AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg vet ikke om dette er riktig forum å poste i men jeg prøver. Jeg lurer på om det er noen her som har vært hos en coach før, og hva du evt brukte coachingen til? Jeg sliter en del med det sosial, og lurte derfor på om det kan være en ide å gå til en coach. Jeg har venner og er sosial, men jeg er super sjenert og tør aldri å være den som tar kontakt først. Jeg sliter også med å føre samtaler med folk og oppfattes som kjedelig. Det er ikke sånn jeg er og vil derfor ikke oppfattes slik. Jeg vil at folk skal ha lyst til å ta kontakt med meg og opprettholde kontakten.
orchid1988 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg hiver meg på her, siden jeg er i samme båt som deg. Kjekt å vite hva som kan hjelpe mot den sosiale angsten..!
Kenneth199 Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 (endret) Det eneste som hjelper er å innse at du er verdt noe og at alle fremmede rundt deg ikke vet noe om deg, akkurat slik at du ikke vet noe om dem. Hvis noen her er fra Stavanger og har lyst til å øve seg på å prate med en totalt fremmed, så stiller jeg opp I dag! Kan også på Onsdag ettermiddag. Kan ta et slag bowling på Åsen eller metro! Bare til å sende en PM hvis det er av interesse Endret 8. august 2010 av Kenneth199
Gjest Månestøv Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Signerer Kenneth199 her, også i Stavanger vel å merke. Det viktigste er nok bare å øve seg, så går det til slutt av seg selv. Har ikke erfaring med coach, men det kan vel gjerne være godt å komme til en utenforstående som kan hjelpe til litt. Største jobben må en nok gjøre selv. Kunne også prøvd et KG treff, for de som sliter litt med praten, så blir det gjerne litt lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå