Madison Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 hehe http://www.qx.se/nyheter/artikel.php?artikelid=2496 kanskje mer interessant å se på :P
bluebird Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 "Men det finns en hake. Några av singelkillarna är straighta." Stakkars mann.. Litt dumt gjort å lure ham syns jeg. Tenk om han forelsker seg i en mann som ikke er interessert. Men..sånn er det vel i det virkelige livet også når jeg tenker meg om. :oops:
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 Tror egentlig at den med de lasbiske kvinnene kommer til å slå enda bedre ann
Madison Skrevet 30. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2003 Vil heller se på kjekke homo og ikke homo gutter, enn lesber asså Vigfa (men det er klart, hvem lager mer intriger enn jenter..og det er jo gøy å se på )
Dødspingvinen Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Jeg vil selvsagt heller se på kjekke homoer, jeg og. Men tror den andre halvdelen av menneskene er mer interessert i jentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå