Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så skjedde det igjen, jeg falt for en fyr som jeg virkelig prøvde å unngå å falle for. I en sosial sammenheng hvor møtte jeg han hver dag. Jeg har kjæreste, han har kjæreste, men ingen av oss bor sammen med kjæresten. Vi er så utrolig like på mange måter, selv om at det er ti år aldersforskjell mellom oss. Blikkutvekslingene når vi førte en samtale gav begge en bekreftelse på at der var en gnist som vi bare måtte skjule - ikke bare for oss selv, men alle rundt også.

Har aldri ledd så mye sammen med en person før, vi har lik humor og det gjorde hverdagen helt ufattelig god og jeg følte meg lykkelig. Jeg elsker kjæresten min, kunne aldri vært utro mot han heller, og det var jeg ikke. Men drømmer og tenker på spenningen fortsatt. Føler at jeg er litt mentalt utro i og med at jeg ser for meg denne personen i hodet heletiden.

UHÆ, følelsene er vanskelige å takle. Det er hardt å tvinge følelser på innsiden og å motsi dem på samme måte. Nå kommer jeg ikke til å få se denne fyren mer heldigvis for forholdet til meg og kjæresten, men selvfølgelig klarer jeg ikke slutte å tenke på hvordan det ville vært....

Videoannonse
Annonse
Gjest trigia can
Skrevet

Så når du har sex med kjæresten tenker på vedkommende og sier til det selv etterpå at det er som et krydder?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, når jeg har sex med kjæresten tenker jeg på kjæresten

Gjest kuhn's dersve
Skrevet

Du fantaserer m.a.o. om hvordan det ville ha vært, men ikke mens du og din kjæreste har sex, selv ikke når sexen er mindre intens og mer er bare et tidsfordriv?

Ikke et milisekund engang?

AnonymBruker
Skrevet

Fantaserer ikke om å sex med han, men om å være nær han. Når vi møttes var det en intens tiltrekking mellom oss og følte at vi var magneter, men kunne ikke gjøre noe med det, så jeg tenker på hvordan det ville vært å... holde rundt hverandre, klemme og kysse, kose, ikke selve sexen. Men det romantiske heller enn det seksuelle ...

Fantaserer ikke om dette når jeg er sammen med min kjæreste, da tenker jeg på han. Men når han ikke er her...

Gjest stocard i'm
Skrevet

Altså alt det du føler mangler i ditt nåværende forhold, det har dabbet av ettersom du tenker på denne kjøleskapsmagneten?

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke

Gjest kimited fiance?
Skrevet

Du motsier deg selv nå eller helst klarer ikke på et forum hvor du er anonym å vedkjenne deg visse fakta, da er avstand best, da kan man dagdrømme når en kjeder seg.

Det er hardt å tvinge følelser på innsiden og å motsi dem på samme måte. Nå kommer jeg ikke til å få se denne fyren mer heldigvis for forholdet til meg og kjæresten, men selvfølgelig klarer jeg ikke slutte å tenke på hvordan det ville vært....

Tenker du på at noe slikt aldri vil skje igjen?

Har aldri ledd så mye sammen med en person før, vi har lik humor og det gjorde hverdagen helt ufattelig god og jeg følte meg lykkelig.

Hva er lykke for deg egentlig og hva er forskjellen mellom en forelskelse og kjærligheten, føler du at du og din kjæreste passer sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Du motsier deg selv nå eller helst klarer ikke på et forum hvor du er anonym å vedkjenne deg visse fakta, da er avstand best, da kan man dagdrømme når en kjeder seg.

Tenker du på at noe slikt aldri vil skje igjen?

Hva er lykke for deg egentlig og hva er forskjellen mellom en forelskelse og kjærligheten, føler du at du og din kjæreste passer sammen?

Jeg tenker ikke på at det ikke vil skje igjen? Jeg tenker bare hva om vi hadde latt våre følelser ta overhånd over kroppene våre, og vi lot den tiltrekkingen som var der føre oss sammen mot hverandre, i armene på hverandre...

Lykke for meg er så mange ting, men dette var toppen av kaka liksom. Dette var skikkelig varmende i hjertet. Det kilte og knøt seg i magen når han nærmet seg. Så sa han noe morsomt og jeg lo, lo og lo.

Det bare tok meg litt på senga, akkurat det med at den tltrekkingen var så sterk! Har aldri kjent noe lignende, det var så intenst. Derfor klarer jeg ikke slutte å tenke på det.

Skrevet

men dette er vel forholdsvis normalt når man er i langvarige forhold?

noen ganger er tiltrekkingen gjensidig, og andre ganger bare tror man det.

kanskje dette var første gangen for deg, men det kommer nok til å skje igjen med en annen, uansett hvem du er i forhold med.

felles for alle gangene er at det alltid går over. slik er det jo med betatthet og forelskelse.

Gjest aulanch assemble
Skrevet

Du idealiserer og opphøyer noen du aldri får, tenk på den del i deg som du også holder opp med dette. Er denne delen egentlig deg som du ser nå (følelsen) eller var det noe du så og prøver å se igjen?

Blir som å fange kvikksølv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...