Gjest såpedame Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 kan noen vennligst fortelle meg hvem som er pappa til erica, sheila's datter i glamour? jeg trodde det var eric forrester som var faren men er ikke sikker... har ikke fulgt med de siste par årene... og hvis det er tilfelle at han er faren, er det da ikke litt pervo at sheila prøver å spleise henne og rick som er erics sønn....?
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Ha, ha Det trodde jeg også!! Satt og lurte på det en lang stund.... Sånn er det når man er arbeidsledig og ikke har noe annet å finne på. Er dritlei hele Erica, og brooke er ei heks... fysj og fysj
Tusenfryd Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Eric og Sheila har vært gift - dengang Bridget var baby eller noe sånn - som jo er pver 20 år siden - uten at Eric nå er 85 år for det...
Piñacolada Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Du kan jo prøve denne linken her... http://www.cbs.com/daytime/bb/behind/speci...als/familytree/ Den er visstnok under bearbeidelse, så jeg tror ikke Erica står der, men det kommer vel etterhvert. Elsker Glamour! Men jeg ser jo bare på en gang i mnd. :D
Amber Skrevet 1. oktober 2003 #5 Skrevet 1. oktober 2003 Glamour dronningen sier det nå for siste gang, og håper alle får det med seg: :D James Warwick, Taylors tidligere kollega og mentor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå