Gå til innhold

Utenlandsbryllup med feiring etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg og min kjære planlegger å gifte oss i utlandet, bare oss to. Men vi ønsker å feire bryllupet med nær familie og venner når vi kommer hjem. Noen som har tips eller erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i et slikt etterpålag der brudeparet hadde giftet seg i Madrid noen uker før festen. Det var et helt ordinært bryllup det!

Se på det på en annen måte - gifter man seg hos byfogden er det også begrenset med gjester man kan ha med seg...

Så om det er slik dere har lyst å gjøre det - GO FOR IT!

Det er deres dag og da skal det være som dere ønsker!

Gjest wild bird
Skrevet

Min niese og mannen hennes giftet seg i Las Vegas, ekte Elvis-stil. De bodde i USA på det tidspunktet. Tok den helt ut med boksekamp og gambling etterpå. Skal man gjøre det harry, så gjør det skikkelig! Syns det var kult :)

De hadde bryllupsfest i Norge sommeren etterpå. Leide digert partytelt og hadde full fest for familie og venner. Veldig koselig og vellykket :)

Skrevet

Vi giftet oss på Mallorca med bare noen fra nærmeste familie sammen med oss, og hadde grillfest for venner og familie når vi kom hjem.

Det var kjempemoro! Ingen bryllupsnerver, ingenting å stresse med på festdagen før festen, og mulighet for å kjøpe to(!) brude/festkjoler...

Kunne ikke vært bedre! :-)

Gjest Pippelipp
Skrevet

Vi giftet oss hos byfogden i Østerrike hvor min mann er fra med min nermeste familie og hans familie og venner og to måneder senere hadde vi kirkebryllup i Norge med min familie og venner og hans familie. Det var helt topp og som Venus65 skriver: TO bryllupsoutfits! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...