Gå til innhold

Satte meg oppå han i morgenkåpe...

Anbefalte innlegg

Gjest Huffåhuff
Skrevet

...i senga ! Han lå der i bokseren og jeg satte meg oppå han i morgenkåpen. Vi skulle legge oss, og det var ikke så alt for sent !

Vel, jeg hadde tenkt at nå skulle jeg prøve å være litt sexy og overasskende....man må jo gjøre litt for å vise at man også kan stå for krydder i hverdagen !

Vel, jeg hadde under den morgenkåpen, SEXY svart undertøy, det var utrolig pent og det oste sex !

Jeg følte meg litt dum og tenkte at dette var flaut, men gjorde det for det. I det jeg åpner morgenkåpen bare ser han på meg og smiler, også sier han "oi har du pyntet deg". Så dytter han meg ned og sier "sorry, men jeg orker ikke nå."

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke takler dette så bra, og lurer nå på om han faktisk bare ikke tenner på meg ?! Hva slags menneske hopper i det tilfellet ikke på dama si ?

Jeg vet for et faktum at jeg er attraktiv og sexy for han, så jeg forstår bare ikke hvorfor han avviste meg. Man føler seg såååå sårbar og dum etterpå. Dere skal tro jeg felte en tåre for meg selv den kvelden :(

Hvorfor avviste han tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Awsome
Skrevet

Fordi han ikkje orka eller hadde lyst. :popcorn:

Skrevet

OK, et vilt forslag her, men bær over med meg: Kanskje han var sliten eller rett og slett ikke hadde lyst der og da?

Har du aldri avvist ham?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at dette er noe du burde ta personlig. Mannfolk har ikke lyst hele tiden de heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som får visse kvinnfolk til og tro denne myten om at menn alltid vill ha sex

Faktisk så tror jeg kvinner vil ha mer sex en menn. Ihvertfall etter min efaring

Gjest pingvin
Skrevet

...i senga ! Han lå der i bokseren og jeg satte meg oppå han i morgenkåpen. Vi skulle legge oss, og det var ikke så alt for sent !

Hva slags menneske hopper i det tilfellet ikke på dama si ?

Jeg tror ganske enkelt at : du hadde forventning til at en mann skal hoppe på dama si når hun har svart undretøy og setter seg oppå han med morgenkåpe.

Men det er ikke riktig at alle menn gjør det med en gang hver gang.

Siden du trodde det- så blei du skuffa.

Lev med det.

Han sa han orket ikke. Så da vet det nok grunnen. Tror jeg.

Men jeg tror nok sikkert han liket at du hadde pynta deg og ville ovverraske. Og kanskje vil ha mer en annen gang :)

Gjest wild bird
Skrevet

Greit nok, mannen har ikke alltid lyst eller står som en påle. Og damer må også tåle å bli avvist. Men jeg hadde nok også reagert med å bli lei meg, mest pga måten det ble gjort på. Går jo an å avvise uten å regelrett dytte dama vekk.

Gjest Raindrops
Skrevet

Greit nok, mannen har ikke alltid lyst eller står som en påle. Og damer må også tåle å bli avvist. Men jeg hadde nok også reagert med å bli lei meg, mest pga måten det ble gjort på. Går jo an å avvise uten å regelrett dytte dama vekk.

Ja, det er jeg helt enig i. Jeg ville nok også blitt veldig lei meg hvis det hadde skjedd.

Gjest Huffåhuff
Skrevet

Jeg ble lei meg fordi jeg aldri hadde avvist han om han hadde "gjort slik et forsøk". Jeg mener og tror at man i forhold noen ganger må strekke seg litt. Og når jeg allerede hadde strukket meg såpass langt, så kunne faktisk han ha forsøkt. Om man vil så klarer man faktisk å "bli tent". Det er litt av det jeg tenker.

Hadde han jobbet sent og det var sent, eller hatt grunn til å være sliten - OK !

Men når det ikke var slik i det hele tatt, vi la oss tidlig og hadde hatt en bra dag, ja da synes jeg det er rart. Han kunne jo i det minste kanskje forsøkt ? Jeg vet ikke jeg...han kunne sagt noe pent, strøket på meg. "huffet seg over at han ikke orket nå".

Han bare ganske kaldt tok meg rundt hoftene og løftet/dyttet meg av. Det var liksom så utrolig ubehagelig...

Jeg vet ikke jeg, men for å si det sånn...det skjer ALDRI igjen.. ! =(

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jeg godt! Mannen var klønete! :nei:

AnonymBruker
Skrevet

Og mannen hjelp til at du neppe vil prøve deg på noe slikt en annen gang, for i en slik situasjon så blir man faktisk sårbar. Du gjorde noe du vanligvis ikke gjør, for å krydre sexlivet litt, og han biter ikke på, men dytter deg vekk. Jeg tviler på at de fleste menn hadde gjort det, for er ikke dette noe som er vanlig i forholdet, burde han faktisk reagert positivt på det.

Du får snakke med han når ting har roet seg litt, og prøve å forklare at du ble skuffet og såret. At du prøvde hardt, for at dere skulle få litt krydder i tilværelsen, go derfor ble avvisingen hans veldig sårende for deg.

Gjest story zentrat
Skrevet

Pynta seg... han så ikke hva du tenkte på, lurer på om han er helt korka eller om du ikke signaliserte godt nok med ditt blikk, ettersom han bare sa oj.

Tenk mindre over hvordan du er og mer hvordan du føler, oset sikkert av sex i speilet når du så ditt antrekk, men hvordan var ditt blikk?

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags menneske hopper i det tilfellet ikke på dama si ?

fæle, fæle mennesker

Skrevet

Jeg hadde reagert akkurat som deg TS, eller verre dersom det hadde skjedd meg. :gjeiper: Ikke for jeg er overhysterisk eller noe, men syns det er utrolig rart at en mann sier nei til det. Jeg vet jo at men også ikke alltid har lyst, men har aldri opplevd det selv.

Men du skal ikke ta det så tungt, det er sikkert ikke deg det er noe galt med ;)

Gjest Huffåhuff
Skrevet

Jeg vet at det ikke var noe galt med hverken blikket eller utrykket mitt!!! :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reagert akkurat som deg TS, eller verre dersom det hadde skjedd meg. :gjeiper: Ikke for jeg er overhysterisk eller noe, men syns det er utrolig rart at en mann sier nei til det. Jeg vet jo at men også ikke alltid har lyst, men har aldri opplevd det selv.

Men du skal ikke ta det så tungt, det er sikkert ikke deg det er noe galt med ;)

Hvorfor er det utrolig?? Slike kommentarer som din bidrar bare til å opprettholde mytene om at menn er så lette å tenne, og at de alltid er klare til sex. Jeg er mann selv og kan bekrefte at jeg må være i rett humør dersom det skal bli noe. Hva er så utrolig med det? Dessuten likte jeg dårlig den siste kommentaren din. "Galt med"? Tror du han er syk eller noe? Ingen av dem feiler noe, han var bare ikke i humør, og avviste på en litt klossete måte. That`s all.

Gjest Huffåhuff
Skrevet

Jeg vet at det ikke var noe galt med hverken blikket eller utrykket mitt!!! :(

Skrevet

I det jeg åpner morgenkåpen bare ser han på meg og smiler, også sier han "oi har du pyntet deg". Så dytter han meg ned og sier "sorry, men jeg orker ikke nå."

Djiiiises! Han sa jo hvorfor han avviste deg. Det må da være lov for en mann å si "sorry, men jeg orker ikke nå." også, uten at hele verden raser sammen? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...