Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe sted på nett man kan kjøpe spesial solkrem for solarium? helst norsk side

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vet ikke, men jeg har tenkt tanken selv...

Vurderte å prøve en ute-solkrem med pigmentaktiviserende..

Hadde litt god tid en dag, så tok en telefon til statens stråleværn... :popcorn:

de fraråder enhver form for kosmetikk i solarium. :nei:

Spurte om disse kremene man får kjøpt i automater osv, men de ville ikke gå god for dem...

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er folk så dumme (unnskyld) at de vil bruke solkrem i solarium? Da kan man jo heller bare redusere solariumstiden.

Skrevet

ab#3: Det er nok ikke snakk om vanlig solkrem med solfaktor, men "solariumskrem" - som forsterker fargen eller gir ekstra fuktighet.

Vet desverre ikke om noen gode sider, pleier bare å kjøpe i automatene jeg.. Ebay kanskje?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvorfor er folk så dumme (unnskyld) at de vil bruke solkrem i solarium? Da kan man jo heller bare redusere solariumstiden.

Enig. Der jeg tar solarium er det plakater som oppfordrer til bruk av solkrem. Det tjener demo bare mer penger på, gjør jo at man må ta mer sol for å bli brun.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg var på jakt etter solkrem til å dekke deler på kroppen jeg lettere får mørkere pigmentflekker. Syns det er unødvendig å skrive at noe er dumt før man har en forklaring på hvorfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...