Gjest Huffsa Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg har alltid lurt på det jeg. Hvorfor "trenger"(?) man underskjørt på brudekjolen?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 for å gjøre kjolen mer "fyldig". Så det står ut. Om du har en rett kjole, så trenger du ikke det.
Rødtoppen86 Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Underskjørt med ringer vil også hjelpe på slik at man ikke tråkker på kjolen foran.
ffjellrev Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Signerer den, Rødtoppen86! Hadde ikke klart å gå uten underskjørt med ringer.
Cæmis Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 tror det er mer behagelig å gå med underskjøt og, da får du kjolen litt bort fra beina. Ofte er tyllen eller stoffet under kjolen stift og vondt å skibbe borti hele dagen, så underskjørt har nok flere fordeler sånn sett.
lilleGrethe Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 tror det er mer behagelig å gå med underskjøt og, da får du kjolen litt bort fra beina. Ofte er tyllen eller stoffet under kjolen stift og vondt å skibbe borti hele dagen, så underskjørt har nok flere fordeler sånn sett. Det var hovedgrunnen til at jeg valgte underskjørt til kjolen min ihvertfall. Kjolen min hadde mange lag i seg selv, og kanten på tyllen var ganske hard, og var rundt og mellom beina mine. Underskjørtet mitt hadde tre lag ekstra tyll, men også en ring som var justérbar. Jeg laget den ganske liten - sånn at jeg fikk tyllen bort fra føttene uten at kjolen ble så voldsomt mye større. Ringen var vel ca 50cm i diameter - nok til at jeg kunne gå uten hindringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå