Quirky Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Jeg trenger ny sjampo NÅ, så netthandel er utelukket(med mindre det er en norsk nettbutikk med superkjapp leveringstid). Hvor får jeg tak i produkter fra John Masters Organics i Bergen? Kan noen evnt. tipse om alternativer fra sammenlignbare merker? Trenger en god, veldig mild sjampo tilpasset tørt hår.
¤S¤ Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Vet ikke om det er noen butikker i Bergen som selger merket, men pureshop.no selger JMO og såvidt jeg husker var ikke leveringstiden noe å klage på. Onlyorganic.no selger også JMO, men har ikke handlet derfra selv så vet ikke noe om leveringstiden.
Gjest Vampen Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Blush.no selger også JMO. Jeg har fått pakkene derfra raskt.
Zinnia Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg trenger ny sjampo NÅ, så netthandel er utelukket(med mindre det er en norsk nettbutikk med superkjapp leveringstid). Hvor får jeg tak i produkter fra John Masters Organics i Bergen? Kan noen evnt. tipse om alternativer fra sammenlignbare merker? Trenger en god, veldig mild sjampo tilpasset tørt hår. Frisørsalongen Huldra like ved Fløybanen har ihvertfall pleid å ha produkter fra John Masters Organics i hyllene. Her er hjemmesiden deres. Endret 7. august 2010 av Dansepiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå