Gå til innhold

Din største flause...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min største flause var da jeg skulle bli med daten å besøke moren hans.Jeg hadde mensen den dagen og fikk litt rare blikk av foreldrene hans.Da jeg kom hjem så jeg en stoor mørke rød flekk på romka mi:(da hadde jeg lyst til å døøøø synke i jorda forsvinne.Gutten ringte dagen etter jeg tok ikke tlf og ville alllllllllllllllllllllllllldri møte han igjen :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da ikke så farlig :gjeiper:

Jeg har gjort mye dumt opp igjennom tidene. Min siste flause var for en måned siden da jeg hadde vært på sykehuset å besøkt en venn. Mye hadde skjedd på kort tid og jeg var utrolig stressa, så jeg var ganske bedugga over alt stresset. Så drog jeg en liten tur hjem før jeg skulle på jobben, skifta, når jeg kom hjem fra jobben igjen innså jeg at jeg hadde gått med genseren på vranga hele dagen. Tre lapper hang ut og sømmene vistes!! Syns bare det var rart at ingen andre sa noe til meg, de fikk sekkert en god latter de og :ler:

Skrevet

Satt en dag på rommet mitt og hørte på Lene Marlin. Eier ikke sangstemme for 5 flate øre, men siden mamma var ute i hagen, og jeg var alene hjemme, satt jeg der foran pcen min og sang til "Unforgivable Sinner" for full hals...

Det jeg derimot IKKE visste, var at kjæresten min, som jeg kun hadde vært sammen med i et par uker hadde kommet på besøk i mellomtiden. Siden han hadde truffet på mamma utenfor, hadde han bare gått rett inn uten og ringe på.. Så han hadde fått med seg hele min lille "opptreden".

Var veeeldig sjernert på den tiden, og ble så flau at jeg begynte å gråte.. :P Er mange år siden nå, og vi er fortsatt sammen, men det har ikke blitt noe mer synging i etterkant ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Satt en dag på rommet mitt og hørte på Lene Marlin. Eier ikke sangstemme for 5 flate øre, men siden mamma var ute i hagen, og jeg var alene hjemme, satt jeg der foran pcen min og sang til "Unforgivable Sinner" for full hals...

Det jeg derimot IKKE visste, var at kjæresten min, som jeg kun hadde vært sammen med i et par uker hadde kommet på besøk i mellomtiden. Siden han hadde truffet på mamma utenfor, hadde han bare gått rett inn uten og ringe på.. Så han hadde fått med seg hele min lille "opptreden".

Var veeeldig sjernert på den tiden, og ble så flau at jeg begynte å gråte.. :P Er mange år siden nå, og vi er fortsatt sammen, men det har ikke blitt noe mer synging i etterkant ;)

:ler:

Skrevet (endret)

Når jeg var 15 år gammel hadde jeg en gang feber/influensa osv. Så plutselig en dag våknet jeg med blå ledd, spesielt på knærne og albuene. Det så ut som digre blåmerker, og så egentlig temmelig skremmende ut, så pappa tok meg til legevakten, som sendte meg videre til å bli lagt inn på sykehuset med én gang.

Der tok de all verdens tester mens jeg lå i sykesenga mi på akutten, jeg ble liggende i noen timer med forvirrede leger og spesialister rundt meg, før en sykepleier til slutt kom inn med en klut med klorhexidin. Hun tørket det rett av. Jeg forstod ingenting, og legen tok en alvorsprat med pappa, og var irritert, og mente jeg hadde malt dette på meg selv for å få oppmerksomhet, fordi "tenåringer gjør sånt iblant". Både jeg og pappa var like forvirret, helt til jeg kom hjem og så at sengetøyet mitt var knallblått, og det viste seg at det var et helt nytt sengetøy som ikke var vasket tidligere, og hadde farget av om natta når jeg svettet pga feberen :klaske: :klaske: :klaske: :klaske:

Endret av Snop
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke meg men en vennine av meg. Må bare ta denne med

Vi var på byen. Hun hadde funnet seg en sikkelig hunk som hun ble med hjem etter byen. Hun sov hos han. Han skulle på jobb på søndagen men sa at hun bare kunne sove videre. Da hun våknet måtte hun på do. Å da mener jeg ikke bare tisse men bæsje å. Hun gikk å bæsjet men da hun skulle dra ned så ville ikke doen flashe!! Den var tett! Hun fikk helt panikk så hun løp for å finne en pose og fikk bæsjen oppi posen. Hun brukte en sånn øse. Hun satte den på kjøkkenbenken. Før hun skulle hive den gikk hun ut for å ta seg en røyk. Men dessverre så var dette en dør som låste seg automatisk når du lukker døren! Så hun kom ikke inn igjen. Så han fikk seg en hyggelig overraskelse da han kom hjem :ler: Hun hørte heller ikke noe mer fra han.

Hadde det skjedd med meg hadde jeg nesten vudert å knuse vinduet altså. Huff noe så pinlig!! Men vi ler godt av det enda selv om det er 3 år siden det skjedde

Skrevet

Hmm det må ha vært en gang på fylla da jeg klarte å sette å hode fast i rekkverket på en trapp i byen. Trappen opp til bowlinga. På rekkverket er det sånna tynne stolper som ikke har så veldige store mellomrom. Dum som jeg var så klarte jeg selvfølgelig å kjøre hode inn der. Å der satt jeg fast. Jeg kom meg ut til slutt. Fikk hjelp fra vennene min men gud så flaut. Folk stirra jo. Off!

• Liker 1
Skrevet

Hmm det må ha vært en gang på fylla da jeg klarte å sette å hode fast i rekkverket på en trapp i byen. Trappen opp til bowlinga. På rekkverket er det sånna tynne stolper som ikke har så veldige store mellomrom. Dum som jeg var så klarte jeg selvfølgelig å kjøre hode inn der. Å der satt jeg fast. Jeg kom meg ut til slutt. Fikk hjelp fra vennene min men gud så flaut. Folk stirra jo. Off!

Når du nevner bowling...

En gang kastet jeg bowlingkula feil vei og en fyr som satt bak oss fikk den i fanget... :unsure: Det gikk heldigvis bra da.

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på byen. Hun hadde funnet seg en sikkelig hunk som hun ble med hjem etter byen. Hun sov hos han. Han skulle på jobb på søndagen men sa at hun bare kunne sove videre. Da hun våknet måtte hun på do. Å da mener jeg ikke bare tisse men bæsje å. Hun gikk å bæsjet men da hun skulle dra ned så ville ikke doen flashe!! Den var tett! Hun fikk helt panikk så hun løp for å finne en pose og fikk bæsjen oppi posen. Hun brukte en sånn øse. Hun satte den på kjøkkenbenken. Før hun skulle hive den gikk hun ut for å ta seg en røyk. Men dessverre så var dette en dør som låste seg automatisk når du lukker døren! Så hun kom ikke inn igjen. Så han fikk seg en hyggelig overraskelse da han kom hjem :ler: Hun hørte heller ikke noe mer fra han.

Hadde det skjedd med meg hadde jeg nesten vudert å knuse vinduet altså. Huff noe så pinlig!! Men vi ler godt av det enda selv om det er 3 år siden det skjedde

:ler:

Skrevet

Dette hendte når jeg var 15-16 år. På den tiden var jeg veldig sjenert og ble fort flau. Jeg hadde nettopp begynt å date en fyr som jeg likte kjempe godt. Da han skulle hjem til meg for første gang skulle vi se på film. Vi så på en komedie. Ca midt under filmen da det kom noe morsomt igjen begynte vi å le. Å selvfølgelig så klarte jeg å slippe den store fisen! Herregud jeg hadde bare lyst til å synke laaaangt nedi jorden. Jeg ble så flau og helt rød i trynet. Å det verste var at han sa ingen ting. Han bare ga meg et lite smil. Det var flaut.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd så mye flaut, men venninnen min har. På brneskolen satt vi i klasse rommet og hun skulle lene seg å plukke opp en blyant på gulvet. Akkurat i det hun bøyde seg prompa hun og hele klassen fikk det med seg. Alle lo og læreren også, men hun prøvde å si at det var helt normal. Stakkars venninnen min begynnte å grine tror jeg. :fnise:

Skrevet

Morsomt, men dette er nok en vandrehistorie. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at dette er sant? Dette er nemlig ganske nøyaktig gjenfortalt en tv-reklame for låser.

Gjest Huffsa
Skrevet

Det er en vandrehistorie :) "Alle" har ei "venninne" som det har skjedd med.

Akuratt som den om hu venninna til venninna di som hadde sex med en fyr og et par dager seinere var det mark i underlivet hennes som var mark som kom fra døde mennesker.

Skrevet

Når du nevner bowling...

En gang kastet jeg bowlingkula feil vei og en fyr som satt bak oss fikk den i fanget... :unsure: Det gikk heldigvis bra da.

Haha huff det må ha vært vondt! Men bra det gikk fint med han da

Gjest Linda sofie
Skrevet

Har skjedd et par fise episoder med meg å. Like flaut hver gang

Men det var en gang i fjor sommer da jeg skulle hjem fra butikken. Jeg gikk en plass hvor det ikke var noen. Eller det var det jeg trodde. Så slapp jeg 2 høye fiser etter hverandre var det vel. De slapp jeg rett før en sving. kanskje ikke så lurt men jeg måtte så fise. Rundt den svingen kom det en jente som var rundt 20 tipper jeg. Hun bare ga meg det rare blikket. Kan tro jeg ble flau da. Begynte å gå fortere og ville bare komme meg vekk så fort som fy.

En anna gang hadde jeg kjøpt meg en ny jakke. Hadde helt glemt å ta av prislappen. Så jeg hadde gått ned til byen mens prislappen hang utafor jakken. Flaut.

Gjest Noevik
Skrevet

På fylla har man en tendens til å få en overdose selvtillit. Når jeg var 19/20 (husker ikke helt) var jeg på fylla på byn. Det var en kjekk kar der, jeg hadde sett han før men hadde aldri turt å ta kontakt. Jeg holdt øye med han hele kvelden, alkoholen gikk ned på og Jeg ble temmelig drita :fnise: Det endte med at jeg reiste meg og gikk med hodet hevet (sjanglet sikkert litt også) bort til gutten og kameratgjengen hans, tok fatt i skuldrene hans og prøvde å kysse han. Vel, han dyttet meg bort og sa han hadde interesse for noen andre. Hele kamaratgjengen så dumt på meg. Jeg ble såååå flau, gikk tilbake med hodet vendt nedover og håpet jeg aldri kom til å treffe han igjen, uff. Selvtilliten og alkoholinntaket har roet seg siden den gang!

AnonymBruker
Skrevet

1. har gått inn i ein lyktestolpe fordi eg var for opptatt med å glane på noe, solbrillene ramla av og eg fikk ein fin kul i panna.

2. i begynnelsen av forholdet til meg og samboeren så sov eg over hos han, vi hadde hatt sex og eg sov naken. Vi våkna opp i ein SVÆR blodflekk (var minst 40cm bred og 30 cm lang, har ikkje peiling på hvordan det kom så mye) på overmadrassen, fint at mensen dukka opp akkurat då. Flaut der og då, morsomt no (og nei, eg reagerte ikkje slik som ts).

Kommer ikkje på fleire.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en gang da jeg var 18 så var jeg var i et badeland. Så tok jeg den største og raskeste skilen. Jeg hadde på meg sånn stråpløs bikini, så dere kan vel tenke dere hva som skjedde? Jo overdelen hadde sklidd ned (den var litt for stor for meg men trodde den ville holde seg oppe men nei)rett før jeg var ute i vannet. Det var mange folk der. Det var flaut!! Tror jeg rødma litt der ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hørt denne maange ganger før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...