AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Mannen min sagt at han gjerne ville prøve et rollespill hvor jeg er hans sekretær.. Noen som har forsøkt? I hvilken setting? Påkledning?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Mannen min sagt at han gjerne ville prøve et rollespill hvor jeg er hans sekretær.. Noen som har forsøkt? I hvilken setting? Påkledning? Jeg har jobbet som sekretær i mange år så jeg vil si jeg har erfaring. Presentabel vanlig påkledning. Du begynner med å rense kaffemaskinen og skru på telefonen din (simulering av sentral-bord funksjonen), så bør dere ha noe papirarbeide du kan drive med, kansje sortere regninger (simulering av post-fordeling). Sekretæren er ofte ansvarlig for innkjøp av lunch, så du kan jo bestille en pizza fra Peppes mens han tar deg bakfra, eller du kan suge ham mens han kjører deg til butikken. Vanne kontoret planter er også gjerne lagt under denne funksjone, få ham til å jage deg rundt mens du prøver å få i dem vann. Lat som om han skal ha møte og lag brett med kaffe og småkaker, lukk døren mellom dere mens han fortærer dette, konfidensielt møte, så røydder du etterpå. Skru av telefonen når dere begge har kommet og be om underbetaling. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå