AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Lurer på om det er noen her som kunne hjulpet meg med å identifisere en musikkvideo. Dessverre så husker jeg ikke så mye av låten, men selve musikkvideoen viser en jente som er ensom og som begynner å drikke alene. Hun drikker seg sanseløs og kollapser mot slutten. Jeg tror musikkstilen er av typen alternativ elektronisk musikk. Jeg så videoen på TV i England for ca. 5 år siden og den gjorde stort inntrykk på meg. Jeg fikk dessverre aldri sett hvilket band det var eller hva tittelen på låta var. Jeg har gått og grublet på denne gåten i ca. 5 år nå og det ville vært fantastisk om noen kunne hjulpet meg med å løse den. Jeg er fullstendig klar over at det er veldig lite info jeg gir, men det er nok alt jeg husker. Takker for all hjelp jeg kan få.
ilcrappo Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Lurer på om det er noen her som kunne hjulpet meg med å identifisere en musikkvideo. Dessverre så husker jeg ikke så mye av låten, men selve musikkvideoen viser en jente som er ensom og som begynner å drikke alene. Hun drikker seg sanseløs og kollapser mot slutten. Jeg tror musikkstilen er av typen alternativ elektronisk musikk. Jeg så videoen på TV i England for ca. 5 år siden og den gjorde stort inntrykk på meg. Jeg fikk dessverre aldri sett hvilket band det var eller hva tittelen på låta var. Jeg har gått og grublet på denne gåten i ca. 5 år nå og det ville vært fantastisk om noen kunne hjulpet meg med å løse den. Jeg er fullstendig klar over at det er veldig lite info jeg gir, men det er nok alt jeg husker. Takker for all hjelp jeg kan få. Dette høres unektelig ut som videoen til Live With Me av Massive Attack. Denne er en av de mindre kjente låtene til en av de beste gruppene gjennom tidene.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Dette høres unektelig ut som videoen til Live With Me av Massive Attack. Denne er en av de mindre kjente låtene til en av de beste gruppene gjennom tidene. Der har vi den! Tusen tusen takk! Det finnes ikke den ting som KG ikke løser for deg TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå