Gå til innhold

Nattero - høy musikk fra leilighet i by

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bodd i storbyen i et par år, og syns egentlig ikke at det har vært noe problem - fram til nå.

Et par dager i uka kjører leiligheten i toppetasjen i nabobygget på full styrke på stereoen, og gjerne karaoke samtidig... Dette skjer alltid etter kl 12 om natten. Det er såpass høyt at alle andre i samme bygg som meg står ut av vinduet og lurer på når tid de faktisk skal slutte. Dette er jo bygget ved siden av som ikke har noe med bygget jeg bor i, men dette går jo ikke ann å leve med. Jeg har aldri hørt noen spille musikk så høyt før!

Hva fanken kan jeg gjøre?

Det har aldri vært sånn før, så dette må være nyinnflyttet folk i toppetasjen som driter i hva alle andre mener og kjører sitt eget løp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur bort og prat med dem det gjelder. Fungerer ikke det så kan du prøve å prate med utleiger eller dem som har med det å gjøre (vet ikke om de eier leiligheten selv, leier eller om det er i borettslag?). Fungerer ingenting så ringer du til politiet neste gang de bråker.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Eller eventuelt heng en lapp på inngangsdøra i nabobygget der du lurer på om de som synger så pent ikke kan være så snill og gjøre det på et litt mer hyggelig tidspunkt.

Har funket veldig bra for meg før ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...