AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #21 Skrevet 8. august 2010 Fordi jeg er godt nok fornøyd med min HTC touchtelefon og fordi jeg syns iPhone er altfor dyr i forhold til det man faktisk får Enig, iPhone er helftig overpriset, for å si det mildt. Mannen solgte sin et år gamle iPhone og fikk så mye for den at han kunne kjøpe HTC desire (uten ab.) og likevel satt igjen med rundt en tusenlapp i fortjeneste. Det er jo helt latterlig.
Gjest SmallTalk Skrevet 8. august 2010 #22 Skrevet 8. august 2010 Fordi det er er Apple-produkt, fordi den er overpriset og fordi jeg bruker mobil til å ringe/sende meldinger med. I tillegg hjelper det ikke på at folk jeg kjenner har droppa iPhonen til fordel for HTC, pga ekstremt begrenset tilgang på ting og at en annen sliter med en halvdød skjerm. Sånt noe liker jeg ikke!
hanne_ Skrevet 8. august 2010 #23 Skrevet 8. august 2010 ...fordi jeg har ipod, og bruker kun telefonen til å ringe og sende meldinger med.
Gjest Noevik Skrevet 8. august 2010 #24 Skrevet 8. august 2010 Synes det virker som alle utenom meg har iPhone. Jeg har ikke helt forstått hvorfor iPhone er best, men det kan jo se an som jeg går glipp av noe, i og med at "alle andre" anskaffer seg en. Selv synes jeg den er litt stor og klumpete, og kunne helst ønsket meg en lignende telefon, men mye mindre. Så hvorfor har ikke dere andre iPhone? For dyr? For stor? Andre ting? Jeg har ikke iphone fordi den er så himla stor, dyr, dessuten synes jeg alle touchtelefoner er himla vanskelig å skrive på (har prøvd, akk nei). Jeg er også som deg, telefonen min brukes som klokke og til å ringe eller skrive meldinger med. Kameraet er ikke noe særlig å skryte av det heller, mener jeg!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #25 Skrevet 8. august 2010 I tillegg hjelper det ikke på at folk jeg kjenner har droppa iPhonen til fordel for HTC, pga ekstremt begrenset tilgang på ting og at en annen sliter med en halvdød skjerm. Sånt noe liker jeg ikke! Bare jeg som sliter med HTC? Vært gjennom en haug av HTC telefoner, og har vært nødt for å levere dem inn alle sammen, mens samboeren min har hatt iPhone hele tiden uten ett eneste problem.
Gjest Cupcakes Skrevet 8. august 2010 #26 Skrevet 8. august 2010 jeg har ikke det fordi jeg synes den er ganske dyr, og ganske stor også egentlig..også har den så masse funksjoner som jeg oiverhodet ikke har bruk for så da er det like greit å ha en billigre enkel tlf med de funkjsonene jeg trenger som er klokke, kalender, sms, mms, ringe og et greit kamera blir jeg lei av den er det billigere å bytte ut en sånn enn en iphone
Gjest Constanze Skrevet 8. august 2010 #27 Skrevet 8. august 2010 Fordi jeg får gratis mobil fra jobben og bruker den kun til meldinger, å ringe med samt og ta bilder en gang i blant ... så Nokia`en min er helt super til mitt bruk.
Gjest Noevik Skrevet 8. august 2010 #28 Skrevet 8. august 2010 Bare jeg som sliter med HTC? Vært gjennom en haug av HTC telefoner, og har vært nødt for å levere dem inn alle sammen, mens samboeren min har hatt iPhone hele tiden uten ett eneste problem. Jeg fikk en HTC av samboeren min til bursdag, men får å være ærlig: FOR NOE TULL! savner min gamle nokia med tastatur
Antlers Skrevet 8. august 2010 #29 Skrevet 8. august 2010 Fordi den er stor, stygg, vanskelig å skrive på, og jeg er heller ikke fan av touch screen på mobil.
nettvenninnen Skrevet 8. august 2010 #30 Skrevet 8. august 2010 Kan du bevise det. Ikke linke til en youtube-film, men faktisk bevise det? Unnskyld meg, men tror du at jeg er rakettforsker? *klør meg i huet* Jeg er ikke så engasjert at jeg har noen som helst interesse av å bruke av tiden min for å bevise det for noen som helst. Skulle jeg grave frem et papir med underskrifter og stempler for å vise til at telefonen popper popcorn? Var det det du tenkte? Regner IKKE med at man er nødt til å poppe popkorn for å bevise at det er skadelig stråling i det meste av telefoner. Akkurat det finner du mye dokumentasjon på. Og for meg er det tvilsomt at Iphone avgir mindre stråler enn andre telefoner. Her i huset bruker vi enhver mobil minst mulig. Har opplevd å få eksem av telefoner. Og det holder for meg. Og derfor bryr jeg meg ikke om om det faktisk er sant det man ser på Youtube eller ikke. Hva andre tror og gjør, legger jeg meg ikke oppi. Poenget med innlegget mitt var strålefaren. Og den er ikke mindre når det gjelder smart-telefoner. Om noen her inne er opptatt av bevis, så er man alltids velkommen til å bevise at strålefaren er MINRE med en Iphone...
uten filter Skrevet 8. august 2010 #31 Skrevet 8. august 2010 Jeg hadde iphone, og så ble jeg møkkalei av opplegget til Apple. Har nå HTC Desire og den knuser iphone på alle mulige måter. Du tar tydeligvis ikke bilder med mobilen. Bortsett fra kamera så var Desire helt grei, hadde ikke så mye å utsette på den. Jeg ville i utgangspunktet ikke ha iPhone fordi den virket upraktisk og middelmådig. Ombestemte meg da iPhone 4 kom. Helhetsinntrykket er utrolig bra. Skjermen er fantastisk, helt supert kamera som gir svært god kvalitet på både bilder og filmer. Bonus at man bare trenger vente et sekund mellom hvert bilde man tar. Jeg bruker den mye både i jobb og privat, og må lade ca annen hver dag. Jeg har prøvd å få bort dekningen, men det skjer ikke samme hvordan og hvor hardt jeg holder i den. Oppholder meg mest i byen, men har hatt den med til fjells uten problem. Bumper er en ok beskyttelse for uforsiktige brukere. Men som nevnt over her, om alt du gjør er å ringe og sende sms er det virkelig bortkastede penger å kjøpe seg iPhone.
Coraline Skrevet 8. august 2010 #32 Skrevet 8. august 2010 For å være helt ærlig, så skulle jeg gjerne hatt iphone. Synes den er enkel å bruke, og ganske så stilig å se på, men så lenge den koster dobbelt så mye som andre, like gode telefoner, er det uaktuelt. Har en Samsung pixon 12, og den holder i massevis. Og dessuten har den et MYE bedre kamera, som jo er greit når man ikke gidder å dra rundt på et skikkelig kamera overalt.
feuerstein Skrevet 8. august 2010 #33 Skrevet 8. august 2010 Unnskyld meg, men tror du at jeg er rakettforsker? *klør meg i huet* Jeg er ikke så engasjert at jeg har noen som helst interesse av å bruke av tiden min for å bevise det for noen som helst. Skulle jeg grave frem et papir med underskrifter og stempler for å vise til at telefonen popper popcorn? Var det det du tenkte? Nei, men du kunne jo kanskje tro på fakta istedenfor åpenbare tullevideoer? Hvis du faktisk er sensitiv for stråling burde du kjenne til konsepter som SAR-verdier, hvor ikke engang den verste iphonen (3G) er inne blant topp 20 for SAR.
Gjest Bond Skrevet 8. august 2010 #34 Skrevet 8. august 2010 Fordi jeg har en gammel telefon som er helt brukbar. Den dagen jeg skal få en ny, blir det ganske sikkert HTC. Hadde lenge ingen Apple produkter, har nå en iPod (ikke touch), men synes også den er litt mye rot mtp iTunes, så merker at jeg ikke orker å bytte så mye musikk siden jeg heller ikke orker å ha alt i iTunes bare pga den lille iPoden. Synes heller ikke Apple produkter er noe bedre enn andre, bare dyrere.
Twink Skrevet 8. august 2010 #35 Skrevet 8. august 2010 Fordi jeg er av den kjedelige typen som bruker telefon til å ringe / sende meldinger, og data til å kommunisere via internett. Dessuten ser jeg touch screen og tenker "tekniske problemer". Samme her. Bryr meg fint lite om all den nye teknologien på telefonene nå, sånt bruker jeg pc til. Også er den alt for stor og dyr, og alt for opphypet.
Gjest Skrevet 8. august 2010 #36 Skrevet 8. august 2010 Jeg har en, men det er kun fordi jeg lenge ventet på Xperia x10, men den ble hele tiden utsatt så jeg ga opp og kjøpte meg en iphone. Og er heller så glad i den 3GS'en. Den gir meg akkurat greit nok mengde med unyttige programmer jeg egentlig ikke trenger men som jeg vil ha Men jeg bytter ikke telefon så ofte, og den forrige jeg hadde hadde jeg hatt i nærmere 5-6 år. Og med mindre det skjer noe med denne har jeg den nok så lenge også.
Fluffe Skrevet 8. august 2010 #37 Skrevet 8. august 2010 -Overpriset (VELDIG overpriset) -Alle har det(er så kjedelig å ha noe alle har) -Overvurdert -Stygt design -Min mobil har så og si samme funskjoner -Jeg kan vell trygt si jeg aldri kommer til å eie noe som helst appelprodukt.... jeg er glad i sony ericson og jeg holder meg til pcene jeg bygger selv(med windows)
nettvenninnen Skrevet 8. august 2010 #38 Skrevet 8. august 2010 Nei, men du kunne jo kanskje tro på fakta istedenfor åpenbare tullevideoer? Hvis du faktisk er sensitiv for stråling burde du kjenne til konsepter som SAR-verdier, hvor ikke engang den verste iphonen (3G) er inne blant topp 20 for SAR. Fakta for meg er at jeg har fått eksem av de telefonene som ikke er på topp 20. Og at du bør kjenne til konseptet meg, før du hevder at jeg ikke kjenner til SAR-verdier. Det ville ikke skramle meg inn å kjøpe en telefon som befinner seg på topp 20-lista. Det at Iphone er bedre enn 20 av "telefonene fra helvete", kan både du og jeg si hipp hurra til. Det at jeg forøvrig ikke "får lov" til å vise til filmer er i grunn bare teit. Så da får man jo synse slik som man vil. Anyway: Hva er poenget med innlegget ditt? 1. At jeg burde kjøpe Iphone? 2. At jeg ikke skal se på YouTube-filmer om Iphone og popcorn? 3. At det at noen ikke tåler telefoner med høy stråling er sullballatull, siden det ikke finnes på den ooo store topp 20-lista? 4. At du tror at jeg ikke kjenner til SAR-verdier, så derfor er du usedvanlig intelligent og jeg/andre er ikke det? Min mening er min mening. Om du vil overtale meg til å kjøpe Iphone og til å aldri mer se på så mye som et popcorn-popp, samt la meg skinne i skyggen av din intelligens, så tror jeg nok at TS foretrekker en annen tråd
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2010 #39 Skrevet 8. august 2010 Synes det virker som alle utenom meg har iPhone. Jeg har ikke helt forstått hvorfor iPhone er best, men det kan jo se an som jeg går glipp av noe, i og med at "alle andre" anskaffer seg en. Selv synes jeg den er litt stor og klumpete, og kunne helst ønsket meg en lignende telefon, men mye mindre. Så hvorfor har ikke dere andre iPhone? For dyr? For stor? Andre ting? sier veldig mye sant... For min del så er det ETT argument for iPhone, de er sexy. Men hvem gidder å gifte seg med noen som er KUN sexy? Forøvrig er iPhone overpriset, underutviklet, lukket og låst i alle bauger og kanter og generelt lite burkenes som telefon. Støtten for mine to viktigste ting, e-post og telefonsamtaler, er elendig sammenlignet med en E72 eller hvilken som helst Android 2.1 (eller bedre) telefon. iPhone 4 er jo så "genial" at den kan knuses på begge sider...
Fortunatus Skrevet 8. august 2010 #40 Skrevet 8. august 2010 Jeg har en ipod touch og en vanlig mobiltelefon. Det fungerer ypperlig for meg Når jeg reiser kan jeg bruke ipod touchen og hvis jeg bruker opp batteriet så er det ingen problem fordi da har jeg mobilen min. Jeg bruker nesten ikke mobil heller, så en enkel mobiltelefon fungerer ypperlig for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå