Olivi Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Både snus og røyk inneholder ca like store mengder nikotin. Nikotin trekker sammen blodårene i kroppen og gjør at det blir dårligere blodtilstrømning ut til organene, høyere puls og høyere blodtrykk. Man hører bl.a. om røykefot pga dårlig blodgjennomstrømning ved røyking. Hvorfor får man ikke røykefot ved snusing? Eller kan man gjøre det? Hvorfor er det ikke skadelig for kroppen å snuse når man tenker på hva nikotinet gjør?
Bernardette Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 (endret) Både snus og røyk inneholder ca like store mengder nikotin. Nikotin trekker sammen blodårene i kroppen og gjør at det blir dårligere blodtilstrømning ut til organene, høyere puls og høyere blodtrykk. Man hører bl.a. om røykefot pga dårlig blodgjennomstrømning ved røyking. Hvorfor får man ikke røykefot ved snusing? Eller kan man gjøre det? Hvorfor er det ikke skadelig for kroppen å snuse når man tenker på hva nikotinet gjør? Nå er ikke jeg noen ekspert, og min kunnskap om nikotin begynner å bli noen år gammel, men det er vel ikke nikotinet som forårsaker røykefot? Jeg trodde at det farligste med nikotin er at det som du nevner gir høyere blodtrykk, og at det gjør brukeren svært avhengig. Det finnes jo såkalte "elektroniske sigaretter" som kun inneholder nikotin og vann og disse er veldig lite helseskadelige, slik jeg har forstått det. Red.: skrivefeil Endret 7. august 2010 av Bernardette
cissy Skrevet 17. august 2010 #3 Skrevet 17. august 2010 (endret) Det synes som om kvelden og natten får jeg virkelig intense lengsel for analogs. Hvordan holder du deg selv fra å gli? Hvis jeg røyker analoges lenge nok jeg får fryktelig migrene, men det har ikke stoppet meg i det siste. hva med denne: Elektronisk sigarett engros, elektronisk sigarett fra best e-sigaretten fabrikken. Endret 18. august 2010 av cissy
Kamikatze Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 Anal-hvafornoe? :klø: Ulempen med sigg foran snus er karbonmonoksiden, lungekreften, emfysemet og den totale mangel på kondis. Det frigis flere giftstoffer fra sigaretter som skader lungene, først og fremst. Røykefot er en kombo av redusert blodgjennomstrømning pga nikotin og mindre oksygen i blodet pga kullos. De som snuser får kun nikotinetsskadevirkninger, og ikke all den andre dritten. Men snuserne som spytter posene sine over alt, er potensielle drapsmaskiner ved neste dødelige epidemi.
Furstina Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest Badabing Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Det er absolutt skadelig med snus også, da nikotinet trekker sammen blodårene, og faktisk i enda større grad enn røyking gjør at trykket i hjernen øker, noe som kan føre til hjerneblødning. Akkurat det med røykefot og snus kjenner jeg dessverre ikke så mye til. I tillegg er det en høyere risiko for kreft i pancreas, en krefttype med ekstremt dårlig prognose.
Gjest chirs79 Skrevet 10. januar 2011 #7 Skrevet 10. januar 2011 I rather enjoy it so I do not want to do something else. It is really just up to you and your wants......
Gjest MrJohn Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Sånn at folk blir obs på det, Tolloven §5 - 1 gir rett til tollfritak i ulike situasjoner der privatpersoner innfører varer til tollområdet. Det er et grunnvilkår for disse fritakene at varene er til personlig bruk, dvs. at de ikke er innført for salg eller annen næringsmessig bruk. Så skal du importere fra England eller noe (der det er billig), vet du nå at det er fullt lovlig å importere til eget bruk. Du får velge hvor sterk nikotin innførselen din blir med å velge forskjellig styrke på ampullene. Feks 0mg, 0.3mg, 0.5mg, 0.8mg, 12mg, 15mg, 18mg, 21mg, 25mg. Smakene varierer på de forskjellige produsentene. Stort sett alt du kan tenke deg kan du få smaker av(Vanilje, tobakk, eple, banan, karamell, ananas).
Gjest Jacky Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Det synes som om kvelden og natten får jeg virkelig intense lengsel for analogs. Hvordan holder du deg selv fra å gli? Hvis jeg røyker analoges lenge nok jeg får fryktelig migrene, men det har ikke stoppet meg i det siste. hva med denne: Elektronisk sigarett engros, elektronisk sigarett fra best e-sigaretten fabrikken. A New generation Cartomizer The New presented being Smoore Patent with advanced technological Product- Aquamizer has broken through the traditional cartomizer technology, for its special cottonless structure, and has one massive advantage over its first generation atomizer in its revolutionary new fluid feeder system, moreover its refilling process operated by automatic machine refilling. Compared to traditional cartomizer, Aquamizer has significant advantages: No cotton • No burnt smell even inhaling when there is no liquid, Safer • More purify realistic flavors • No any hazardous substances created as no gluing, using spot welding instead of soldering Automatically refilling system • More healthy and hygiene • More accurate puffs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå