AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg er vel ikke den som har hatt mest hell i kjærligheten. Har aldri hatt kjæreste (er bare 19 år, men likevel) og nå når jeg begynner å sosialisere mer, er mer på fester osv. merker jeg at jeg har et problem når det gjelder gutter som viser den minste interesse for meg. Jeg blir het obsessed. Går inn på fb profilen og oppfører meg som en gal stalker-girl. Jeg vil jo egentlig ikke, men kan ikke noe for det! Har prata med en fyr på nettet nå en del ganger, og vi har blitt litt kjent. I ferien var jeg på hytta som ligger ikke så langt fra der han bor. Han spurte om vi skulle møtes, og jeg hadde jo lyst, men hadde ikke tid. Etter dette har jeg vært inne på fb profilen hans og sett på "veggen" Der hadde han skrevet at han skulle på date med ei fra Oslo, og jeg ble knust! Dette var ikke lenge etter at han hadde skrevet til meg. Syntes det var utrolig urettferdig, men skjønner jo selvfølgelig at han har et liv utenom. Nå ser jeg at når jeg er logget på msn og han logger på, logger han av med en gang, og når jeg har vært vist som frakobla er han inne lenger..virker ikke som om han vil prate med meg. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har lyst til å sende mld å spørre om han vil finne på noe en gang, men vet ikke om det virker masete... Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt disse "tvangstankene" om å sjekke ut livene til folk? Vil helst ikke ha noen sære folk som sier at jeg er umoden og sånt møkk, dette faktisk plagsomt for meg og jeg vil bli kvitt det, men vet ikke hvordan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. august 2010 #2 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Sånn var jeg før. Jeg ble betatt hele tiden og tok hvert smil eller hver hyggelige gest som et tegn på at han var interessert. Da jeg var i midten av 20-årene fløy jeg en del på byen og jeg var helt i hundre hvis jeg ble sjekket opp, selv om han som sjekket meg var så full at han knapt visste hva han selv het. Jeg hadde nok et stort behov for bekreftelse, særlig fra menn. Jeg var den eneste i vennegjengen som ikke hadde hatt kjæreste og jeg trengte å vite at jeg var attraktiv. At jeg ble så lett betatt/forelsket var vel kanskje også fordi jeg hadde et oppmerksomhetsbehov eller noe sånt. Du er bare 19. Fortsett å møt gutter/menn og fortsett å bli betatt. så lenge du ikke tar helt av og terroriserer han (eller omgivelsene hans) så skader du ingen. En dag møter du drømmemannen og da er det deilig å være "besatt". Endret 7. august 2010 av Het Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 8. august 2010 #3 Del Skrevet 8. august 2010 Så vidt jeg skjønner spurte han deg om du ville møte ham, også sa du at du ikke hadde tid, og siden har det ikke skjedd noe? Det er vel ikke så usannsynlig at han tok det som en avvisning, og tenkte at det at du sa at du ikke hadde tid bare var en pen måte å si at du ikke var interessert. Jeg synes at om du har lyst til å møte ham så kan du sende ham en melding og foreslå det. Han har allerede tatt initiativ, nå er det din tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coraline Skrevet 8. august 2010 #4 Del Skrevet 8. august 2010 Kjenner jeg er litt sånn selv. Ikke med alle, men en fyr spesielt, som jeg har rota litt med. Sjekker ofte facebook for å se om han har skrevet noe, lurer på hvorfor han ikke sier noe på chatten, går forbi der han bor (nesten naboer, da). Litt sånn stalker, egentlig. Er bare noe med den fyren. Jeg blir sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #5 Del Skrevet 8. august 2010 Nyt det så lenge det varer! Det er deilig å være besatt. Når du blir eldre blir du mer og mer kynisk og avtumpet og lengter tilbake til da du var ung og gal og fylt med følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #6 Del Skrevet 8. august 2010 Så vidt jeg skjønner spurte han deg om du ville møte ham, også sa du at du ikke hadde tid, og siden har det ikke skjedd noe? Det er vel ikke så usannsynlig at han tok det som en avvisning, og tenkte at det at du sa at du ikke hadde tid bare var en pen måte å si at du ikke var interessert. Jeg synes at om du har lyst til å møte ham så kan du sende ham en melding og foreslå det. Han har allerede tatt initiativ, nå er det din tur Helt enig i dette. Han trodde vel at du ikke var interessert, dersom du bare sa du ikke hadde tid og ikke foreslo et annet tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #7 Del Skrevet 12. august 2010 Nå begynner jeg å bli mer paranoid..gud jeg sliter altså! Vi har avtalt å gå på en konsert neste helg, på taket av operaen i Oslo. Jeg har fått skaffet meg et webkamera og han spurte om jeg kunne sette det på, så jeg gjorde det. Etter en liten stund sa han plutselig at han måtte gå, fordi han skulle ut å øvelseskjøre. Klokka var nesten 22 og jeg tenker: øvelseskjøre så seint?! og nå begynner jeg å tenke at han kanskje ble skuffet da han så meg sånn nesten IRL...(jeg ble ikke skuffa for å si det sånn ) Samtidig har han sagt at utseende og kropp ikke betyr alt, og siden vi ikke har sett hverandre bortsett fra på profilbilde før, så må jo det bety at han hvertfall liker personligheten min når han har bedt meg på denne konserten ! men skal på en fest til fredag, og det blir deilig! Jeg må få tankene vekk fra han og mine paranoide tankene Takk for flotte svar! Jeg er glad jeg ikke er den eneste som holder på sånn -TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #8 Del Skrevet 12. august 2010 Nå begynner jeg å bli mer paranoid..gud jeg sliter altså! Vi har avtalt å gå på en konsert neste helg, på taket av operaen i Oslo. Jeg har fått skaffet meg et webkamera og han spurte om jeg kunne sette det på, så jeg gjorde det. Etter en liten stund sa han plutselig at han måtte gå, fordi han skulle ut å øvelseskjøre. Klokka var nesten 22 og jeg tenker: øvelseskjøre så seint?! og nå begynner jeg å tenke at han kanskje ble skuffet da han så meg sånn nesten IRL...(jeg ble ikke skuffa for å si det sånn ) Samtidig har han sagt at utseende og kropp ikke betyr alt, og siden vi ikke har sett hverandre bortsett fra på profilbilde før, så må jo det bety at han hvertfall liker personligheten min når han har bedt meg på denne konserten ! men skal på en fest til fredag, og det blir deilig! Jeg må få tankene vekk fra han og mine paranoide tankene Takk for flotte svar! Jeg er glad jeg ikke er den eneste som holder på sånn -TS hehe, han skulle sikker bare på mørkekjøring ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå