Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei , jeg er en jente på 17 år som har nå vært i 8mnd langt forhold. Og ja det er seriøst. Nå i sommerferien var jeg og kjæresten på ferie hver for oss og fik ikke snakket så mye. Rett før ferien har vi hatt noe små krangler pga vi bor et stykke fra hverandre og da det blir lett for småkrangel hver gang vi skal ut osv. nå for en uke siden da jeg kom hjem i Norge fra ferie så var liksom ting litt annerledes fra han sin side han var så forandra på måten han snakket på , så frekk osv. en dag da vi snakka så sa han at han hadde mistet følelsene for meg litt fordi vi ikke hadde snakket på en stund og at han trengte pause. Jeg tok det ganske dårlig og da sliter litt. Men det som er er at når jeg får snakket med han på data osv så er han så care(bryr seg ikke) men han sier han savner meg men likevel ikke virker til å bry seg så mye. igår så ble jeg så utrolig sur da han ikke gadd å snakke til meg så jeg sa jeg ville ha det slutt og det jeg fikk til svar var ok! Ha var ikke sånn her før det er veldig ulikt han. savner ha men aner ikke hva jeg skal gjøre , Hadde vært veldig godt med noe hjelp. :snurt:

Endret av violetttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som at han faktisk ikke har noen føelser for deg lenger. Han ville nok brydd seg litt mer om han hadde det. Jeg har vert urfor det samme. Det jeg foreslår er at du bare spør han rett ut om han vil være sammen med deg eller ikke. Det blir mye lettere for deg å få løst det isteden for å gå rundt i grøten. Du er bare 17 år og det kryr av herlige gutter der ute :) Ikke noe poeng å bruke tid på en som ikke bryr seg.

Masse lykke til. Dette er ikke noe godt på noen måte :troest:

Men det går over :)

Skrevet

Du har vel egentlig ganske rett selvom jeg er redd for hva svaret blir så må jeg vel det.

Tusen takk:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er 17. Dump fyren, lev livet, finn noen bedre.

Skrevet

Skjønner at det er skremmende siden du liker han, men han fortjener deg ikke. Så enkelt er det. Og som brutal mann sier. Finn noe bedre ;)

Skrevet

Skjønner det er kjipt. Det er lov å være lei seg en stund. Men etter hvert kommer du til å være utrolig glad for at det ble slutt, og du kommer til å møte mange andre fantastiske gutter. Det er ikke noen vits i å hige etter en gutt som ikke behandler deg slik du fortjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...