var på resturang. Da vi skulle gå ut så må man gå ned en trapp og jeg klarte selvfølgelig å tryne ned halve trappen! Så ble liggendes på bunnen og kave. ganske flaut siden vi nettopp hadde blitt sammen. Huff.
Mann34 Skrevet 16. november 2010 #183 Skrevet 16. november 2010 Limer inn denne fra et annet debattforum. Tror det skal finnes et lydklipp også som var sendt på "Espen Thoresen værsågod takkskalduha" av passasjeren som forteller, men det fant jeg ikke. "Jeg hørte nettopp et radio innslag om en buss sjåfør rett utenfor Tromsø som akkurat hadde vært på en kafe og drukket kaffe før han fortsatte turen mot Tromsø. Buss sjåføren hadde sett bakover i bussen og trodde han var alene i bussen. Men på grunn av at det var mørkt både ute og inne så oppdaget ikke buss sjåføren at det vitterlig satt en eldre kvinne helt bak i bussen. Etter en stund så begynte kaffen og virke på sjåføren og han ville bare så jævlig drite,og det med en gang ! Buss sjåføren som trodde han var alene i bussen,stoppet bussen på en litt øde strekning,og så seg litt rundt og tok en avis og brettet den ut i midtgangen og trakk ned buksa og dreit rett på avisa med alle de kroppslige lyder som også fulgte med driten ut. Så tørket han seg godt i ræva med et avis papir og trakk buksa på og pakket dritten godt inn i avisa og la hele pakken på et sete. Så satt han seg godt fornøyd tilbake i sjøfør setet og fortsatte turen mot Tromsø. Rett før bussen kommer til Tromsø så hører sjåføren til sin forbauselse at det er noen som ringer på og vil av bussen ! Og ut av mørket der bak i bussen så kommer det en tydelig sjokkert eldre dame som med store øyne ser på buss sjåføren og drittpakken som ligger på setet, før hun stabber seg ut av den dritt stankende bussen mens hun nærmest gisper etter luft ! Dette er en historie som sjåføren selv har fortalt til sine arbeids kompiser,så dette er bare noe som kan skje alle når man bare må drite,omså midt i en buss når man tror man er alene og tror at ingen ser hva man gjør !" 1
Sofie_22 Skrevet 16. november 2010 #184 Skrevet 16. november 2010 Haha! Ler meg ihjel av denne tråden Har en episode som jeg fortsatt ikke har glemt. Fetterne mine (trillinger), som den gang var 7år er ganske så oppfinsome og finner de rareste stedene å klatre på. Jeg, tanten min og fetterne mine var en tur på kjøpesenteret, mens jeg og tanten min tok oss en pause og slo oss ned på en benk, løp guttene litt rundt omkring. Plutselig får vi øye på en av dem som har prestert i å falle ned i sprkken mellom rulletrappene som går hver sin retning. Sikkert morsommere for meg som var der, så litt komisk ut med en liten gutt skvist mellom de to glassveggene og en bekymret tante som prøver å få han opp. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 17. november 2010 #185 Skrevet 17. november 2010 Limer inn denne fra et annet debattforum. Tror det skal finnes et lydklipp også som var sendt på "Espen Thoresen værsågod takkskalduha" av passasjeren som forteller, men det fant jeg ikke. "Jeg hørte nettopp et radio innslag om en buss sjåfør rett utenfor Tromsø som akkurat hadde vært på en kafe og drukket kaffe før han fortsatte turen mot Tromsø. Buss sjåføren hadde sett bakover i bussen og trodde han var alene i bussen. Men på grunn av at det var mørkt både ute og inne så oppdaget ikke buss sjåføren at det vitterlig satt en eldre kvinne helt bak i bussen. Etter en stund så begynte kaffen og virke på sjåføren og han ville bare så jævlig drite,og det med en gang ! Buss sjåføren som trodde han var alene i bussen,stoppet bussen på en litt øde strekning,og så seg litt rundt og tok en avis og brettet den ut i midtgangen og trakk ned buksa og dreit rett på avisa med alle de kroppslige lyder som også fulgte med driten ut. Så tørket han seg godt i ræva med et avis papir og trakk buksa på og pakket dritten godt inn i avisa og la hele pakken på et sete. Så satt han seg godt fornøyd tilbake i sjøfør setet og fortsatte turen mot Tromsø. Rett før bussen kommer til Tromsø så hører sjåføren til sin forbauselse at det er noen som ringer på og vil av bussen ! Og ut av mørket der bak i bussen så kommer det en tydelig sjokkert eldre dame som med store øyne ser på buss sjåføren og drittpakken som ligger på setet, før hun stabber seg ut av den dritt stankende bussen mens hun nærmest gisper etter luft ! Dette er en historie som sjåføren selv har fortalt til sine arbeids kompiser,så dette er bare noe som kan skje alle når man bare må drite,omså midt i en buss når man tror man er alene og tror at ingen ser hva man gjør !" Er denne historien virkelig sann? En buss sjåfør som driter i midtgangen på bussen? rart han ikke gikk ut for å drite da :klø
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #186 Skrevet 25. november 2010 Klarte å tryne på senteret en gang. Skjønner ikke åssen jeg klarte det men jeg er utrolig klønete av meg og klarer støtt og stadig å snuble i mine egne bein. Dette skjedde rett foran en full cafe. huff jeg bare fikk plukket opp vesken og kom meg fort vekk. Det var grusomt flaut En gang jeg var ute på byen så gikk jeg på litt for høye sko kan man si og da jeg skulle ut fra utestedet klarte jeg å tryne. For å komme seg ut må man ned en liten trapp. Jeg klarte å tryne allerede da jeg tok det første steget ned trappen. Og havnet på bunnen og lå å kavet. Utafor var det en stor kø og alle kunne se meg tryne. Dørvakten måtte komme å hjelpe meg opp Er i en sånn situasjon man ønsker å være drita men hadde kun hatt meg en øl.
Gjest Linda sofie Skrevet 18. desember 2010 #187 Skrevet 18. desember 2010 Klarte å tryne på isen i dag er speilglatt her og ingen som har strødd heller. Verste var at 4 personer litt lengere vekke så meg. Flaut
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #188 Skrevet 19. desember 2010 Den der doen flusha ikke og bæsjen lå igjen på kjøkkenbenken er jo en reklamefilm på youtube da.... Det er en reklame for secure locks (shitty locks) ... copycat er flaut? eller?
Gummiloppa Skrevet 4. januar 2011 #189 Skrevet 4. januar 2011 Lagde mat sammen med kjæresten for litt siden, og mens vi sto der sa han noe som fikk meg til å le så det spruta snørr lang vei! Holdt på å dø, og håpet at han ikke hadde fått det med seg, men joda! "Oisann", sa han mens jeg bare ville forsvinne! Har bare vært sammen i en måned også, så det er jo ikke en sånn side man helst vil vise frem først.
smalls Skrevet 4. januar 2011 #190 Skrevet 4. januar 2011 Lagde mat sammen med kjæresten for litt siden, og mens vi sto der sa han noe som fikk meg til å le så det spruta snørr lang vei! Holdt på å dø, og håpet at han ikke hadde fått det med seg, men joda! "Oisann", sa han mens jeg bare ville forsvinne! Har bare vært sammen i en måned også, så det er jo ikke en sånn side man helst vil vise frem først. Haha uff da
Timseh Skrevet 6. januar 2011 #191 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Haha, huff, jeg har mange. Dette skjedde forrige uke. Jeg jobber i en butikk på et kjøpesenter (jobber litt overalt, men det var her jeg jobbet den gangen), også var det mot stenging, og jeg hadde akkurat vasket gulvet. Men så kom det plutselig 5 kunder inn, bøtten sto ved siden av kassen. Så skulle jeg bak for å hente noe, og jeg løp rett i bøtten (med skittent vann) så alt vannet ble grist ut på gulvet også sklei jeg i vannet og datt rett på rumpa/ryggen mens jeg skallet hodet i bakken/gulve. Noe så flaut, og foran 5 kunder som jeg skulle betjene..huff En gang var jeg på et vorspiel også spilte vi Buzz (vanvittig gøy)! Og jeg vant og vant og var skikkelig engasjert, men jeg måtte løpe på do i den ene pausen. Jeg var i god stemning(småbrisen) og skulle tørke meg. Det var ikke toalettpapir der, men en hel toalettrull på toalettrull"stativet" ved siden av. Så jeg tok toalettrullen i den ene hånden og dro av litt toalettpapir som jeg skulle tørke meg med. jeg tørket meg med dette, men siden jeg var så engasjert kastet jeg BÅDE toalettpapiret jeg tørket meg med OG toalettrullen. Jeg prøvde å flushe ned, men det fungerte dårlig. Var ikke så høy i hatten når jeg måtte be verten hjelpe meg Aner heller ikke hvor mange ganger jeg har falt (bl.a ned trappen på McDonalds MED brettet med mat og drikke i hånden), på glattisen (rett utenfor jobb), på bussen (glemt at det har vært sånne opp/ned seter som man tar ned selv, men som går opp av seg selv), midt ute på gaten (glatte sko) Synes mest synd på mamma som hadde en flause for noen år siden. Jakken til mams skulle bli vasket på 60 grader, det samme som trusene hennes. På hetten til mamma var det en borrelås, og min mor er ikke akkurat den personen med sexy undertøy og slikt, mer gamle bestemorstruser. Så hadde hun vært på butikken (på et kjøpesenter) en hel dag for å handle julegaver, men ikke forstått hvorfor folk glodde sånn, hun så seg i speil og og skjønte ingenting. Da hun kom hjem fikk jeg og en venninne lattekrampe. Mammas underbukse(slitt med blomster på) hang fast på borrelåsen på hetten bak. AHAHAHAHAHAH, glemmer det aldri Endret 6. januar 2011 av HenLu 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå