Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer egentlig mest på; hvor ille er det at kjæresten min har glemt meg og bursdagen bort? jeg har snakket om den i en god tid og har maset mye om den og han skulle reise i går fordi han skal jobbe. Så jeg var trist for det er jo bursdagen min og jeg ville ha han hos meg og feire.

Menmen så han låvet og ringe meg nå i natt når han kom frem, han har enno ikke rengt og ikke en melding har komment inn.. Ganske skuffet siden jeg har vært så giret på min bursdag og siden han reiste bort :( Men hvor ille skal jeg ta det? er ganske sårett men er redd for det blir for overdrivett. Dette er noe som betyr utrulig mye for meg og det veit han :( Det som jeg syns er litt trist er at det er 30-40stk som allerede har rukket og gratulerer meg men ikke han.. Og det her er snakk om folk fra facebook og familien.. Som jeg IKKE har minnet på om bursdagen min :/

Har bursdag i dag btw :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen.

Det er ikke verdens undergang.

Kan jo hende at det ble så sent da han kom fram at han regner med at du sov og ikke ville vekke deg. (legger merke til at det er midt i natten du skriver dette innlegget)

Du får høre med han. Jeg hadde blitt skuffet jeg også om jeg hadde følt meg glemt. Bare si at han skal få lov til å gjøre det godt igjen ved å kompensere med [Det du vil at han skal gjøre for deg!] ;)

Eventuelt kan du lage en stor ting av det, ditt valg.

Skrevet (endret)

Tusen takk :)

For å være heilt ærlig så kan han no i det minste sendt meg melding om det ble for seint, det er et problem mannfolk ikke skjønner at det går i det minste annt og sende melding eller gi beskjed, den tanken gjør meg bare meir skuffet.

Blir lett sårett og skuffet å det veit han :/

Endret av Lisaaa
Gjest Awsome
Skrevet

Han har vel bare sovnet eller så trur han du har sovnet, det er tross alt midt på natta..

Om bursdagen din er i dag så har han god tid til å ringe eller sende melding, det er ikkje krise om han ikkje gjør det rett etter midnatt heller...

Gratulerer med dagen forresten.

Skrevet

Håper du har rett :)

Skrevet

Tusen takk :)

For å være heilt ærlig så kan han no i det minste sendt meg melding om det ble for seint, det er et problem mannfolk ikke skjønner at det går i det minste annt og sende melding eller gi beskjed.

Ja. Ofte ser de ikke ting på samme måte som oss. Om hva som er en stor ting, og hva som er ubetydelig for oss.

Du får la han høre det! Og så ikke være lei deg for at han kansje var litt ubetenkt :) Det er sånn som skjer innimellom.

Skrevet

Det er vel ikke sikkert han har glemt bort bursdagen din, klokken var ca 5 om morgenen når du skrev innlegget. Og så er du sur fordi han har glemt den?

Å mase om at du har bursdag er jo ikke så lurt, det virker ofte mot sin hensikt.

Skrevet

Og det her er snakk om folk fra facebook og familien.. Som jeg IKKE har minnet på om bursdagen min :/

Har bursdag i dag btw :)

Eh, facebook minner jo alle disse folka på dagen din..

Skrevet

Dagen er fortsatt ung. Håper for din skyld at han husker dagen og gratulerer deg. Men jeg skjønner at du er skuffet.

Gratulerer med dagen!!

Skrevet

Kjæresten min ringte ikke meg før klokka hadde passert 22:00 på kvelden på min bursdag, da hadde jeg gitt opp og gått og lagt meg. Du kan i det minste vente til dagen har begynt før du begynner å klage ;)

Skrevet

Ts - du velger selv hvor stor sak du skal gjøre ut av dette. Folk har forskjellig forhold til bursdager og dette er vel ikke den største katastrofen som kan skje i et forhold...

AnonymBruker
Skrevet

Alvorlig talt. TS har bursdag i dag, og så startet hun en klagetråd kl 3 i natt på at kjæresten hadde glemt bursdagen hennes. Så kjæresten hennes måtte ha gratulert henne ett minutt over slaget 12 om natten for at det skulle være greit? latterlig tråd med latterlig klaging fra TS sin side.

Skrevet

Har du gått gratulasjonen din nå, ts?

Skrevet

Han glemte den og satte tattovering og andre ting fremfor den tydeligvis :/ skikkelig skuffa å sårett

Skrevet

Gratulera med overstått!

Skjønner at du er skuffet, men heng deg ikke så mye opp i det. Er sikker på at han ikke gjorde noe slikt med vilje, du vet menn og datoer.. Som den mannen jeg er selv så vet jeg det! Jeg hadde hatt utrolig dårlig samvittighet om jeg hadde glemt kjærestens bursdag eller noe lignende.

Ofte går slike ting i glemmeboken om jeg i flere dager tenker at bursdagen skal jeg vertfall ikke glemme, husker det i flere dager, så har plutselig den viktige dagen gått forbi.

Håper du ellers hadde en fin dag :-)

Skrevet

Hehe joda hadde en hyggelig dag med familien men var skikkelig skffa å stort savn av han da, trur mamma merket det ganske godt :/ menmen sånn er no bare det.

Gjest lolita___
Skrevet

Hehe joda hadde en hyggelig dag med familien men var skikkelig skffa å stort savn av han da, trur mamma merket det ganske godt :/ menmen sånn er no bare det.

Så han glemte å gratulere deg i går også?Du fikk ingen gratulasjon av han på dagen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...