Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte jeg noen sminkekoster og sminkepensler fra H&M. Er overrasket over kvaliteten (i forhold til prisen), og hver kost/pensel kostet bare 20 kr, med unntak av pudderkosten som kostet 40.

Noen fler som har god erfaring med sminkekostene til H&M?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja,både og.Hårene detter ganske fort av dem,de "røyter" en del,men det er jo da sikkert ikke alle,men den jeg kjøpte gjorde det,og virket likk skjeiv og stiv.Men har prøvd andre make up utstyr,og er egentlig ganske fornøyd med dem med tanke på prisen :)

Skrevet

Vet om en sminkør i TV2 som bruker kostene herifra, fordi h*n synes det er gode og holdbare. Sier også at etter 2-3 vaske er de fleste koster (uavhengig merke) betydelig redusert, ergo er det bedre å kjøpe nye etter 1 vask.

Skrevet

Kjøpte noen i forrige uke, men har ikke fått så mye tid (anleding) til å teste dem så mye enda, men hittil virker de helt ok i alle fall.

-viXen-

Skrevet

De røyter endel og bli fort ødelagt, men er greie til den prisen

Skrevet

Til den prisen er de OK, men de røyter veldig mye. Selv er jeg veldig glad i Clarins' koster og synes det er stor forskjell på disse kostene og HMs. Men må jeg spare penger, synes jeg HMs koster er et greit alternativ.

Skrevet

Jeg har pensler fra H&M og BodyShop og er enig med andre her om at de fra H&M røyter MYE. Skal bestille koster fra MONSOON da jeg har fått råd fra en bekjent som er sminkør om at de er kjempegode.

Skrevet

Jeg bruker en del koster fra H&M og er faktisk veldig fornøyd med dem. Synes heller ikke de røyter så fryktelig mye. God kvalitet i forhold til pris! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...