AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde sex med en fyr jeg har datet en stund her om dagen, og jeg er egentlig ganske skuffet. Kyssene er helt fantastiske, men i senga hadde han dårlig tid, og kom raskt, uten å tilfredstille meg på annet vis når han kom før jeg rakk (jeg har ikke noe problem med å komme). Han var heller ikke skikkelig stiv, og jeg liker en skikkelig stiv pikk. Etterpå var jeg bare turned off og føler at all gnisten er borte. Trengte bare å dele tankene mine...
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Jeg hadde sex med en fyr jeg har datet en stund her om dagen, og jeg er egentlig ganske skuffet. Kyssene er helt fantastiske, men i senga hadde han dårlig tid, og kom raskt, uten å tilfredstille meg på annet vis når han kom før jeg rakk (jeg har ikke noe problem med å komme). Han var heller ikke skikkelig stiv, og jeg liker en skikkelig stiv pikk. Etterpå var jeg bare turned off og føler at all gnisten er borte. Trengte bare å dele tankene mine... Han kom fort uten å være helt stiv? Høres snodig ut. Høres mest ut som en skrøne og rent mannehat spør du meg. Og det gjorde du jo.
Gjest Pucifer Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Absolutt mulig å ikke være helt stiv, men likevel få utløsning. Spesiellt om penisen har trang forhud, er stor eller lignende...da kan den oppfattes som veldig slapp selvom mannen er steinkåt.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Han kom fort uten å være helt stiv? Høres snodig ut. Høres mest ut som en skrøne og rent mannehat spør du meg. Og det gjorde du jo. Tror du misforstår. Hvis jeg hadde hatet menn ville jeg ikke hatt sex med en. Og jeg ville åpenbart ikke hatt sex med en jeg ikke likte. Og for en ting å skrøne om? :klø: Det er ingen stor sak, greit med litt kløning, sånn blir det innimellom. Bare en følelse av å være litt skuffet, og det må da være lov?
m74 Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Det kan jo fort bli litt småkleint første gang med en ny for noen og enhver. Litt nerver og sånt. Kanskje det bedrer seg
womenwomen Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg hadde sex med en fyr jeg har datet en stund her om dagen, og jeg er egentlig ganske skuffet. Kyssene er helt fantastiske, men i senga hadde han dårlig tid, og kom raskt, uten å tilfredstille meg på annet vis når han kom før jeg rakk (jeg har ikke noe problem med å komme). Han var heller ikke skikkelig stiv, og jeg liker en skikkelig stiv pikk. Etterpå var jeg bare turned off og føler at all gnisten er borte. Trengte bare å dele tankene mine... Høres ut som om det er mange , mange år siden han hadde sex med en kvinne sist ! Han blir nok ikke god i sengen med det første , høres det ut som .Så du må nok forberede deg på flere skuffende opplevelser med han , dersom du orker å ha sex med han igjen desverre .Vil nok ta lang tid å lære han opp og ta ting roligere . Høres ikke lovende ut , stresser og har dårlig tid og kommer veldig fort .Tror ikke jeg hadde orket bruke masse tid på å lære han opp eller få han trygg og vant med å ha sex med en partner . Høres ut som det vil ta lang tid å forbedre han der ...desverre .Og det vil nok kreve mye tolmodighet fra deg , og du får " lærerinne rollen " ...ikke no kjekt ! Du får tenke over om du orker og om du syns han er verd " arbeidet " ! lykke til ...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Har selv vært i samme situasjon. Var frustrerende, men han kom seg betraktelig med litt øvelse. Det var verdt å vente på
kulu-kulu Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 De to siste kjærestene mine , var også sånn første gangen. Mistet litt gnisten jeg som deg,men det ble bedre,mye bedre! Gi han litt tid , så kan du finne ut om ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå