vidvandre Skrevet 7. august 2010 #1 Del Skrevet 7. august 2010 Noen som har falt fra i løpet av sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. august 2010 #2 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har vært frafallen hele tida jeg (men jammen henger jeg her likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 7. august 2010 #3 Del Skrevet 7. august 2010 Er en ivrig leser her jeg :D Kan sikkert finne på å poste noe for å skape litt liv snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #4 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har vært frafallen hele tida jeg (men jammen henger jeg her likevel) Jeg også. Aner ikke helt hvorfor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. august 2010 #5 Del Skrevet 7. august 2010 Her slingrer det som aldri før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enchanted Skrevet 7. august 2010 #6 Del Skrevet 7. august 2010 joda, har nå tittet innom fra tid til annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. august 2010 #7 Del Skrevet 7. august 2010 Leser mest, skriver lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #8 Del Skrevet 7. august 2010 Noen som har falt fra i løpet av sommeren? Hva med Steinar, er han gift og har fått barn ennå? Husker trådene hans fra i fjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 7. august 2010 #9 Del Skrevet 7. august 2010 http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=503034 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 7. august 2010 Her slingrer det som aldri før Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har vært frafallen hele tida jeg (men jammen henger jeg her likevel) Gammel vane, vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 11. august 2010 #12 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har falt fra i løpet av sommeren? Blir kanskje litt vanskelig å få svar fra dem...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 11. august 2010 #13 Del Skrevet 11. august 2010 Nja, jeg har nok falt fra litt... Men leser litt mer for tiden da Ferie, sommer og sol vettu, da blir det likssom litt sånn :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 12. august 2010 #14 Del Skrevet 12. august 2010 Falt fra i vår, men tilbake med nytt håp igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå