mgr Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Tenkte kanskje noe a la konsert/musikal,stand-up etc. men er åpen for andre forslag. Er til en jente i slutten av 20-årene. Har tenkt og tenkt,men kommer ikke på noe og nå begynner det å haste litt Kan noen hjelpe med forslag? På forhånd takk!!
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Når og hvor? Jean Michel Jarre spiller i Oslo 28. august. Det kommer iallefall til å være minneverdig Vet ikke om det er mulig å få tak i billetter enda, men absolutt verdt å få med seg med tanke på at han har alltid et enormt lysshow på sine konserter og det skal bli et fantastisk fyrverkerishow.
hddgblr Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 "Mamma mia!" går i Oslo spektrum i oktober tror jeg. Spørs jo hva slags type hun er da, ellers skal Imogen Heap spille på rockefeller i høst og på latter kommer det noe som heter "julelatter" som ser kult ut.. mange kjente fjes! ..Ellers var synes jeg jean michel jarre var en god ide!
hddgblr Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 "Mamma mia!" går i Oslo spektrum i oktober tror jeg. Spørs jo hva slags type hun er da, ellers skal Imogen Heap spille på rockefeller i høst og på latter kommer det noe som heter "julelatter" som ser kult ut.. mange kjente fjes! ..Ellers var synes jeg jean michel jarre var en god ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå