Kame Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hva er mote-diller akkurat nå? Jeg snakker ikke om klestrender eller farger, men sånne små duppeditter, smykker, klokker, hårstæsj osv. Nitha snakket om Custo - dette er kanskje et eksempel? På samme måte som Juicy? Det snakkes mye om at Quarten ofte viser hva som er/blir hipt (men da blant yngre) - de har hatt skolisse-nøkkelringene, små fletter i håret, MMS telefonene osv - poenget er at de hadde det litt FØR det kom i [Mag] og KK, hvis dere skjønner? Hva er f.eks de kraftige sølvarmbåndene med hjerter jeg ser på mange for tiden? Og, er dette en sånn dille? (Ja, jeg blir litt sprø av å surfe på kles/accessories-sider!! )
bluebird Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt, men må si jeg ble litt forbauset da jeg så perlearmbånd på H&M. Da kom jeg til å tenke på en tråd her inne der en gjest sa at perleøredobber var helt ut. Håper noen har et bra svar, for jeg lurer også veldig på hva som er det store for tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Jeg var på Ibiza i sommer, og da var STORE smykker in! Om å gjøre å ha størst øredobber eller halssmykke, armbånd osv osv Det ser ut som det har gradvis kommet til norge nå. Store klokker er også ganske in om dagen. Gjerne gutte-aktige klokker på oss jenter. Lange skjerf? Som subber ned i bakken?
Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 ALT ER LOV, er mitt inntrykk... Ellers er alt av plastikk a la 80 talls trendy, tjukke armbånd og store øreringer i plastikk osv... Ikke tilbehør - men lang PANNELUGG er superhot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå