Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Smart å ikke reagere på prisen med en gang, men var litt satt ut.

Skulle ta ettervekst (bleke) og ta en glansvask i en lys askefarge for ikke få det helt platina.

Hun vasket og satte i fargen, og ser i det hun skal blande litt til at "oj det var visst feil farge".

Hun tok mørk istedetfor lyst! Er heldigvis bare glansvask, men jeg ville ikke ha mørkt hår!

Hun spurte en av de andre hva jeg skulle betale, fullpris for farge fikk hun beskjed om. Jaha..fullpris for feil farge, snilt.

Betalte 1050 kr tilsammen. Må da ha betalt fullpris for striper og da?

Er ikke det en smule drøyt for en førsteårslærling.

Helt uaktuelt å gjøre igjen, skal ta en tur tilbake og prate med dem.

Og velge en annen salong neste gaang:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde jeg ALDRI godtatt!!!! :nei:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Gå tilbake å klag!! Man skal da ikke betale full pris hos en lærling!

Skrevet

Har gått hos lærlinger flere ganger. Da har jeg betalt fullpris for materialer som er brukt, f.eks. hårfargen, men halvpris for arbeidet. Og dette mener jeg er rett :)

Men å betale i det hele tatt for å få feil farge? Aldri!! Hadde gått tilbake og krevd tilbakebetaling samt at de rettet det opp.

Kom på at jeg også fikk feil farge en gang. Da rettet frisøren det opp gratis og jeg slapp å betale for fargingen.

Skrevet

Uhørt! Skriv gjerne hvilken salong dette var, så andre kan holde seg unna!

Hele poenget med å gå til lærling er at det skal være en del rimeligere, hvorfor skulle man ellers velge lærling foran en kompetent, erfaren frisør?

Selv går jeg ikke til lærling med mindre jeg bare trenger en stuss, har hatt flere traumatiske opplevelser(som da jeg ville ha det farget mørkebrunt og det ble brunt med sorte striper/flekker), jeg betaler gladelig mer når resultatet alltid blir så mye bedre,

Skrevet

Lærling eller ikke. Hadde jeg fått feil farge, så hadde jeg bedt om å få hele greia gratis.

Skrevet

Vet at enkelte salonger unnskylder at de tar full pris når en lærling klipper/farger håret med at en kvalifisert person ser over jobben når den er ferdig og "godkjenner" den. Jeg hadde aldri akseptert å betale full pris for noe en lærling hadde gjort. Som oftest sitter man jo 3 ganger så lenge hos en lærlig også...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro tilbake i går, men de var stengt.

Skal høre med dem i morgen.

Fargen ble ikke stygg, men myye mørkere enn jeg skulle ha. Hun som "hjalp" henne (hun sjekket ikke at lærlingen blandet riktig farge eller noe) mente at det "ble nesten det samme" siden fargen satt i så kort tid.

Det er det da absolutt ikke. Stripene er jo lysere, men det var jo uansett meningen. Med en lys askefarge..

Irriterende at jeg skal reagere på prisen først etterpå, kjapp i reaksjonen altså hehe.

Gjorde det jo egentlig med en gang, men var så satt ut.

Kan ikke skjønne annet enn at jeg har betalt fullpris for stripene også. 1050 er ihvertfall ikke mindre enn jeg har betalt hos andre (erfarne) frisører. Glansvasken er jo uansett ikke den som koster mest. men likevel helt sykt å betale fullpris for noe jeg ikke skulle ha.

Ikke mer lærling for min del heller, blæh!

AnonymBruker
Skrevet

Vet at enkelte salonger unnskylder at de tar full pris når en lærling klipper/farger håret med at en kvalifisert person ser over jobben når den er ferdig og "godkjenner" den. Jeg hadde aldri akseptert å betale full pris for noe en lærling hadde gjort. Som oftest sitter man jo 3 ganger så lenge hos en lærlig også...

Ja var dette hun sa da jeg betalte. At hun hadde fått hjelp av andre så farge var fullpris.. Og om farge da inkluderer striping (noe det sikkert gjør) er det meget spesielt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...