Gjest sukk Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Har ikke klart annet enn å si masse stygt til han - for å såre, for at han også skal føle noe. Barnslig...Men sånn er det. Hva har andre sagt i desperasjon over kjærlighetssorg?
Breakeven Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg har skrev til han på sms at han seriøst var fucka i hodet og ikke ville ha noe mer med han å gjøre da jeg fant ut at han hadde gått tilbake til eksen sin og forlovet seg med henne. Jeg angrer på at jeg sa noe i det hele tatt den dag idag, men jeg slet med å komme meg over han og det var bare toppen av kransekaka da jeg fant ut om forlovelsen. Jeg sa det rett og slett i stor sorg og jeg ble bare helt utrolig sint, selv om jeg ser nå i ettertid at jeg reagerte helt feil. Det var jo slutt, men jeg var allerede såret og følte meg lurt pga fortiden. Men men, man lærer av sine feil. Og man tenker ikke alltid rasjonelt når man tenker med hjertet og følelsene tar overhånd.
Breakeven Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Jeg har skrev til han på sms at han seriøst var fucka i hodet og ikke ville ha noe mer med han å gjøre da jeg fant ut at han hadde gått tilbake til eksen sin og forlovet seg med henne. Jeg angrer på at jeg sa noe i det hele tatt den dag idag, men jeg slet med å komme meg over han og det var bare toppen av kransekaka da jeg fant ut om forlovelsen. Jeg sa det rett og slett i stor sorg og jeg ble bare helt utrolig sint, selv om jeg ser nå i ettertid at jeg reagerte helt feil. Det var jo slutt, men jeg var allerede såret og følte meg lurt pga fortiden. Men men, man lærer av sine feil. Og man tenker ikke alltid rasjonelt når man tenker med hjertet og følelsene tar overhånd.
I.am.me Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jeg er ikke den type person som bare bryter ut en masse ord uten mening når jeg er sint. Sa ikke noe til eksen når det ble slutt som jeg ikke hadde sagt før. Men så slo vi også opp på en ordentlig, fredfull måte også
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 Jeg er ikke den type person som bare bryter ut en masse ord uten mening når jeg er sint. Sa ikke noe til eksen når det ble slutt som jeg ikke hadde sagt før. Men så slo vi også opp på en ordentlig, fredfull måte også poster anonymt da en av mine ekser er medlem her.. Jeg har fem ekser, og alle kunne jeg sett i øynene om jeg møtte dem på gaten. Ingen er mine nære venner i dag, og ikke alle var like 'smooth' når de gjorde det slutt (ikke alle gjorde det slutt).. uansett.. I kampens hete, når bruddet er et faktum, er det mye man har LYST til å si, men dersom man har et minimum av 'anger control' så holder man de værste tingene inni seg dersom man har litt fornuft i behold.. man kan gi uttrykk for å være såret, sint og lei seg.. men jeg har som en tommelfinger regel at jeg dog skal kunne se eksen i øynene når sårheten og kjærlighetssorgen har lagt seg. Til TS.. det kan virke som du angrer på noe av det du har sagt.. er ofte derfor man legger ut en tråd på KG.. det er lov til å si unnskyld, selv til en eks...de fleste ekser forstår når den andre blir litt utav kontroll. Jeg hadde en eks en gang som ble veldig såret (jeg gjorde det nok slutt litt 'ut av intet' da jeg hadde tenkt på å gjøre det slutt en stund, men ikke fikk meg helt til å gjøre det.. en dag bare slapp jeg bomben, og jeg forsto jo at hun ble litt sjokket..).. uansett.. som den som hadde gjort det slutt, lot jeg henne rase og være sint.. etter et halvt år, hadde vi en bra samtale der hun sa unnskyld og jeg sa unnskyld og der hun også innså at et brudd hadde vært det beste. Jeg ble også enormt såret når en jente gjorde det slutt med meg, og jeg skrev utallige stygge e poster til henne som jeg aldri sendte. Jeg hadde lyst til å fortelle henne at jeg syntes hun var en hore som hadde vært utro mot meg. Jeg hadde en kjærlighetssorg som nesten tok livspusten fra meg.. Likevel, når kjærlighetssorgen endelig var ute av blodet og livet igjen var fint, fant jeg noen av de e postene og var uendelig glad for at jeg aldri hadde sendt dem. De var fulle av irrasjonelle tanker som hørte kjærlighetssorgen til og ikke var den jeg egentlig er og ønsker å være! Ingen er perfekte, alle gjør feil.. noen eksers feil er bare veldig mye mer synlige, spesielt når man har blitt 'offer' for eksens feilbarlighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå