Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flere ganger opplevd at disse ikonene blir borte. Det vil si hele verktøyspanelet blir helt døtt. Etter en uke eller to fungerer det plutselig igjen.

Har flere gang meldt fra til moderator, også denne gangen, men de kan ikke hjelpe. Jeg VET at dette ikke er noe jeg forårsaker.

Noen her av dere som er så datakyndige som kan forklare hva som skjer? Og hva jeg evnt kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Døtt?

Frøs opp for meg for noen mnd siden, sletta cookies og alt ble bra igjen.

Skrevet

Døtt?

Frøs opp for meg for noen mnd siden, sletta cookies og alt ble bra igjen.

Beklager. Hvordan gjør jeg det?

Er ikke så inne på dette skjønner du. Takknemlig for hjelp.

Men da må du ha tålmodighet med meg.

Skrevet

Ingen barske manna som kan fortelle en liten kvinne om dette?

(Hva skal jeg ellers lokke dere med)

AnonymBruker
Skrevet

For lenge siden brukte jeg Firefox sin nettleser, og hadde en bruker på Nettby og en utvidelse til Nettby installert i nettleseren. Denne førte til maaange problemer for meg, blant annet at diverse funksjoner på forum osv. sluttet å virke.

Bruker du Firefox så kan en slik utvidelse være problemet. Tror du finner det på Verktøy - utvidelser.

Jeg er forresten kvinne, trenger vel ikke være mann for å ha peiling. ;-)

Skrevet

For lenge siden brukte jeg Firefox sin nettleser, og hadde en bruker på Nettby og en utvidelse til Nettby installert i nettleseren. Denne førte til maaange problemer for meg, blant annet at diverse funksjoner på forum osv. sluttet å virke.

Bruker du Firefox så kan en slik utvidelse være problemet. Tror du finner det på Verktøy - utvidelser.

Jeg er forresten kvinne, trenger vel ikke være mann for å ha peiling. ;-)

Takk for svaret. Har nok ingenting med min nettleser å gjøre. Det er rett og slett en feil i KG som de ikke klarer løse opp i. Ikke bare jeg som opplever dette. Panelet funker ikke over lengre tid, men så rett ut av lufta er alt ok. Skjedd meg 3 elle 4 ganger med 2-3 ukers varighet. Irriterer meg bare så inderlig at en nettside ikke har it-folk nok som orker/klarer finne ut av dette.

Meldt dette inn hver gan på Ris & Ros, men det virker ikke som de vil/kan gjøre noe med dette. Derfor henvendte jeg meg hit der jeg vet det er mange dyktige datafolk.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da vet jeg ikke. Jeg har aldri opplevd det pproblemet. Men jeg har faktisk lest andre som har samme problemet med deg, og da var funka det igjen når de skiftet nettleser. Håper virkelig KG finner ut av det da, er jo for gale at de ikke har ressurser til å fikse et sånt problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...