julindas Skrevet 8. august 2010 #1 Skrevet 8. august 2010 Hei, jeg er en av de jentene som bruker veldig lite sminke. Når jeg først bruker noe er det fordi jeg korer med et band innimellom og skal på scenen. Da bruker jeg eyeliner og maskara. Og i kinnene bruker jeg grønn photofinish fra Smashbox for å bli kvitt rødheten i huden, og over det legger et tynt lag med flytende foundation. Har prøvd tørr foundation og det er virkelig ikke noe for meg. MEN, jeg har klart å bli kvitt rødheten ved hjelp av denne sminken, men problemet nå er at jeg skinner. Med scenelyset rett i fleisen blir dette veldig udigg å se på. Hva slags type pudder burde jeg bruke over den flytende foundation for å se "tørr" ut? Noen merker/modeller du kan anbefale? P.s, foundation min er uten olje om det skulle ha noe betydning. Tusen takk for svar:)
Fotojente Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 clinique stay matte pressed powder. Ingen over, ved siden av eller under!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 clinique stay matte pressed powder. Ingen over, ved siden av eller under! Signerer.
Quirky Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Benefit Bluff Dust vil være ideelt for deg, det er ment for å dempe rødtone i huden- det er gult, og gult, som grønt, nøytraliserer rødt. En concealer på de røde partiene kan også være en ide.
Quirky Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Benefit Bluff Dust vil være ideelt for deg, det er ment for å dempe rødtone i huden- det er gult, og gult, som grønt, nøytraliserer rødt. En concealer på de røde partiene kan også være en ide.
Quirky Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Benefit Bluff Dust vil være ideelt for deg, det er ment for å dempe rødtone i huden- det er gult, og gult, som grønt, nøytraliserer rødt. En concealer på de røde partiene kan også være en ide.
Quirky Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Benefit Bluff Dust vil være ideelt for deg, det er ment for å dempe rødtone i huden- det er gult, og gult, som grønt, nøytraliserer rødt. En concealer på de røde partiene kan også være en ide.
Quirky Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Trippelpost, oops. Må bare korrigere meg selv, leste for fort og trodde det sto at du IKKE hadde blitt kvitt rødtonen. Men holder fast på Benefit bluff dust, det er veldig bra.
skandale Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 Gult nøytraliserer vel strengt tatt lilla?
Quirky Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 (endret) Gult nøytraliserer vel strengt tatt lilla? Gult er ekstremt effektivt for å dempe rødt, hvis du f.eks ser på fargekorrigerende concealerprodukter som den legendariske paletten fra MUS (cover all mix), inneholder den en gul nyanse beregnet på røde områder, og en rosa for å nøytralisere blått. Jeg sliter med uønsket rødtone i kinnene, og en kombinasjon av grønt og gult fungerer best for meg. Jeg bruker grønntonet primer, og concealer i en nyanse med gult i- evnt. Bluff Dust i tillegg eller i stedet for et av de andre produktene. Endret 8. august 2010 av Quirky
Høstblader Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 MUFE HD high definition powder funker veldig bra.
skandale Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 Gult er ekstremt effektivt for å dempe rødt, hvis du f.eks ser på fargekorrigerende concealerprodukter som den legendariske paletten fra MUS (cover all mix), inneholder den en gul nyanse beregnet på røde områder, og en rosa for å nøytralisere blått. Jeg sliter med uønsket rødtone i kinnene, og en kombinasjon av grønt og gult fungerer best for meg. Jeg bruker grønntonet primer, og concealer i en nyanse med gult i- evnt. Bluff Dust i tillegg eller i stedet for et av de andre produktene. Joda, for all del, det fungerer sikkert effektivt, men hvis man ser på fargesirkelen er jo lilla komplimentærfargen til gul, og omvendt. Men rødt og lilla ligger jo ganske nært hverandre, så det burde naturligvis fungere, det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå