AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 jeg har farget håret mitt i mange år. farger kun etterveksten, men fargen er mørkebrun. nå er jeg lei og vil lysne håret mitt litt. ikke mye, bare til en litt lysere nyanse. kan jeg da gå til frisøren og stripe det? hvordan vil dette resultatet bli? noen forslag til hva som blir finest? eller er jeg nødt til å ha den fargen for alltid
AnneMarthe Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 jeg har farget håret mitt i mange år. farger kun etterveksten, men fargen er mørkebrun. nå er jeg lei og vil lysne håret mitt litt. ikke mye, bare til en litt lysere nyanse. kan jeg da gå til frisøren og stripe det? hvordan vil dette resultatet bli? noen forslag til hva som blir finest? eller er jeg nødt til å ha den fargen for alltid Mamma farger også etterveksten og har mørkebrunt/svart hår. Når ho skal ta lysere striper, så bleker frisøren hårene før de stripes, og deretter farges de tror jeg. Det blir hvertfall fint, og ser bare ut som er litt spill i håret med noen naturlig lysere striper :-)
Skrika Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Selvsagt går det !! Men for guds skyld, ikke under noen omstendigheter prøv det hjemme!!!! Ikke med hjep fra en venninde engang! Garanterer deg at resultatet blir alt annet enn bra. Ikke fodri jeg betvilder dine hår-egenskaper, men å tukle med behandlet hår på egenhånd er svært vanskelig. Gå til en frisør så fikser han/hun det. Lykke til! Hilsen frisør.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 takk for svar. men jeg har farget det lenge,,. blir det ikke rødlig av de stripene da? ts
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #5 Skrevet 7. august 2010 Selvsagt går det !! Men for guds skyld, ikke under noen omstendigheter prøv det hjemme!!!! Ikke med hjep fra en venninde engang! Garanterer deg at resultatet blir alt annet enn bra. Ikke fodri jeg betvilder dine hår-egenskaper, men å tukle med behandlet hår på egenhånd er svært vanskelig. Gå til en frisør så fikser han/hun det. Lykke til! Hilsen frisør. tenkte noe sånt? har som sagthttp://www.google.no/imgres?imgurl=http://i39.tinypic.com/35cj6s4.jpg&imgrefurl=http://www.mote.no/jentemote/har-og-styling/23509-lysebrunt-har.html&usg=__F_dlVqfr9wk8DKPeCUJyxNAW860=&h=399&w=228&sz=15&hl=no&start=48&tbnid=Zw4vni8faxcNmM:&tbnh=124&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3Dm%25C3%25B8rkt%2Bh%25C3%25A5r%2Bmed%2Bstriper%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1174%26bih%3D554%26tbs%3Disch:10%2C703&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=621&vpy=162&dur=16&hovh=297&hovw=170&tx=89&ty=217&ei=MO9dTOSaOOOVOJOtzLkP&oei=He9dTLSnNuOfON2q0KkP&esq=3&page=3&ndsp=19&ved=1t:429,r:3,s:48&biw=1174&bih=554 mørkebrunt/svart hår.. kan jeg få dette resultatet tror du?
Sapree Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg hadde mørkt farget hår (farget flere ganger) og blekte lyse striper, gikk supert det!De la ett hår middel som minsker rød og gul skjær i håret.Men ja la en frisør gjøre det!!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 takk for svar. men jeg har farget det lenge,,. blir det ikke rødlig av de stripene da? ts De vil nok ha få en varm tone, men hvid su gir klar beskjed om hvilken farge du ønsker hos frisøren, må hun bare holde på til du er fornøyd. (såsant det er mulig å lage fargen duønsker deg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå