Snurre Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hva skal dere sette opp på ønskelisten ? Noen gode forslag på spesielle eller morsomme gaver ? Opplevelser ? Klær ? Veledighet ?
kimmi Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 huff, ja disse smilene kan være ganske provoserende ikke sant?
Snurre Skrevet 30. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2003 huff' date=' ja disse smilene kan være ganske provoserende ikke sant?[/quote'] Skikkelig forbanna nå :evil: :evil: :evil: Klart ikke :kysse:
kimmi Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 jammen det er da sant, ikke sant snurre? smilene sier egentlig kjempemye og kan latterliggjøre en hver kommentar. men morsomme er de. og ang gaver; vi har vel egentlig ikke snakket om det ennå.....
Gjest MrsL Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Hmmmm................... *tenke hardt nå* nei, ingen ideer, enda, men skal si det om de kommer
Maja04 Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 jeg ønsker meg et videokamera som har blitt brukt til å filme bryllupet og at vi får alt overlevert utpå kvelden! Har ellers fått beskjed om å velge servise og oppdrag er nå utført av meg og sambo i fellesskap.
Gjest MrsL Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 JAAA......... Digitalt videokamera og fotoapparat ønsker vi oss. Ellers har vi en del gamle møbler som er klar til å byttes. Begge to etablerte seg i slutten på åttitallet, begynnelsen av nitti og møblene våre har gått ut på dato. Så gavekort hadde vært fint. Ellers blir det servise og frokostservise og slikt. Det skal vi ønske oss fra Husfliden. Og fortsette å samle på Hardangerbestikket vi allerede har begynt på.
Pusekatt Skrevet 30. september 2003 #10 Skrevet 30. september 2003 Vi har vel ganske standard ønsker, tror jeg. Bestikk, middagsservise, glass, TexMex-servise, kniver, stekepanne, og noen ildfaste former, samt sengetøy, salt-/pepperbøsser i metall, symaskin (!) og espressomaskin. Burde kanskje ønsket oss støvsuger også, men det får bli en annen gang.
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #11 Skrevet 30. september 2003 Kaffetrakter og brødrister i hvertfall. Ellers så ønsker jeg meg noen duker...
nessi Skrevet 1. oktober 2003 #12 Skrevet 1. oktober 2003 Har allerede en lang ting med div service og bestikk deler, sengetøy, håndkler, div glass, hasle julenisser, div kjeler, stekepanner, hage ting og tang, digitalkamera, videokamera .. hmm.var det jeg kom på i øyeblikket.
LaCoste Skrevet 2. oktober 2003 #13 Skrevet 2. oktober 2003 Et spørsmål: Legger dere ut ønskelisten i en butikk? Alla Tilbords, Glassmagasinet? Hva med de andre tingene dere ønsker dere, som duker, elektriske gjenstander osv?? Hvor skriver man dette?
nessi Skrevet 2. oktober 2003 #14 Skrevet 2. oktober 2003 Vihar laget listen på http://www.kvinneguiden.no/bryllup/gaveliste/ Da kan du evt. legge ved link til gaven du ønsker deg. Ellers må man jo bare prøve å beskrive den som best man kan, og legge liste hos foreldre, forlovere og evt. andre som spør.
Smilet Skrevet 2. oktober 2003 #15 Skrevet 2. oktober 2003 Vi har bare lagt ut på Glasmagasinet. Vi har ønsket oss servise, bestikk, kjeler, panner vaser og fat. Mye standard, men det er det vi trenger da vi ikke har bodd sammen så lenge.... Gleder meg til 3. juledag :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå