cizza Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Hei! Vet noen om en nettbutikk der man kan få kjøpt kunstige blomster som man kan lage dekorasjoner med? Altså ikke ferdige dekorasjoner, men små blomster/blader som man sette sammen til en dekorasjon av eget ønske... Jeg har søkt litt, men finner lite... Takk for hjelp
orchid1988 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Plantasjen har masse fine silkeblomster, både i potte og stilker, som går ann å bruke. Løyntenlys vet jeg har pleid å selge, visst den butikken er i nærheten. Dumt jeg ikke kommer på alle andre plasser jeg vet dem selger fine silkeplanter.
Tobbi Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Du kan jo se om du finner noe du kan bruke her.
cizza Skrevet 9. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2010 Tusen takk for tips:) Tror jeg kan bruke noe av det på silkeplanter.com , men trenger også mere "enkeltblomster"... så hvis noen andre har noen tips, tar jeg gjerne imot Bor på bygda, så har ingen slike butikker i nærheten, derfor er nettbuti8kk veldig greit
cizza Skrevet 9. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2010 isj da, så på betingelsene til silkeplanter.com og der stod at sendelser til norge under 8000,- ble ikke behandlet pga store ommkostninger. S teit var mye fint der...
Yvaine Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hvis det ikke blir for smått, har papirloftet.no haugevis av blomster i alle tenkelige farger og former. Tror ikke de har noen minstepris på handel der. De sender raskt, har en utrolig kundeservice og etter min erfaring, gode produkter.
Tobbi Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 isj da, så på betingelsene til silkeplanter.com og der stod at sendelser til norge under 8000,- ble ikke behandlet pga store ommkostninger. S teit var mye fint der... Så dumt, det så jeg ikke. Du får vurdere å starte storproduksjon for salg da.
cizza Skrevet 13. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2010 Hvis det ikke blir for smått, har papirloftet.no haugevis av blomster i alle tenkelige farger og former. Tror ikke de har noen minstepris på handel der. De sender raskt, har en utrolig kundeservice og etter min erfaring, gode produkter. Takk skal du ha for tips, det skal jeg prøve:) Se om jeg finner på noe lurt å lage ut av de søte små blomstene :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå