Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sånn delvis avtalt med kjæresten at jeg skulle komme på besøk i kveld. Og på en lørdag bruker man som regel lage litt god mat og kose seg litt. Sende han en mld tidlig på dagen i dag, men da skulle han ut i skogen.Sa vi snakkes siden i dag, klokka tre sender jeg han en mld : har du lyst på besøk i dag? Hvorpå jeg får svar: har du lyst er du velkommen, og ikke noe mer om jeg skulle spise der eller ikke. Men han skulle ringe, nå er klokka halv fem, han har fortsatt ikke ringt...og nå føler jeg får og droppe hele besøket. Vi er ikke så ofte hos hverandre så det er ikke slik at vi bare slenger innom liksom. har kjøpt mat her, og trur jeg heller blir her og drar ut med noen andre etterpå. Gidd ikke krype heller.......hva hadde dere gjort..? og ja er kanskje barnslig.

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Når man er i et forhold kan man kanskje snakke sammen om sånne ting?

Har aldri opplevd noe sånn, og om jeg hadde det, så hadde jeg forlangt et skikkelig svar på spørsmålet. Om han ikke ville gi meg det, så hadde jeg bare blitt hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Han er hjemme hos sin mamma, så var litt opptatt akk da.Ellers hadde jeg spurt han hva han mente ja.

Skrevet

Vel han mente vel det han sa? At om du har lyst, kan du gå.

Hva annet skulle han si? Væææær såå snill og kom selv om du ikke har lyst?

Skrevet

Han har jo sagt at du er velkommen, og da mener han vel det? Mannfolk er egentlig ganske enkle å forstå seg på, de sier som regel det de mener.

Send ham en mld og spør om når han er hjemme da vel? Skriv at du tar med deg ingredienser (til det du hadde tenkt til å lage deg hjemme) og at du kan lage det hos ham.

Virker som du ikke er særlig trygg på din kjærestes følelser for deg, det burde du nok ta opp med ham...

Skrevet

Er du sur fordi han ikke foreslo at dere skulle spise?

Og hvorfor kan ikke du ringe han egentlig?

Skrevet

Da er det vel opp til deg. Ellers ville jeg bare ringt han selv.

Gjest Anjelika
Skrevet

Det med å bli furten og usikker fordi man ikke klarer å tolke smser eller venter på en telefon er ganske vanlig.. i datingfasen.

Dette er kjæresten din. Kommuniser.

Skrevet

Han har sikkert glemt at han sa han skulle ringe. Gutter kan være litt håpløse sånn.

AnonymBruker
Skrevet

I mitt neste forhold skal det være forbud mot sms! Det blir så mye misforståelser og tull rundt smsing, så heretter blir det kun ringing!

AnonymBruker
Skrevet

Fikk samme svar fra kjæresten (rettere sagt eksen, men vi prøver å få det til å fungere igjen...) for noen dager siden. Jeg tolket det litt som om han mente: "Joda, samme for meg. Kom hvis du vil. Opp til deg". Som om han ikke hadde et spesielt ønske om å treffes. Jeg skrev: "Vi får ha det tilgode".

*furten*

Skrevet

Vil du, så er du velkommen. Verken mer eller mindre, og jenter overanalyserer som vanlig. Bli hjemme, for det er tydeligvis det du heller vil, er i alle fall det du sier til han med å bli hjemme. Men det er helt greit at du sier det, siden han ikke sa at han virkelig ønsket at du skulle komme. Og er middag så viktig, kunne du fint sendt en melding og spurt han om dere skulle alge noe sammen, men is tedet for furter du og lager din egen mat hjemme fordi han ikke sa noe. Jeg syns synd på enkelte menn der ute, som har damer som tydeligvis ikke takler sånne meldinger, emnd er man må skrive vær så snill kom, vil gjerne at du skal komme osv osv.

Skrevet

Han mente sikkert akkurat det han skrev. Kjekt at du har lyst til å komme, du er hjertelig velkommen. Hvis han ikke hadde lyst på besøk, så hadde han vel kommet med en eller annen unnskyldning? Ødelegge en hel kveld for at han ikke har husket på å ringe? Jojo,,, Kunne ikke du ringt til han da? Blir bare tull og vas når man skal overtolke alt, misforstå alt som kan misforstås, og ikke gidder å bruke 1 kalori på å forsøke å oppklare noe man lurer på (unntatt å lage tråder på KG, da). Må man lage såpeopera av alt?

Skrevet

Han skriver jo at du er velkommen. Du kunne ha ringt han og spurt om du skulle ta med noe mat eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...