AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Jeg skal ha av noen kilo. Det er ikke snakk om masse, men noe på megen ( vet at det ikke er mulig å punkt slanke, men vil bare fram til at det er magen som er problemet, ikke hele kroppen generelt) Det er ikke lett å si hvor mye jeg vil ned i kg, jeg vet ikke om en kilo fra eller til gjør noen forskjell osv. Men jeg tror jeg ville sett forskjell om jeg gikk ned 3 kilo ( så sant det meste som forsvinner er fra magen) Men det jeg egentlig lurer på er hvordan det er mulig å gå ned i vekt når man har en forbrenning som er mindre enn normalt ? Jeg legger utrulig lett på meg, å har vanskelig for å ta av meg. Jeg kan spise 500 kalorier om dagen i en periode å ta av kansskje 1 kilo ( det synes faktisk også, magen blir alltid mindre da) men etter en helg ( ja, så kort tid) hvor jeg spiser mer "normalt" ( kanskje 1700 kalorier pr dag) er jeg gått opp den ene kiloen å det synes også ja... Jeg trener i grunnen ikke, jeg gjorde men virket ikke som det hjalp. Gikk verken ned eller opp i vekt. I stedenfor prøver jeg å holde meg litt aktiv ved i rengjøre huset så ofte som mulig ( 1 time om dagen, finner alltid noe å gjøre) og gå turer. Forbrenner ikke masse men noe. Jeg har planer om å begynne å jogge 3-4 ganger i uken fra og med neste uke, men jeg er veldig redd for å møte på folk når jeg jogger. vet ikke riktig hvorfor, men jeg er ikke noen treningsnarkoman å det synes lang vei. Men er det noen sjans for å gå ned 3 kilo med lav forbrenning, og må man trene lenger om man har lav forbrenning, enn en med " vanlig" forbrenning ? Beklager rotete innlegg, surrete oppi hode i natt.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #2 Skrevet 8. august 2010 kan dessverre ikke så mye. men stavgang er veldi bra. også innersvingen rockering på rockeringer.no, de t sies at en får opp forbrenninga om en trener og får opp styrken å kondisen. så ifra i morgem må jeg starte og prøve meg frem.g nå s har rockering på 1,7 skal jeg bli ivrig med den å turstavene. første målet.husk at de tunge ringene der gjør en blå rundt magen i starten, så et par minutt daglig i starten. så 20 minutt daglig etterhvert. husk å rocke begge veier. skal ikke kjøpe vekt å se på når je trener , skal bruk målbåndet.
Kenneth199 Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Styrketrening er alltid til å anbefale, med mindre sykdom hindrer deg. Det er ingen her som vet hvor høy du er eller hva du veier, men 500kcal daglig er da alt for lite. Hvis du synes vasking er topp, og bor i Stavanger området så kan du få gratis trening i leiligheten min! Hvordan vet du at du har en forbrenning som er mindre enn normalt? Etter min erfaring så har nesten alle like forbrenning så lenge alle organene osv fungerer. Start med 1-2 joggeturer i uka i begynnelsen og spe på senere. Så det ikke blir for mye i starten. Vet ikke hva du mener med lav forbrenning dessverre. Sirkeltrening styrke har jeg god erfaring med. Er viktig å ikke se på vekta når du begynner å trene styrke da vannmassen i kroppen øker en del hvis du er helt ny i gamet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 en må aldri under 1200-1300 kaloria tel dagen. forr kvinner. og ved å trene noe styrke å kondis så får du mer fart på forbrenninga. det gjelder også ved å spise nok. spise en altfor lite sparer kroppen på det lille den får
Furstina Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Kjære AnonymBruker Jeg stenger denne tråden. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Furstina (mod)[/i ]
Anbefalte innlegg