Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet

se forskjell på disse bilden.

jeg skal gå fra mørkt brun, til brun med lyse striper.. men vil ikke endhttp://www.google.no/imgres?imgurl=http://magdis.blogg.no/images/437070-9-1253968957019.jpg&imgrefurl=http://magdis.blogg.no/1253967396_striper_i_hret__d.html&usg=__SK8BOZVytbYuwmLh86Dtmpbj2jE=&h=322&w=482&sz=121&hl=no&start=90&tbnid=hJCkF8ZgRlyhuM:&tbnh=122&tbnw=151&prev=/images%3Fq%3Dstriper%2Bi%2Bm%25C3%25B8rkt%2Bh%25C3%25A5r%26um%3D1%26hl%3Dno%26biw%3D1174%26bih%3D554%26tbs%3Disch:10%2C1579&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=752&vpy=276&dur=15&hovh=183&hovw=275&tx=197&ty=86&ei=4OVdTNiEFKKkOOKRkL0J&oei=ieVdTNjXB9yhOIXXmL0J&esq=4&page=5&ndsp=20&ved=1t:429,r:5,s:90&biw=1174&bih=554e opp som henne:

heller som henne: hva gjør frisøren forskjellig?

kan man få sånn hår som dette når jeg har mørkebrunt farget hår?

Det så sikkelig stygt og unaturlig ut.Ta heller noen lysebryne striper til å starte med også kan du forsette å ta flere da vil de se mer naturlig ut.Det der var bare stygt sorry.

AnonymBruker
Skrevet

he he.. tror du missforsto.. jeg vil IKKE ha det sånn som på bildet.. det er jo så vanvittig stygt. er bare redd for å ende opp sånn, så lurte på hva jeg må si til frisøren for ikke å få sånn.

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

he he.. tror du missforsto.. jeg vil IKKE ha det sånn som på bildet.. det er jo så vanvittig stygt. er bare redd for å ende opp sånn, så lurte på hva jeg må si til frisøren for ikke å få sånn.

heheheh du kan jo google ett bildet og evt printe det ut og ta med til frisør.Jeg er i samme dilemma som deg har mørkebrunt hår,men ønsker meg også lyse striper men det må se naturlig ut ikke som det bildet du viste uff stakars jente.

Min lenke

jeg vil ha noe sånn som hun nr 1 fra venstre.

Endret av lolita___
AnonymBruker
Skrevet

heheheh du kan jo google ett bildet og evt printe det ut og ta med til frisør.Jeg er i samme dilemma som deg har mørkebrunt hår,men ønsker meg også lyse striper men det må se naturlig ut ikke som det bildet du viste uff stakars jente.

Min lenke

så bra, da er vi i samme "gate" :) jeg fikk ikke åpnet linken din :(

jeg vil ha sånn som hun jenten har når hun har på seg den svart/hvite leopard genseren.

noe sånt du også har tenkt?

ts

http://nettenestea.com/?cat=40&paged=2

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

jeg vil ha sånn som hun jenten har når hun har på seg den svart/hvite leopard genseren.

ts

Gjest lolita___
Skrevet

ts

Ja noe sånt tenkte jeg også meg,men siden jeg har så ganske mørke brunt vil jeg ikke få det så lett.Kanskje etter en del ganger med striping blir det sånn???

AnonymBruker
Skrevet

håper på det. jeg har også mørke mørke brunt, men etter noen ganger med striping, så håper jeg på at det blir sånn. har bestil frisørtime neste fredag.. speeeent!

Gjest lolita___
Skrevet

håper på det. jeg har også mørke mørke brunt, men etter noen ganger med striping, så håper jeg på at det blir sånn. har bestil frisørtime neste fredag.. speeeent!

Da må du skrive hvordan det blir og hva frisøre gjør:)Du bør også fortelle at du vil ha mer en aske farge,ikke gylden da gylden girmer oransje og rød sjer noe som er veldig stygt og ta sripene med hette ikke folie.

AnonymBruker
Skrevet

Da må du skrive hvordan det blir og hva frisøre gjør:)Du bør også fortelle at du vil ha mer en aske farge,ikke gylden da gylden girmer oransje og rød sjer noe som er veldig stygt og ta sripene med hette ikke folie.

helt enig.. vil ikke ha noen varme farger, så skal spørre om de klarer å få det så kaldt som mulig. Men det er vel spørs siden det er så mye pigmenter i det mørke håret... Vi får se :)

Jeg skal gi deg en tilbakemelding når jeg har vært der:)

men tror jeg vil spørre om folie striper? hvorfor hette? da blir håret generelt litt lysere over hele, mens i folie så får man de stripene som jeg har linket til tidligere!

jeg skal til en frisør som er kjent for å være kjempe flink. han har visst vunnet noen konkurranser og sånn... så regner med han vet hva han gjør :)

Gjest lolita___
Skrevet

helt enig.. vil ikke ha noen varme farger, så skal spørre om de klarer å få det så kaldt som mulig. Men det er vel spørs siden det er så mye pigmenter i det mørke håret... Vi får se :)

Jeg skal gi deg en tilbakemelding når jeg har vært der:)

men tror jeg vil spørre om folie striper? hvorfor hette? da blir håret generelt litt lysere over hele, mens i folie så får man de stripene som jeg har linket til tidligere!

jeg skal til en frisør som er kjent for å være kjempe flink. han har visst vunnet noen konkurranser og sånn... så regner med han vet hva han gjør :)

Ja mørkt hår har masse røde og oransje pigmenter derfor jeg også er redd heheh.Folie stripr blir veldig markerte og du får det ikke i hele håret,mens hette blir mer naturlig og over hele håret bare si du vil ha masse.Du bør jo starte med lysebrune også gradvis får de blonde,hvis du skjønner hva jeg mener.

Hvis du bor i oslo området kan du gjerne forteller meg hvilken frisør du skal til(hvis du blir fornøyd)

Masse lykke til på fredag.Gleder meg til å høre om ressultatet :klemmer:

Skrevet

Ja mørkt hår har masse røde og oransje pigmenter derfor jeg også er redd heheh.Folie stripr blir veldig markerte og du får det ikke i hele håret,mens hette blir mer naturlig og over hele håret bare si du vil ha masse.Du bør jo starte med lysebrune også gradvis får de blonde,hvis du skjønner hva jeg mener.

Hvis du bor i oslo området kan du gjerne forteller meg hvilken frisør du skal til(hvis du blir fornøyd)

Masse lykke til på fredag.Gleder meg til å høre om ressultatet :klemmer:

ja da må jeg se hva jeg gjør... folie eller hette... hmm!

men på bildet som jeg viste, er det folie eller hette? det er slike striper jeg syns er fint. blir veldig mye spill i håret..

jeg bor ikke i oslo.. men siden du bor der omkring, så er det vel utallige gode frisører der :)

Skrevet

lolita: du prøvde forresten å sende en link av slik du ønsket det, men den fikk jeg ikke åpnet. kanskje du kunne gjort det en gang til... så ser jeg om vi er ute etter det samme :)

Skrevet

tredje innlegget mitt på noen minutter,he he... ivrig på morgenkvoisten :)

men jeg fant noen bilder av ayda field. gå inn på google og søk på henne, og så tar du på "bilder". her er det masse bilder av henne med striper i håret. syns hun var utrolig fin der hun hadde noen tydelige lyse striper...

SÅNN vil jeg også ha... men må vel noen frisørtimer til før det blir sånn

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Ja det er pent men hun har nok vært i frisør stolen en del ganger hehehe.Tror vi er ute etter det samme bare jeg ikke vil ha det sååå lyst med en gang heller gradvis.Er du naturlig mørk eller farger du håret?Min lenke

Min lenke

Endret av lolita___
Skrevet

jeg er naturlig kommune.. kijempe kjedelig. har vbært mørk i lang tid, men nå er jeg lei av å farge etterveksten.

vi er ute etter akkurat det samme! :)

blir spennende å se resultatet!

skal du til frisør snart du og eller?

Gjest lolita___
Skrevet

jeg er naturlig kommune.. kijempe kjedelig. har vbært mørk i lang tid, men nå er jeg lei av å farge etterveksten.

vi er ute etter akkurat det samme! :)

blir spennende å se resultatet!

skal du til frisør snart du og eller?

Jaa sparer opp litt penger så tenker jeg å dra snart,men jeg er så redd det skal bli misslykka:(Jeg har hatt striper før og det var utrolig pent men da var det på ufarget hår og da ble de sefføllgelig kjempe fine.Angrer at jeg farget over heheh.

Gjest lolita___
Skrevet

Lurer fakktisk på om jeg skal ta med bildet til frisøren å si sån vil jeg ha de:P

Skrevet

selvfølgelig kan du gjøre det.. det skal jeg :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Ah! håret til victoria var kjempefint! Fikk skikkelig lyst på sånne striper selv :D

Men jeg har ikke råd til å gå til frisøren å farge etterveksten så ofte som jeg sikkert må..

Hva tenker dere? er det viktig å farge etterveksten til striper like ofte som når man har farget hele håret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...