mumfi Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Nevn noen rare fakta. Jeg begynner: 1. Den gjennomsnittlige BH-størrelsen er 80D. 2. Verdens største leketøysdistributør er McDonalds. 3. Under en kvinnelig orgasme vil kroppen produsere svært sterke smertestillende krefter, så hodepine er faktisk en grunn til å ha sex. Din tur
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 - neglene på tommelfingrene vokser saktere enn neglene på de andre fingrene
sophiaM Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Det meste av støvet du ser rundt i huset, kommer fra deg selv; død hud
mumfi Skrevet 8. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2010 Det meste av støvet du ser rundt i huset, kommer fra deg selv; død hud Huff, nå fikk jeg lyst til å rydde og vaske hele huset.. Det verste er vell at ikke alt går bort uansett.
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 - en kenguru kan ikke hoppe dersom ikke halen berører bakken - en peanøtt er verken enn ert (pea) eller en nøtt - en rotte kan overleve lengre uten vann enn en kamel - (må ta denne på engelsk ) A group of rhinos is called a crash - maur strekker på seg når de våkner og gjesper på en ganske menneskelig måte før de begir seg ut på dagens gjøremål - en katt har 32 muskler i hvert øre - tigre har striper på huden, ikke bare i pelsen - det er forbudt å jakte på kameler i Arizona (usa) - 87 millioner mennesker i Kina har Li som familienavn
sophiaM Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Huff, nå fikk jeg lyst til å rydde og vaske hele huset.. Det verste er vell at ikke alt går bort uansett. hehe ja, ikke sant! Venninna mi er litt hysterisk på sånne fakta opplysninger som har med sånt å gjøre. En stund nekta hun å sove i sengen fordi det finnes midd. Fikk meg en god latter da ja!!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Ost blir blandt annet laget av løpe, som er laget av magen til en nyslaktet kalv. Digg.
Inx Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Ca hvert femte menneske er kineser, derfor bør man aldri få mer enn fire barn...
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Ca hvert femte menneske er kineser, derfor bør man aldri få mer enn fire barn...
stjernekyss Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Kommer ikke på noen farta, vil bare være med på denne tråden
Djungelvrål Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Vi har forskjellige lengde på fingrene på høyre og venstre hånd. (bare mål :gjeiper: )
Gjest Pucifer Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 Vi har forskjellige lengde på fingrene på høyre og venstre hånd. (bare mål :gjeiper: ) Ikke jeg :klø:
Djungelvrål Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 Jeg kan se det bare på øyemål når jeg legger hendene flate mot flate, fingrene er betydelig lengre på høyre hånd.
Optimist6 Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 En gjennomsnitt menneske hører dårligere etter å ha spist for mye. Menneskehjerte har nok trykk til å sprute blodet ni meter. Du brenner flere kalorier når du sover enn når du ser på fjernsyn. Når en vanlig person snakker, spruter personen omtrent 300 mikroskopiske dråper spytt i minuttet, det tilsvarer ca 2,5 dråper for hvert ord. Når kvinner er gravide, kan blodvolum øke med opptil ca 50%. Dette skal demme opp for tap av blod under fødselen. I det øyeblikket du nyser, stopper alle kroppsfunksjonene opp, det gjelder også hjerte. Jeg har en hel sammling av slike fakta'er HER :D (se til høyre)
Gjest strykebrett Skrevet 8. august 2010 #15 Skrevet 8. august 2010 Nebbdyret har giftige pigger på framføttene.
Wonders Skrevet 9. august 2010 #16 Skrevet 9. august 2010 Siw Cotten fra «Norske Hollywoodfruer» er fra Elverum. 1
Miguele Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 (endret) OMG så rar fakta! Endret 9. august 2010 av Het Potet
Auraya Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 - en rotte kan overleve lengre uten vann enn en kamel Ikke for å ødelegge moroa, men det stemmer vel ikke? En voksen brunrotte må ha 15-30 ml vann daglig, men får ofte dette i seg uten å direkte drikke, men via mat, slikke kondens av rør osv. Kameler går jo ofte helt uten å drikke i en ukes tid, litt mer i ekstreme tilfeller.
tøydokka Skrevet 9. august 2010 #20 Skrevet 9. august 2010 Man kan dø av å drikke store mengder vann. En gjennomsnittlig menneskemage rommer ca 4 liter fullt utstrukket. En hest kan ikke kaste opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå