AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Del Skrevet 8. august 2010 vet kan kan klippe og lime linker.. men hvordan legger man ved linker, og så står det f eks: sjekk ut denne. og så ligger linken under der? når jeg klipper og limer så kommer hele adressen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #2 Del Skrevet 13. august 2010 helløu, helløu. Du har kanskje funnet ut av dette nå, men? Ihvertfall: du klikker på ikonet som ser ut som en bit av en lenke (til høyre for den gule smileyen, under "Størrelser"). I feltet URL skriver du webadressen, og i feltet Lenketekst (der det står Min Lenke) skriver du ordet som skal inneholde linken (f.eks. "denne", som du sa). Eller webadressen, hvis du ikke vil at det skal være et annet ord istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2010 #3 Del Skrevet 13. august 2010 Sånn som dette-test,test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #4 Del Skrevet 19. august 2010 sånn..test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Del Skrevet 28. oktober 2010 sånn som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #6 Del Skrevet 28. oktober 2010 Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 28. oktober 2010 #7 Del Skrevet 28. oktober 2010 JIPPI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #8 Del Skrevet 1. november 2010 vg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå