AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #101 Skrevet 12. august 2010 Apple har de apps de vil i butikken sin. På samme måte har Tanum de bøkene de vil i hyllene. Apple vil ikke ha det slik at enhver guttunge kan lage en dritt-app og legge ut i Apples butikk. De vil ha kontrollen over hva som puttes i iPhonen. Poenget er jo at selv om du har en skrivebok fra Tanum kan du gå i andre butikker og kjøpe HVA du vil til å skrive i den med. Det kan du ikke med en dings fra Apple. Greit nok at Applestore selger hva de vil, men det er litt surt at man ikke får kjøpe geniale programmer fra andre butikker. Bokhylle-sammenligningen over her var jo glimrende til å forklare poenget, men klarer du å oppfatte poenget?
Zzyzx Skrevet 12. august 2010 #102 Skrevet 12. august 2010 Jeg sitter å vipper mellom iPhone og HTC desire akkurat nå, og tenkte jeg kanskje kunne høre i denne tråden, beklager om jeg kupper den, om hvordan det er med apps på HTC desire. Er det slik som i iPhone, at man bare trykker seg inn på en side og laster ned de spill man vil, eller må man styre og ordne og leite seg frem på internett for å finne spill som passer til Desire? Android har sitt Market, som du laster ned ting fra direkte på mobilen. Ikke noe internettleiting med mindre du vil det.
feuerstein Skrevet 12. august 2010 #103 Skrevet 12. august 2010 Apple vil ikke ha det slik at enhver guttunge kan lage en dritt-app og legge ut i Apples butikk. De vil ha kontrollen over hva som puttes i iPhonen. Nå er du inne på to forskjellige ting. Ja, Apple må gjerne styre hva de vil selge fra sin egen butikk. Nei, det er ikke greit når de vil styre hva du legger inn på apparatet fra helt andre kilder.
Sugerøret Skrevet 12. august 2010 #104 Skrevet 12. august 2010 rett og slett fordi jeg ikke har et behov for Iphone
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. august 2010 #105 Skrevet 12. august 2010 Nå er du inne på to forskjellige ting. Ja, Apple må gjerne styre hva de vil selge fra sin egen butikk. Nei, det er ikke greit når de vil styre hva du legger inn på apparatet fra helt andre kilder. Er det ikke det altså? Dette er da noe de fleste er klar over, det er ikke som apple skjuler det i særlig stor grad. Da kan man velge om man synes det er så negativt at man ikke ønsker å kjøpe apparatet, eller se det som greit ift helheten til produktet. Jeg har ikke iPhone fordi jeg overhodet ikke har brukt for det, og jeg liker å ha musikken min og mobilen min på to forksjellige enheter.
Gjest sardintroll Skrevet 12. august 2010 #106 Skrevet 12. august 2010 Jeg har ikke iphone fordi det koster skjorta, og fordi mine foreldre pussig nok ikke er laget av penger.....
angkortom Skrevet 12. august 2010 #107 Skrevet 12. august 2010 Fordi jeg har en Nokia 1616 som jeg kjøpte for ingen penger i BKK, og som fungerer utmerket for mitt bruk.Ja, jeg er en gamlis.
Adeleine Skrevet 12. august 2010 #108 Skrevet 12. august 2010 Fordi jeg har en annen telefon som fungerer fint til å ringe/sende mms med, og hadde jeg hatt en iphone ville jeg sannsynligvis ikke hatt den i bra stand særlig lenge. Er ganske skjødesløs med hvordan jeg behandler mobilene mine(les; klumsete).
Gjest Emera Skrevet 12. august 2010 #109 Skrevet 12. august 2010 Fordi jeg ikke bryr meg om å ha en. Alt jeg trenger av en mobil er å kunne ringe, sende sms og en radiomottaker. Og det har min fine Samsung!
Kråkesaks Skrevet 12. august 2010 #110 Skrevet 12. august 2010 Jeg har ikke iPhone fordi jeg overhodet ikke har brukt for det, og jeg liker å ha musikken min og mobilen min på to forksjellige enheter. Man trenger ikke iphone for å ha musikk på mobilen heller. Jeg har ikke iphone, men har mp3-spiller på min sony Ericsson.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå