AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg er ei jente på 20 år. Jeg er litt kraftig, ikke feit men kraftig Jeg har problemer med å finne meg klær som klær meg. Jeg syns selv(mulig dette bare er komplekser) at jeg har brede skuldre, som en mann. Og at det kommer godt fram når jeg f.eks bruker t-skjorter. Også når jeg skal ha bukser finner jeg bare bukser som er stramme i livet, som gjør at de litt brede hoftene mine "skvulper" over kanten, og vises godt under genseren jeg har på meg. Har nesten gitt opp bukser, går med sånn ola bukse tights istede, siden det ser penere ut. Men har så gjerne lyst på ola bukse, hjelp meg
Gjest Badabing Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 Jeg har også brede skuldre. T-skjorter og vanlig singlet ser ikke bra ut på meg, men halterneck og utringning passer bedre. Av jeans lønner det seg å velge bukser som er litt høyere i livet. Lee og Diesel er merker jeg ofte velger bukser fra.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Har hatt samme problemet. Jeg gav opp bukser og brukte heller kjoler/skjørt. Sliter fortsatt med t-skjorter, siden de stort set blir for smale. Bruker heller singletter. Og utringning gjør underverker. Liker spesielt v-ringning, som jeg synes får meg til å se mer feminin ut og ikke bare som en bred brystkasse
Wonders Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 (endret) jeg har funnet fine olabukser i str 44 og 42 på Leatherman, de er myke og har pen fit, selv etter ett år. Viktig at lommene bak er plassert rikitg. Og at de ikke er spjåkete. Jeg finner ikke riktig str på Zara, Bik Bok, H&M, og de andre jeg kan hadle topper på. KappAhl og Lindex med sine større kolleksjoner er innimellom fine, men jeg er innmari pirkete på at de sitter pent. At jeg ikke får kaninører på hver side der lommene er... Eller at jeg får cameltoe. Kjipest er om de er for korte i livet... Flere som har forslag? Jeg kunne aldri handlet slik fra Internet, passform er hellig. Endret 16. august 2010 av Wonders
Gjest scorpius Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Når det kommer til overdeler, så tror jeg halterneck passer til dine kroppsfasong
Gjest scorpius Skrevet 16. august 2010 #6 Skrevet 16. august 2010 Når det kommer til overdeler, så tror jeg halterneck passer til dine kroppsfasong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå