AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg skal selge bilen min og kjøpe ny, men lurer på hvordan jeg finner ut hva jeg skal ta for den? Har jo sett litt på f.eks. FINN hva tilsvarende biler har som pris, men det er jo ingen som matcher min bil på alle punkter så det er jo litt vanskelig å vite. Vil jo ikke ta for lite hvis jeg kan få mer, men vil heller ikke ta så mye at ingen vil kjøpe den. Og en annen ting. Noe spesielt jeg bør gjøre ved salg av bil? Tenkte jeg skulle få en NAF-test på den, det vil vel de fleste kjøpere kreve. Noe annet som bør/må gjøres? Glad for tips fra dere erfarne bilselgere.
Kenneth199 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Hvis du tar en NAF test så sier de hva bilen er verdt, så har du noe å gå ut fra. Hvor mye tror du den er verdt? hvilket merke? årsmodell osv?
FruFryd Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 En fin side Hva er bilen verdt Denne siden er fin om det er en vanlig bil, da har du noe å gå ut fra. Så må du bare bestemme en pris, og se hvilken respons du får
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 Ta en salgstest hos NAF. Da får du også beskjed om hva din bil er verdt ut i fra tilstand. Mye lettere å selge en slik bil også fordi man har tryggheten i NAF-testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå