Gå til innhold

Hvorfor har du ikke iPhone?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fordi jeg ikke synes den er verdt å bruke så mye penger på, jeg synes den er altfor dyr. I tillegg har jeg egentlig ikke spesielt sansen for Apple og deres måte å markedsføre på. I tillegg så har jeg aldri opplevd et selskap som til de grader setter seg opp mot forbrukeren når man f.eks trenger en reperasjon. Dette var på et annet produkt enn iPhone, hvor butikken måtte virkelig kjempe for å få gjennom reperasjonen for meg - en feil som ikke var selvforskyldt, og hvor butikken sto på min side. Dessuten hadde jeg egentlig loven på min side siden dette produktet skal ha to års garanti, men fordi ingen gidder å gå til sak mot et selskap for 1500 kr, så blir det til at man som oftest taper. Takket være ekstremt bra service i butikken så kan det se ut som jeg allikevel får den reperasjonen som trengs. Sånt burde ikke vært nødvendig - og jeg kommer aldri til å kjøpe et Apple-produkt igjen etter slik behandling.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Fordi jeg ikke har somlet meg til å kjøpe en enda :fnise:

Har en htc som er det mest grusomme jeg har vært borti, så regner med at jeg går over til iPhone om ikke så altfor lenge. Bor med en som har jobbet på Apple, aldri opplevd noe annet enn kundeservice og hjelpsomhet fra Apple, men det kan nok kanskje komme av at min samboer vet hva han skal si og hvordan han skal si det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har en htc som er det mest grusomme jeg har vært borti, så regner med at jeg går over til iPhone om ikke så altfor lenge. Bor med en som har jobbet på Apple, aldri opplevd noe annet enn kundeservice og hjelpsomhet fra Apple, men det kan nok kanskje komme av at min samboer vet hva han skal si og hvordan han skal si det :fnise:

Ikke sant. Jobber man på appel får man sikkert service, men andre dødelige så er det ett helvette. HTC desire er tingen :D

Skrevet

Og når det gjelder de popcornvideoene må man være litt tett for å tro på de. Les artikkel her om du er interessert i vitenskapen bak.

Nei, nei, dette er faktisk livfarlig, se her:

:ler:

Grunnen til at jeg ikke har iPhone er at den er fryktelig dyr, og at jeg ikke liker apple-avhengigheten. Hvis jeg skal ta meg råd til en touch-telefon vil jeg ha en med android, siden det er linux-basert og gratis.

Eneste grunnen til at jeg har litt lyst på en iPhone er jo at alle de andre kule ungene har det, og siden de er ofre for aggressiv markedsføring prøver jeg å ikke følge den impulsen.

Skrevet

Jeg har ikke iPhone fordi jeg generelt sett ikke liker Apple. Har Itunes på pc`n med tanke på iPoden, men synes at det bare er herk med hele greia. Har samtidig hørt at endel har hatt problemer med iPhone.

Har selv Sony Ericsson Xperia10,vet selv at den er stor. Men den er enklere å håndtere, og det er enklere å overføre musikk å sånn :) Man trenger ikke å være avhengig av andre programmer for å overføre musikken.

Hvor lenge varer batteriet på din X10? :)

Skrevet

Godt over en dag hvis man ikke sitter på internett :) Første tiden så er batteriet dårlig,men så blir det faktisk bedre :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Nei, nei, dette er faktisk livfarlig, se her:

:ler:

HAHA! Best jeg kaster alle telefoner og flytter til en hule i skogen med en gang, det der så jo ikke bra ut.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Med hvilket OS? Android=himmelen. Windows=Patetisk.

Gjest Pucifer
Skrevet

Android

Skikkelig dritt telefon... treg som faen, fikk ikke spilt av filmer på youtube (får det nå etter å ha hatt den inn til rep 3 ganger), fikk ikke koblet den opp mot data`n, igjen....treg som faaaen...får ikke sagt det nok :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Iphone er oppskrytt har jeg hørt av flere som har den, dessuten er den svindyr, og binding er uinteressant.

Jeg har en av Iphone sine tøffeste konkurrenter, HTC Desire.

• Liker 1
Skrevet

Når Apple skryter av at iPhone ENDELIG lanseres med MMS, og alle andre telefoner i verden har hatt det i åresvis, så må jeg bare le!

Nei, jeg kjøper ikke iPhone, fordi jeg gjør research, og så kjøper jeg den telefonen som er best til mitt behov. Og det har aldri blitt en iPhone! Har som regel kjøpt Nokia, og min forrige telefon (n95 er den beste jeg har hatt!).

Skrevet

Har bare hatt mobilen i noen dager,så batteriet har ikke blitt så sterkt enda.. Men til mitt forbruk har varigheten hvert på ca 2 dager ;) da skrur jeg av 3g og trådløstnett når det ikke er i bruk, men har surfet litt på nett og sånt da :)

Gjest Enchanted
Skrevet

Fordi Iphone er oppskrytt og sært på ALLE MULIGE måter

Android = love :yvonne:

Gjest Violently Happy
Skrevet

Så hvorfor har ikke dere andre iPhone? For dyr? For stor? Andre ting?

Fordi jeg allerede har en mobil som passer meg utmerket. Den har touchscreen og de tingene jeg trenger. Synes iPhone er oppskrytt.

Skrevet

Okay. Jeg vil ikke ha Iphone fordi:

1. Den er stor og klumpete,for MEG (krysser fingrene for at jeg slipper å få masse tull om at den ikke er såååå stor og klumpete og bla, bla, bla)

2. Jeg forguder min Nokia N95, synes det er en knallbra telefon. Den har det jeg trenger.

hvorfor skrive et eget innlegg når meningen allerede står fint her :)

Når Apple skryter av at iPhone ENDELIG lanseres med MMS, og alle andre telefoner i verden har hatt det i åresvis, så må jeg bare le!

Nei, jeg kjøper ikke iPhone, fordi jeg gjør research, og så kjøper jeg den telefonen som er best til mitt behov. Og det har aldri blitt en iPhone!

og igjen, fullstendig enig

Skrevet

Kan du bevise det. Ikke linke til en youtube-film, men faktisk bevise det?

For jeg vet at mange har prøvd eksakt det samme uten at det fungerer i det hele tatt, og derfor tror jeg nok at det bare er bløffing :P

I tillegg så er jeg hypersensitiv mot stråling, og jeg ragerer ikke noe mer på samboerens iPhone enn hva jeg gjør med mange andre telefoner ;)

Stråling skal man ikke kimse av, men dette mobilpoppefenomenet er visst laget med mikrobølgehode montert under bordet (et sånt som sitter i mikrobøldeovner).

De som eksperimenterer med dette utsetter seg trolig for noe de ikke helt vet.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men du kunne jo kanskje tro på fakta istedenfor åpenbare tullevideoer? Hvis du faktisk er sensitiv for stråling burde du kjenne til konsepter som SAR-verdier, hvor ikke engang den verste iphonen (3G) er inne blant topp 20 for SAR.

Makan til useriøs synsing. Skjønner godt bakgrunnen og hovedbudskapet for det nettvenninnen skriver i sine innlegg. Du kommer med mer feilinformasjon enn henne. At disse telefonene ikke er farligere enn andre telefoner og at Iphone 3G IKKE står på listen er bullshit. Iphone 3G står faktisk på ANDRE PLASS når det gjelder SAR-verdier. Tror du bør sjekke opp dine egne fakta.

http://www.klikk.no/teknologi/mobil/article320117.ece

AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor har ikke dere andre iPhone? For dyr? For stor? Andre ting?

Jeg bruker bare mobilen til å ringe og sende meldinger, og klarer meg derfor med Nokiaen min som er en del år gammel. Jeg prioriterer å bruke pengene mine på andre ting som er viktigere for meg enn en ny mobil. :)

Skrevet

Fordi den er så stor, den er bedre som en selvforsvarsvåpen.

Hvis mann blir overfalt er det bare å kaste den på hodet !!

(Faktisk så vet jeg om en som har gjort det)

Skrevet

Fordi jeg er allergisk mot EPLER :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...