honeybee Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg har hatt "noe på gang" med en mann de siste månedene. Nå er det imidlertid blitt slutt pga jeg utviklet sterke følelser, mens hans følelser ikke har utviklet seg i takt med mine. Vi har aldri hatt noe fast forhold, men vi har besøkt hverandre regelmessig, hatt sex og generelt kost oss i hverandres selskap. Litt mer enn bare pulevenner, synes jeg. :rødme: Nå har han plutselig "noe på gang" med noen andre Da jeg fant det ut fikk jeg sjokk og verden raste sammen for meg. I dag hadde vi en samtale slik at jeg kunne få en avslutning på det hele, noe som var veldig bra for meg, kjenner jeg. Jeg gav han også et brev der jeg beskrev hvorfor jeg har blitt så glad i han og mine tanker om vårt forhold. Jeg skjønner at jeg har dårlige odds med meg, og at det antagelig er urealistisk å tenke på at han skulle ønske å komme tilbake til meg. Jeg må vel også nevne at vårt "forhold" ikke har vært helt ukomplisert, men dette ønsker jeg ikke å skrive om. Kan vel si at han sliter med sitt og jeg sliter med mitt. Jeg kommer til å la han være i fred for meg nå. Har innsett at jeg kanskje aldri får han tilbake, og at han må komme til meg hvis han ønsker det selv. Jeg har ihvertfall gjort mitt for at han skal skjønne hvor verdifulle de siste månedene har vært for meg, og hvor mye jeg ønsker han tilbake i mitt liv, og jeg mener jeg har gjort det på en måte som ikke er for påtrengende. Er det for mye å håpe på? Er det noen der ute som har opplevd det selv at ting har ordnet seg igjen, eller kjenner noen som kjenner noen som har opplevd det? Endret 7. august 2010 av honeybee
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Helt umulig å svare på, egentlig. Det kan skje, og det kan ikke skje. Ingen kan vite hva han tenker og føler, eller spå noe om fremtiden. For din skyld håper jeg at det ordner seg slik du ønsker.
Gjest Bond Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 tja... vanligvis burde man ikke regne med at de kommer tilbake. Det kan sikkert skje, men jeg synes at man ikke burde håpe for mye. Jo mer du håper, jo mindre klarer du å avslutte dette og gå videre. Etter all sannsynlighet var forholdet deres skjevt, og han rett og slett har ikke de samme følelsene, selv om dere hadde det fint sammen. Av og til er det bare sånn at alt nesten virker, men det er likevel ikke riktig. Så jeg tenker at ha gode minner om den tiden dere hadde og finn deg noen som har like sterke følelser for deg - han finnes nemlig der ute og han kan faktisk tilby deg et fullverdig forhold. Uansett - lykke til!
Gjest I Grosny Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Jeg tror du bare må glemme han helt. Forholdet har aldri fått satt seg skikkelig. Brudd er vondt, og det eneste deilige med ett brudd er avklaringen. Slik du tenker nå så har du ikke engang glede/trøst av avklaringen. Jeg tror det er dumt å slippe noen opp i senga før man er kjærester, fordi da gir man bort det beste man har uten å vite at det blir satt pris på i stor nok grad. Man går glipp av spenningen. Den første sexen skal være som å åpne ei champagneflaske, ikke som å drikke brus som har stått framme noen uker. Du slapp han inn uten å gi han mulighet til å bygge opp spenning og trykk. Easy come,easy go. Kom deg videre. Bedre lykke neste gang.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Jeg tror dessverre ikke han kommer tilbake. Det er forferdelig å ikke bli elsket tilbake, og det er vanskelig å innse og godta at den andre så lett kan gå videre fra det dere hadde sammen. Det virker jo nesten naturstridig at to personer i samme forhold kan oppleve ting så forskjellig og utvikle forskjellige følelser. Og veldig trist for den som sitter med hjertet utenpå og som har gitt det aller aller beste av seg selv til noen som rett og slett sier neitakk og går uten å se seg tilbake. Det er nok derfor det gjør så vondt å bli forlatt. Men kjære, kjære deg, det kommer bedre tider. Det lover jeg. Bare husk på: Han kommer ikke tilbake, det betød ikke det samme for ham, hvor vondt det enn gjør. Med tiden vil du klare å legge ham bak deg og du vil engang treffe en ny og da vil du være glad for at denne her gikk sin vei. -Selv om akkurat det føles umulig nå. Klem fra ei som vet hvordan du har det.
Koh-i-Noor Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Dessverre, men jeg tror ikke han kommer tilbake.
honeybee Skrevet 8. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2010 Dere har selvfølgelig helt rett, og jeg prøver så godt jeg kan å fokusere på en fremtid uten han i mitt liv. Det er vanskelig, spesielt når jeg tenker på de gangene han fortalte meg om sine tanker om oss, og så en fremtid for seg sammen med meg. Men, men; det betydde vel ingenting for han Nå har det jo ikke gått så mange dager siden det ble slutt, så jeg regner med at det vil gå bedre etterhvert og jeg vet det kommer til å gå over etterhvert. Det er bare så utrolig vondt nå. En ting kan jeg med sikkerhet si og det er at jeg aldri mer skal hoppe til sengs med en potensiell kjæreste med en gang. Det har funket en gang, og vi var sammen i flere år, men det er vel bare unntaket som bekrefter regelen. Nå har jeg planlagt ei heidundrende festhelg neste helg. Gleder meg og håper det sinnet er lettere til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå