ablaze Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg og samboer skal gifte oss våren 2011 og er i gang med forberedelsene. Jeg snakket litt med min forlover her en dag om evt utdrikningslag, og ble forsåvidt enige om at "utdritningslag" ikke er tingen for hverken meg eller han. Hun foreslo da at en fest med felles venner kan være et fint alternativ. Siden vi har mange felles venner så synes jeg dette hørtes ut som en fin måte å løse det på. Hverken han eller jeg er så store på alkoholen, så synes ikke jeg at det å drikke en hel dag høres noe gøy ut.. Jeg lurer vel egentlig på om noen har erfaringer med det samme?
Gjest Pippelipp Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Vi hadde det. Forloveren til mannen min og kona hans hadde invitert venner til skikkelig utdrikningslag med leker og fest. Var veldig koselig!
Carline Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Et alternativ er å ha noen aktiviteter hver for seg (brud med venninner og brudgom med venner) tidligere på dagen, for så å møtes til mat/fest på kvelden
ablaze Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2010 Et alternativ er å ha noen aktiviteter hver for seg (brud med venninner og brudgom med venner) tidligere på dagen, for så å møtes til mat/fest på kvelden Det var jo en fin ide! Ha litt quality time med jentene.. Det skal jeg ta opp med forlover + forlovede. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå